fastescobanner

آلگری: بازی ما مقابل میلان سخت است، من از دیبالا راضی هستم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات سری آ، دیدار تیم های میلان و یوونتوس فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سن سیرو برگزار می شود. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بیانکونری در نشست خبری پیش از بازی با میلان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در یک کنفرانس خبری گفت:“ما در این فصل در موقعیت خوبی هستیم، اما هنوز راه زیادی در پیش داریم و از رقبای خود بسیار عقب هستیم. بازی فردا خوب و مهم خواهد بود و می خواهیم مقابل میلان عملکرد خوبی داشته باشیم. اما چیز بد این است که ورزشگاه تنها 5000 تماشاگر خواهد داشت.

ما همه بازیکنان را داریم به جز لئوناردو بونوچی و آرون مارزی. امیدواریم ترکیب مناسب و نتایجی را که نیاز داریم به دست آوریم، اما کار آسانی در ورزشگاه سنسویرو نداریم. میلان مدتی است که عالی کار می کند و به همین دلیل به پیولی تبریک می گویم.

سرمربی یوونتوس که تیمش در حال حاضر با 41 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سری آ قرار دارد، ادامه داد: ما با بازی بازی می کنیم و می بینیم که در پایان فوریه کجا هستیم. سه امتیاز در بازی فردا مهم است اما می دانیم که کار آسانی در پیش نداریم. میلان شخصیت فنی بالایی دارد و نتایج مثبت زیادی کسب کرده است.

دیابا شرایط بدنی خوبی دارد و از نظر روحی آرام است که به او کمک می کند تا بازی کند. من از دیبالا راضی هستم و او بازیکنی است که می توان به او اعتماد کرد.

آلگری همچنین در مورد فعالیت های احتمالی یوونتوس در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد. باز هم می گویم ساختار تیم ما این است و به همین شکل خواهد ماند. زمانی که آرتور ملو به ما ملحق شد، 6 ماه بود که بازی نکرده بود، اکنون دوره بازی او تمدید شده و نتایج آن را ثابت کرده است. او بازیکنی است که نمی توان درباره اش صحبت کرد.

ما در سال های اخیر 9 عنوان پیاپی سری آ را به دست آورده ایم که فوق العاده بوده است. رونالدو تابستان گذشته ما را ترک کرد و اکنون ما اکثر بازیکنان 20 تا 23 ساله را در زمین داریم و آنها باید تجربه کسب کنند.

آلگری در نهایت گفت: بازی با اودینزه نشان می دهد که در مدیریت بازی خود در حال پیشرفت هستیم. در آن بازی منتظر لحظه مناسب برای گلزنی بودیم و علاوه بر اینکه دروازه خود را دور نگه داشتیم، بلوغ لازم را در بازی خود داشتیم که یک قدم جلوتر است.»

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما