fastescobanner

آخرین ویژگی های لو رفته گوشی Real + Realme 9 Pro

[ad_1]

در رفتن تاکنون شایعات زیادی در مورد ویژگی ها و ویژگی های گوشی Realme 9i منتشر شده است. در این گزارش خبری، اخبار مربوط به گوشی های Realme 9i و Realme 9 Pro + 5G را از منابع مختلف جمع آوری و ارائه می کنیم.

به گزارش فرارو، اطلاعات جدید در وب سایت My Smart Price نشان می دهد که Realme 9i و Realme 9 Pro + توسط مرکز صدور گواهینامه چین (CQC) تأیید شده اند. مرکز صدور گواهینامه چین سازمانی است که مسئول نظارت بر محصولات ارائه شده در چین است. گواهی مرکز اطلاعات مهمی در مورد باتری گوشی و قابلیت های شارژ ارائه می دهد.

آخرین ویژگی های لو رفته از گوشی رله
گوشی Realme 9i با شماره مدل RMX3491 در CQC ثبت شده است. طبق گفته Realme 9i، باتری 4880 میلی آمپر ساعتی است. بر اساس این گزارش، باتری این گوشی احتمالا یک باتری معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این گزارش همچنین تایید می کند که دستگاه از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. برند این دستگاه هنوز تایید نشده است. گوشی جدید احتمالا Realme 9i نام دارد، اما برخی گمانه زنی می‌کنند که دستگاه جدید Narzo 9i نام خواهد داشت.
مرکز گواهی سلامت چین (CQC) همچنین مشخصات شماره مدل RMX3393 را منتشر کرده است که در واقع همان Realme 9 Pro + 5G است. طبق گفته‌های CQC، این گوشی می‌تواند از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند، اما متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد اندازه باتری Realme 9 Pro + 5G ارائه نشده است.

آخرین ویژگی های لو رفته از گوشی رله
گزارش های قبلی حاکی از آن است که Realme 9 Pro + ممکن است دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی باشد. اما مشخصات دیگر این گوشی هنوز مشخص نیست. حدس زده می شود که این دستگاه ممکن است نسخه های 4G و 5G داشته باشد.
Realme 9i که با نام Narzo 9i نیز شناخته می شود، دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD + LCD با نرخ رفرش 90 هرتز است. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 680، 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. مجموعه دوربین این گوشی احتمالا دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود. Realme 9i همچنین دارای اسکنر اثر انگشت جانبی است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما