کودتای ترامپ در سال 2024 چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

در رفتن علیرغم بحث هایی که در کنگره در مورد اثبات ادعاهای ترامپ در مورد انتخابات 2020 مطرح شد، سوال دشوار این است که چه استراتژی می تواند در پایان دادن به انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا که قبلاً با فساد ترامپ همراه بود، موفق شود.این طرح شکست خورد؟

به گزارش فرارو به نقل از واشنگتن پست; مقاله جدیدی توسط متیو سلگمن، کارشناس قانون انتخابات، با عنوان «ارزیابی واقعی تهدید» برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 به دنبال پاسخ به این سوال است. حتی اگر سناریویی که او توصیف می‌کند افراطی باشد، شایسته توجه است، زیرا نکات بسیار نگران‌کننده‌ای را درباره ضعف‌های سیستم انتخاباتی آمریکا مطرح می‌کند.

او خاطرنشان می کند که اگر لایحه ECA در سال 1887، که بر نحوه نظارت کنگره بر شمارش آرای ریاست جمهوری نظارت می کند، بازنگری نشود، ترامپ فقط یک جمهوری خواه فاسد برای موفقیت در آینده است. حضور فرماندار و مجلس نمایندگان تحت کنترل مورد نیاز است. آنها جمهوریخواه خواهند بود.

ظاهراً این قانون به کنگره این اختیار را می دهد که نتایج انتخابات ایالتی را به چالش بکشد و تغییر دهد. تنها چیزی که لازم است این است که هر یک از نمایندگان مجلس مخالفت خود را با این سند اعلام کنند تا در هر دو مجلس مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت رای گیری شود.

در عمل، قانون به اعضای کنگره اجازه می دهد تا شمارش آرای ایالتی را به چالش بکشند. اگر یک نماینده مجلس یا یک سناتور آمریکایی اعتراضی بنویسد، اعتراض در دستور کار قرار می گیرد. قانون شمارش انتخابات فهرستی از ایرادات مناسب ارائه نمی کند و تصمیم گیری در مورد مناسب بودن یا نبودن اعتراضات را به کنگره واگذار می کند. اگر چنین مناقشه‌ای پیش بیاید، کنگره می‌تواند بحث کند که با رای الکترال چه کار کند.

سلیگمن در مورد تاریخچه و ضعف های ECA و راه هایی می نویسد که ترامپ در سال 2020 به دنبال سرمایه گذاری از آن بود.

برای دستیابی به این سناریو، جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و جمهوری خواهان طرفدار ترامپ باید فرمانداری کلیدی را در یکی از ایالت های بی ثبات به دست آورند. تصور کنید سناتور سابق دیوید پردو پس از پیروزی قاطع بر برایان کمپ (که توسط حامیان ترامپ به دلیل امتناع از باطل کردن نتایج انتخابات 2020 مورد انتقاد قرار گرفت) فرماندار جورجیا شد. تصور کنید که کوین مک کارتی در 6 ژانویه 2025 بر مجلس نمایندگان ریاست می کند.

همچنین توجه داشته باشید که در ایالت های ناآرام مانند پنسیلوانیا، نامزدهای جمهوری خواه برای فرمانداری آشکارا برای دروغ های ترامپ درباره سال 2020 مبارزه می کنند. بیش از 100 جمهوری خواه در مجلس نمایندگان قبلا به برکناری بایدن رای داده بودند.

آیا می خواهید برای انجام کار درست به فردی مانند فرماندار جمهوری خواه فلوریدا رون دو سانتیس و متحدان ترامپ تکیه کنید؟ آیا یک جمهوری خواه می تواند بر منطق شمارش آرا در مجلس نمایندگان تکیه کند؟

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما