fastescobanner

اولین گوشی ارزان قیمت سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی

[ad_1]

در رفتن شرکت فناوری کره جنوبی سامسونگ قصد دارد این گوشی را به زودی عرضه کند گلکسی A23 برای عرضه گوشی ارزان قیمت Galaxy A22 به عنوان جایگزین. اگرچه طبق معمول منتظر بهبودهایی در این گوشی آینده هستیم، اما جالب ترین خبری که اکنون داریم این است که این دستگاه آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. SK Hynex اگر درست باشد، این اولین استفاده از سنسور 50 مگاپیکسلی SK Hynix در یک گوشی ارزان قیمت سامسونگ خواهد بود.

به گزارش فرارو، سامسونگ از سال 2019 با SK Hynix برای ساخت دوربین های گوشی های ارزان قیمت کار می کند. این سازنده دوربین قبلاً سنسورهای پایین رده ای را برای سری گلکسی A و M معرفی کرده است. با این حال، ما هرگز از سنسور 50 مگاپیکسلی SK Hynix در هیچ گوشی گلکسی استفاده نکرده ایم. اما اکنون، این قانون ممکن است با ورود گلکسی A23 آینده تغییر کند.

به گزارش وب سایت فناوری TheElec، سامسونگ قصد دارد با همکاری SK Hynix یک سنسور 50 مگاپیکسلی جدید بسازد تا گوشی های ارزان قیمت خود را در این زمینه ارتقا دهد. این سنسور 50 مگاپیکسلی ویژه امسال بر روی گوشی هوشمند گلکسی A23 عرضه خواهد شد. برای یادآوری، گلکسی A22 دارای سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است و همانطور که گفته شد، لنز 50 مگاپیکسلی SK Hynix در A23 می تواند یک گام فراتر بگذارد.

اولین گوشی ارزان قیمت سامسونگ با دوربین 50 مگاپیکسلی

سنسور 50 مگاپیکسلی گلکسی A23 از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند. این دوربین دارای یک لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو و بوکه خواهد بود. بنابراین این گوشی جدید در مجموع چهار دوربین در پشت خواهد داشت. گفته می شود سامسونگ گلکسی A23 در دو نسخه 4G LTE و 5G معرفی خواهد شد. در مورد راه اندازی، انتشار بیان می کند که مدل 4G LTE در سه ماهه اول سال جاری معرفی می شود، در حالی که مدل 5G اواخر امسال معرفی می شود. بر اساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد 17.1 میلیون دستگاه از مدل 4G LTE و 12.6 میلیون دستگاه از نسخه 5G را روانه بازار کند.

در مورد دیگر ویژگی های اصلی این دستگاه، همچنان به شایعات تکیه می کنیم. گفته می شود سامسونگ گلکسی A23 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1600 پیکسل است. این صفحه نمایش همچنین دارای دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی از تراشه مدیاتک Dimensity 700 استفاده می کند که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می شود که از طریق اسلات کارت می توان آن را تا یک ترابایت ارتقا داد.

گفته می شود باتری گلکسی A23 از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از یک سیستم شارژ سریع 15 واتی تغذیه می کند. این دستگاه همچنین جک 3.5 میلی متری صدا را حفظ خواهد کرد که قطعاً خبر خوبی برای علاقه مندان به این ویژگی است، زیرا می دانیم که سازنده جک 3.5 میلی متری صدا را از گوشی های خود حذف می کند. در مورد سیستم عامل نیز باید به این نکته اشاره کرد که متاسفانه به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد از اندروید ۱۱ قدیمی برای این دستگاه استفاده کند که در شرایط فعلی راکد به حساب می آید اما احتمالا در دو یا دو نسخه ارتقا به نسخه های جدیدتر را دریافت خواهد کرد. سه سال. .

منبع: gizmochina

نوشته مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما