آماروک جدید; برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

[ad_1]

در رفتن 9 مارس 2022 روزی است که شرکت آلمانی فولکس واگن از جدیدترین خودروی خود رونمایی خواهد کرد، اما این رویداد بدون شک مهم است زیرا در نهایت یک پیکاپ جدید ظاهر می شود. آمار ما فولکس واگن خواهیم بود. وانتی که حدود دو سال است درباره آن می شنویم، اما هیچ وقت از جزئیات دقیق آن خبر نداشتیم. حالا سازنده آلمانی تصاویر دیجیتالی از این خودرو منتشر کرده است که شاید اولین حضور ما از این خودرو باشد.

به گزارش فرارو، پس از یک لحظه سکوت در مورد پیکاپ آماروک، برادر آلمانی فورد رنجر در ماه های آینده در پیش نمایش جدید بازگشته است تا قبل از اولین نمایشگاه جهانی ایده اولیه ای از طراحی آن ارائه دهد. تصاویر دیجیتالی که به تازگی منتشر شده است، نگاه دقیق تری به نماهای جانبی خودرو ارائه می دهد، پوشش پلاستیکی بزرگ روی قوس چرخ و فاصله بیشتر از زمین واضح ترین عبارات هستند.

این پیکاپ بر روی لاستیک های زمستانی ضخیم سوار شده و دارای سیستم تعلیق قابل توجهی برای سفر آسان در جاده های ناهموار است. در حالی که نمی توان مشخصات را در تصویر تیزر مشاهده کرد، فولکس واگن می گوید آماروک جدید خودروی فوق العاده ای خواهد بود. با استفاده از نسخه به روز شده پلت فرم فورد T6، پیکاپ جدید 100 میلی متر (3.93 اینچ) طولانی تر و 40 میلی متر (1.57 اینچ) پهن تر از مدل فعلی خواهد بود. برای مقایسه، آماروک فعلی در کابین دوگانه 5254 میلی متر (206.9 اینچ) طول و 1954 میلی متر (76.9 اینچ) عرض دارد. یک تخمین این است که بیشتر این فضای اضافی صرف کابین های جادارتر می شود.

گزارش ها همچنین نشان می دهد که مدل جدید، مانند نسخه فعلی که در سال 2010 عرضه شد، با طیف وسیعی از موتورهای دیزلی با V6 TDI قدرتمند عرضه خواهد شد. بسته به بازار، موتورهای دیگری مانند فورد رنجر جدید در دسترس خواهند بود که در برخی کشورها با واحد بنزینی 2.3 لیتری اکوبوست چهار سیلندر نیز عرضه می شود. آماروک جدید با مشارکت فورد در کارخانه سیلورتون در آفریقای جنوبی ساخته خواهد شد. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد آماروک جدید فراتر از این در دسترس نیست، اما با نگاهی به وام های احتمالی نسخه اصلی، هنوز هم می توان حدس زد.

آماروک یک پیکاپ سایز متوسط ​​است که توسط گروه خودروهای تجاری فولکس واگن از سال 2010 تولید می شود. سری آماروک در دو مدل تک کابین و دو کابین همراه با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک موجود است و از یک موتور بنزینی توربوشارژ یا دیزلی با تزریق مستقیم (TDI) نیرو می گیرد. این پیکاپ با تویوتا هایلوکس، نیسان ناورا، میتسوبیشی L200، فورد رنجر، ایسوزو D-Max و شورولت / هولدن کلرادو / S-10 رقابت کرد و تاکنون بیش از 815000 دستگاه فروخته است.

از نظر پیشرانه در سال 2010، این دو مدل شامل نسخه ای با دو موتور دیزلی معمولی 2.0 لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم (TDI) بودند که برای گشتاور بیشتر اما قدرت کمتر ارائه می شد. نسخه پایه 90 کیلووات (122 اسب بخار؛ 121 اسب بخار) تولید می کند که حداکثر 340 نیوتن متر (250 پوند فوت) گشتاور در 2000 دور در دقیقه تولید می کند. با این حال، بهترین نسخه توربو قدرتی معادل 120 کیلووات (163 اسب بخار، 161 اسب بخار) است که حداکثر گشتاور 400 نیوتن متر (300 پوند فوت) را از 1500 تا 2500 دور در دقیقه تولید می کند.

فولکس واگن برای مدل سال 2017 سری Facelifted Amarok را معرفی کرد. موتور جدید یکی از ویژگی های کلیدی فیس لیفت بود که جایگزین موتور 2.0 لیتری TDI مدل قبلی شد. آماروک به جای موتور چهار سیلندر قبلی، اکنون به نسخه ای از VW 3.0L TDI V6 مجهز شده است. موجود در سه حالت: 121 کیلووات (162 اسب بخار)، 150 کیلووات (201 اسب بخار)، و 167 کیلووات (224 اسب بخار)، قدرتمندترین نسخه گشتاور خروجی 406 پوند فوت (550 نیوتن) را ارائه می دهد. . در اواخر سال 2018، نسخه قدرتمندتر آماروک با موتور 3.0 لیتری V6 TDI ساخته شد تا با مرسدس بنز X کلاس جدید رقابت کند. این آخرین نسخه از نسل اول پیکاپ آماروک است که جایگزین نسل جدید خواهد شد.

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

آماروک جدید;  برادر آلمانی فورد رنجر رونمایی شد!

منبع: موتور 1

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما