آمادگی قوه قضائیه برای افزایش قدرت قوه مجریه

[ad_1]

غلامحسین محسنی امروز (دوشنبه 11 بهمن) در شورای عالی قضایی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت روز نیروی هوایی گفت: تاریخ شد و در نتیجه شکست شکست. نیروهای استبداد و امید مردم انقلابی دوچندان شد.

به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان و ارواح خبیثه در چهار دهه اخیر در تمامی توطئه ها و توطئه های خود علیه انقلاب و مردم ناکام مانده اند، شایعاتی مبنی بر گسترش و ترویج فساد سازمان یافته و فحشا در این کشور مطرح شده است. جامعه و راه مقابله با این دشمن، بصیرت و آگاهی بخشی به دشمنان است.

محسنی نسبت به فریب افرادی که در راستای اهداف و نیات خود علیه دشمنان و هموطنان و مردم اقدام می کنند هشدار می دهد و مردم و قانون می خواهند با آنها برخورد کنند.

رئیس قوه قضاییه شهید علی اکبر رنجبر از افسران شهدای نیروهای مسلح در پیامی تسلیت به خانواده و نیروهای نظامی و اداری کشور با اشاره به اهمیت امنیت در همه جوامع، نیروهای مسلح را تسلیت گفت. نیروها و نیروهای اداری در تمام عرصه های ایران اسلامی برای حفظ امنیت و نظم اجتماعی پیگیر مجاهدت هستند و بدیهی است که باید از احترام، اقتدار، تجهیزات و آموزش های لازم برخوردار باشند.

محسنی گفت: همکاری با رسانه ملی و همه اعضای تریبون برای تقویت ارتباط مردم و نیروهای مسلح فرهنگ فرهنگی ضروری است و باید تدابیری اتخاذ شود تا شاهدان دیگر با این حادثه همزمان نشوند. در استان فارس صورت گرفت.

رئیس قوه قضائیه در عین حال در «مصوبات سال» لازم به قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح اشاره و بر مفاد ماده «ناظر قانون» که ضابطان دارند تاکید کرد. حق استفاده از سلاح در کامنت سوم «این ماده مورد توجه قانونی قرار گرفته است». تبصره‌هایی که مقامات مسلح در کلیه موارد مندرج در این قانون مجاز به استفاده از سلاح هستند، اولاً استفاده از سلاح است و ثانیاً در صورت امکان سطح و جهت «نوار تیر» و «نوار تیر» کاهش یابد. تیراندازی با کمان کمر به بالا» در نظر گرفته شده است.

محسنی در عین حال استفاده از «قانون» در استفاده از سلاح توسط نیروهای مسلح را ضروری دانست و افزود:

رئیس قوه قضائیه در عین حال با اشاره به پرونده تروریست ها، باندبازان و اشرار که در بند سوم بند سوم ماده 3 قانون، استفاده از سلاح توسط افراد مسلح امکان پذیر است. پرسنل نیروها در امور ضروری، قوه قضائیه و قوه قضائیه در مجموع تاکید کرده اند که این مسئولان طبق ماده 9 قانون توجه و توجه را جلب می کنند.

رئیس قوه قضاییه همچنین به «استفاده از سلاح» و «قانون» توسط نیروهای مسلح در موارد ضروری اشاره کرد. مطالبی که ناظر در موضوع تیراندازی با کمان مجاز به منظور توقف وسایل نقلیه به منظور توقف آنها توسط کارکنان دارد “و همچنین” تاکید به کارکنان به منظور قراردادن سلاح در اولین زمان ممکن”.

ماموریت سازمان حسابرسی برای همکاری با پژوهش ها و بورسیه های سازمان بورس و بازاریابی

محسنی با اشاره به ممیزی این سازمان از کل کشور برای همکاری با همه طرف های کمیته تحقیق و تفحص شبه نظامیان گفت:

رئیس قوه قضائیه نوسانات بازار سهام و از دست دادن شاخص ها و زیان و ضرر سرمایه گذاری و مردم را ناشی از اهمیت و ضرورت همکاری و مساعدت تیم تحقیق و تفحص از بورس و سازمان بازار سرمایه”.

رئیس کل دادگستری افزود: پیشرو کار و امور تیم تحقیق و تفحص، “قبل از ایجاد مقاومت و مشکل دستگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد” و “تسهیل کننده دستگاه قضایی برای رسیدگی”. و گزارش تحقیق و تفحص را بررسی کنید.» سند 2 رویکردی سه جانبه است که حمایت و همکاری قوه قضائیه را با نهادهای تحقیقی خود ایجاد می کند.

رئیس قوه قضائیه علاوه بر بررسی کل کشور، کل کشور را نیز توصیه کرد.

قدردانی از رئیس کل دادگستری استان البرز و دولت کرج با اقدامات اصلاحی و پیگیری در جهت رفع موانع از بستر و حریم رودخانه چالوس که یکی از منابع تامین آب شرب شهروندان تهرانی و تهرانی است. ملاحظات زیست محیطی دارد شورای عالی قوه قضائیه بود.

محسنی از تلاش‌های دستگاه‌های دولتی و دولتی برای برخورد داوطلبانه با سازه‌های غیرمجاز، ساخت‌وسازهای غیرمجاز بستر و بستر رودخانه‌ها و همچنین برخورد قانونی با افرادی که در این زمینه اقدام کرده‌اند قدردانی کرد. موانع خودخواسته در پیاده‌روها رودخانه چالوس نباید وارد قوه قضائیه شود.

وی با اشاره به بخشنامه رئیس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل گفت: امیدواریم همین دولت در رابطه با آزادسازی سواحل از جمله بستر و حریم حاشیه رودخانه ها که برخی از دستگاه ها را در اختیار گرفته اند، اقدام کند. «مراحل لازم را ترتیب دهید.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: مسئولان قوه قضائیه برای رفع مشکلات معیشتی و رفع نیازهای همیاران اولیه قضایی جدی هستند.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما