fastescobanner

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

[ad_1]

در رفتن ماکان T نسخه 2023 توسط شرکت آلمانی پورشه معرفی شد. این کراس اوور که برای اولین بار در شاسی بلند این شرکت نشان تور را دریافت کرد، بین مدل پایه و ست S قرار گرفته است. بنابراین اکنون در مرحله اول می دانیم که T برابر با تورینگ است. پورشه قبلا نسخه های تورینگ مدل های 718 و 911 را ارائه کرده بود.

به گفته فرارو، به‌طور سنتی، پورشه در خط تولید خود با مدل‌های تورینگ، فاصله‌ای بین پیرایش پایه و میان‌رده را پر می‌کند. مدل هایی که از نظر قیمت و تجهیزات متوسط ​​محسوب می شوند. با این حال، اکنون در فاز دوم می دانیم که نباید از Macan T انتظار بهترین ها را در کلاس خود داشته باشیم، اما همچنان انتظار داریم پورشه Macan T2023 حداقل کمی بیشتر از نسخه پایه به نظر برسد.

البته برای ما ایرانی ها، پورشه ماکان خودرویی نیست که تا به حال ندیده باشیم، با وجود اینکه چهار سال است که ورود خودروهای لوکس خارجی به ایران ممنوع شده است. چرا که حداقل مدل های پورشه ماکان 2016، 2017 و 2018 در خیابان های ایران دیده می شود.

این کراس اوور جذاب بسته به سال تولید و بهره برداری در بازار ایران قیمت های متفاوتی دارد. اما بیشتر مکان های پورشه در بازار تولید سال 2017 هستند. قیمت این مدل ها از 5 میلیارد تومان شروع و به 6 میلیارد و 500 میلیون تومان می رسد. مدل 2018 این شاسی بلند که کمتر از 7 میلیارد تومان کارکرد دارد در بازار یافت نمی شود.

مشخصات ماکان تی نسخه 2023 چه تفاوتی با نسخه پایه دارد؟

شرکت پورشه آلمان می گوید که قطار برقی اصلی ماکان در نسخه T ذخیره شده است. البته نسخه 2023 این شاسی بلند لوکس به موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است. این موتور قادر به تولید 261 اسب بخار (195 کیلووات) قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور است. این نیرو نیز از طریق گیربکس هفت سرعته PDK به هر چهار چرخ منتقل می شود.

به گفته مقامات این شرکت، این خانه می تواند در 5.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد که 0.2 ثانیه سریعتر از مدل پایه است. حداکثر سرعت در حدود 231 کیلومتر در ساعت است. اما در مرحله سوم اکنون می دانیم که در قسمت فنی ماکان تفاوت چندانی با نسخه T-base ندارد. اما پورشه می گوید بیشتر تفاوت ها در دستگاه ها و آپشن هاست.

تغییرات طراحی ماکان تی به اندازه دیگر حکاکی ها قابل توجه نیست، اما حتی همین تغییرات کوچک نیز نقش بسزایی در بازی جدید پورشه ماکان داشته است. به عنوان مثال، آینه های جانبی، اسپویلر سقف و قطعات سپر خاکستری هستند. اگزوز به مشکی تغییر کرده و چرخ های 20 اینچی S شکل به T شکل اضافه شده است.

صندلی های جلو گرم کن هشت ردیفه با تریم ویژه MeCan T، فرمان اسپرت استاندارد، کرونومتر Crono Sport روی داشبورد و علامت Mecan T روی پدال درب از تغییراتی است که در نسخه پایه این محصول اعمال شده است.

از نظر تجهیزات فنی نیز ماکان تی دارای پکیج Corona Sport و مدیریت تعلیق Porsche Active به عنوان دستگاه های استاندارد است. البته کاربران این شاسی بلند لوکس می توانند سیستم تعلیق بادی تطبیقی ​​را انتخاب کنند. علاوه بر این، یک سیستم توزیع گشتاور پورشه به نام (Porsche Torque Vectoring Plus) نیز وجود دارد، اما این گزینه نیز مانند تعلیق هوای تطبیقی، یک گزینه اضافی است و اختیاری است.

اما مهمتر از آن قیمت این کراس اوور لوکس است که پورشه هنوز آن را اعلام نکرده است. اما همانطور که قبلاً گفتیم فضای T یک مثلث بین نسخه اصلی و فضای S است. پس باید بین این دو بریده قیمت بگذاریم. در حال حاضر، Base و S به ترتیب با قیمت های 54900 و 65400 دلار به فروش می رسند. برخی از کارشناسان خودرو پیش بینی کرده اند که پورشه ماکان T قیمتی معادل 62000 دلار داشته باشد.

تصاویر ماکان تی نسخه 2023

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

تفاوت پورشه ماکان تی نسخه 2023 با نسخه پایه چیست؟

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما