سریال آبی نیسان قسمت نهم; خداحافظ بی ام و!

[ad_1]

فراد نهمین قسمت از مجموعه نیسان آبی به نویسندگی سعید دولتخانی و سعید هوشیار به کارگردانی منوچهار هادی و تهیه کنندگی احسان ظلی پور از چهارشنبه 24 آذرماه 1393 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، گیتی قاسمی، سحر قریشی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخا، حسام نواب صفوی، یوسف علی مهرادی، یوسف علی مهرادی، یوسف. .. قرار است در این سریال به ایفای نقش بپردازد. قسمت هشتم سریال با 37711 رای 95 درصد رضایت داشته است.

خلاصه داستان این قسمت به شرح زیر است.

“بهرام فاتح کتک خورد و رضا زمین را ترک کرد. جمشید هم پیشنهاد رضا را جدی گرفت و تصمیم گرفت بی ام و را بفروشد” اما اوضاع به این راحتی پیش نرفت…

رضا خرسند جمشید را متقاعد می کند که BMW را بفروشد و پول او را به دلار تبدیل کند. خریدار ماشین داماد آینده جمشید است. اتفاق عجیبی که بعدا شنیده می شود. جمشید و رضا با ترس و لرز از صرافی پول می گیرند و اتفاقی که نمی خواهند بیفتد. موتور دو سرنشین نیسان آبی را تعقیب می کند و در انتهای خیابان به آنها حمله می کند. با کمک رضا، دزدها نمی توانند موفق شوند و فرار کنند. اما ترس از دست دادن دلار همچنان پابرجاست.

جمشید و زری به این نتیجه می‌رسند که بهترین کسی که می‌تواند از دلار محافظت کند، حاج آقای ستاری است. اما این تصمیم خیلی زود با شکست مواجه می شود. جمشید هراسان و لرزان شبانه به ستاری پرداخت; اما وقتی او می رود، دزدها پیدا می شوند و دلار می دزدند.

دور زدن نیسان آبی و زندگی جمشید قاسم پور به نقطه سخت دیگری می رسد. پولی که سرمایه و پشتوانه مهمی برای جمشید و خانواده اش است به راحتی از دست رفته است. اتفاقات و روند داستان نیسان آبی شبیه به سریال پایتخت است. در پایتخت، سریال با اتفاقات پیرامون یک خانواده و ماجراهای آنها آغاز می شود. حالا نگی جمشید مشترک قاسمپور شده و نیسان آبی نسخه ضعیف تری از پایتخت شده است.

حتی در پایتخت تماشاگران به این موضوع عادت کرده بودند که یک اتفاق خوب یا عادی باید به فاجعه تبدیل شود و خانواده عادی را به خطر بیندازد. اما نویسندگان پایتخت هر چقدر سخت و حساس چنین گره هایی را رها کنند، نیسان نویسان آبی گشاده رویی و راحت طلب هستند. BMW تبدیل به دلار می شود و بینندگان متقاعد شده اند که اتفاق بدی برای دلار خواهد افتاد. این اتفاق می افتد و دلارها دزدیده می شوند. اما مخاطب مطمئن است که این ماجرا در قسمت بعدی داستان حل خواهد شد.

گره های کوچک و سطحی در داستان شکل می گیرد و به راحتی و سادگی باز می شوند. این همان فرمولی است که نیسان آبی را در ذهن سازندگانش به یک سری محبوب تبدیل کرده است. فرمول هایی که با وجود سلیقه پیشرفته مخاطب کم و بیش پاسخگو هستند. اما شخصیت های محافظه کار و کلیشه ای در این گره ها و اتفاقات به نقاط ضعف نیسان آبی تبدیل می شوند.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما