fastescobanner

بهترین بوکسورهای سنگین وزن تاریخ چه کسانی هستند؟

[ad_1]

تایسون فیوری در آخرین هفته آخر هفته اخیر در مبارزه ای هیجان انگیز با دیونت وایلدر موفق به حفظ کمربند قهرمانی WBC شد. “پادشاه کولی” هنگامی که نتوانست از چهار کمربند قهرمانی ارگان های اصلی بوکس (WBC ، WBO ، WBA و IBF) دفاع کند ، وارد سومین نبرد با وایلدر شد. فیوری پس از بازنشستگی از بازی پس از پیروزی فوق العاده بر ولادیمیر کلیچکو به دلیل مشکلات روحی ، بین سال های 2015 تا 2016 کمربند قهرمانی را از دست داد. اما دومین پیروزی پیاپی بر یکی از بهترین زنان تاریخ بوکس ، راهی کامل برای فیوری بود تا با یک برد به بوکس بازگردد.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتم هایی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

فیوری حریف آمریکایی خود را در راند سوم به زمین انداخت ، اما دقایقی بعد مجبور شد دو بار خود را از طناب بیرون بکشد تا سرانجام در دور یازدهم به “بمب افکن برنز” ضربه بزند. این بوکسور انگلیسی با 13 برد ، یک تساوی و یک رکورد حرفه ای باورنکردنی بدون حتی یک باخت ، یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ ورزش در جهان است که در آن شکست نخوردن بسیار دشوار است. اما وقتی تایسون فیوری را با بزرگان بوکس سنگین وزن مقایسه می کنیم ، این بوکسور غول پیکر انگلیسی کجا ایستاده است؟ اما به دلیل تغییر روش های آموزشی ، قوانین بازی و فناوری ، مقایسه این دو کشتی گیر چندان دقیق به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، محمد علی کلی بدون استفاده از آن برای یک گفتگوی ساده و غیرحرفه ای نمی تواند معتبر باشد مگر اینکه با مایک تایسون یا جو لوئیس ویتالی کلیتسکو مقایسه شود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتم هایی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

اما کیفیت رکورد بوکسور را می توان تا حدی با مشاهده تعداد بوکسورها در حلقه جلویی آنها اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است سابقه 42 برد و تنها دو شکست را داشته باشید ، اما مبارزان را شکست داده اید که 120 مبارزه را باخته اند ، در این صورت نباید انتظار کسب مقام بالاتر را داشته باشید. بر اساس پیشرفته ترین الگوریتم مورد استفاده BoxRec ، تایسون فیوری بلندتر از دیونتای وایلدر و یکی از 10 بوکسور برتر تاریخ بازی است. در بالای لیست ، لنوکس لوئیس قرار دارد که 41 برد ، 2 باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، 5 شکست و یک تساوی دوم است و راکی ​​مارچیانو با 49 برد و بدون باخت سوم است.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتم هایی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند. بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتم هایی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

محمد علی کلی با 56 برد و 5 باخت چهارم و جو لوئیس با 66 برد و 3 باخت و بدون تساوی پنجمین بوکسور برتر تاریخ سنگین وزن است. طبق الگوریتم boxrack ، ویتالی کلیتسکو با 45 برد و دو شکست و یک تساوی ششمین بوکسور برتر سنگین وزن تاریخ است و ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 شکست و دو تساوی هفتم است. سانی لیستون با 50 برد و 4 شکست و تساوی هشتم است ، در حالی که رتبه نهم تایسون فیوری با 31 برد و بدون باخت و تنها یک تساوی است و با برد برد خود می تواند رکورد خود را بهبود بخشد و به بالای بهترین وزن سنگین نزدیک شود. جدول بوکسور در تاریخ در این رتبه بندی ، آنتونی جاشوا یازدهم ، مایک تایسون 13 ، فریزر 14 ، جورج فورمن 26 و دیونت وایلدر 33 ام هستند.

بیشتر بخوانید: با هر 10 پیشکسوت بوکس شکست نخورده آشنا شوید


[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما