آمریکا در حال فروپاشی است؟!

[ad_1]

آمریکا در حال فروپاشی است.در رفتندیوید بروکس روزنامه نگار و مفسر سیاسی و فرهنگی نیویورک تایمز و یکی از سردبیران واشنگتن تایمز است. او همچنین سردبیر و گزارشگر وال استریت ژورنال است. بروکس به عنوان مفسر برای مجله های نیوزویک و استاندارد و آتلانتیک و همچنین رادیو ملی کار می کند. در سال 2004، بروکس جایزه ادبی را اعلام کرد که هر ساله به بهترین روزنامه نگار و منتقد سیاسی و فرهنگی اهدا می شود. این جایزه به افتخار سیدنی هوک (فیلسوف مدرسه عملی) و به اختصار جایزه هوکی نامگذاری شد. این جایزه در ماه دسامبر هر سال اهدا می شود.


در ماه ژوئن، آماری روی میز من قرار داده شد که من را شگفت زده کرد. تا سال 2020، شیوع کرونا، مسافت رانندگی آمریکایی ها را 13 درصد کاهش داده است. مرگ و میر ناشی از رانندگی 7 درصد افزایش یافته است.

من نمی فهمم چرا آمریکایی ها در زمان فوران کرونا اینقدر بی پروا رانندگی کردند. با این حال، از آن زمان، در نیمه اول سال 2021، طبق گزارش اداره ایمنی ترافیک بزرگراه، مرگ و میر ناشی از وسایل نقلیه موتوری 18.4٪ افزایش یافته است. به گفته این سازمان، سرعت غیرمجاز و نبستن کمربند ایمنی و رانندگی تحت تأثیر عوامل دیگری است.

چرا بسیاری از آمریکایی ها غیر مسئولانه رانندگی می کنند؟ با اعداد غم انگیزی مانند این در ذهنم، این هفته مقاله متیو ایگلسیاس، “ظهور همه رفتارهای بد” را خواندم. او در این مقاله نوشت: «تنها رانندگی بی احتیاطی در حال افزایش است وقوع تصادف در بین مسافران هوایی نیز افزایش یافته است. در شهرهای آمریکا افزایش قتل و جنایت داریم. سوء مصرف مواد مخدر در حال افزایش است و آمریکایی ها بیشتر و بیشتر مشروب می خورند. پرستاران می گویند که بیماران بیش از حد معمول مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و این لیست ادامه دارد.

حق با ایگلسیاس است. معلمان با موج فزاینده ای از رفتارهای مخرب روبرو هستند. وال استریت ژورنال در ماه دسامبر گزارش داد: «مشکلات جزئی در مدارس افزایش یافته است، مانند صحبت کردن دانش آموزان با یکدیگر در کلاس درس، و همچنین مشکلات جدی تری مانند دعوا و داشتن اسلحه.» تصادفات مدارس در سال جاری سه برابر شده است.

در این ماه، موسسه مطالعات خانواده مقاله ای را منتشر کرد “شیوع مواد مخدر افزایش می یابد” منتشر شد. که در مقاله ذکر شد مرگ و میر ناشی از مواد مخدر بیش از دو دهه است که در حال افزایش است. با این حال، پرخوری با رشد قابل توجهی همراه است، به خصوص در طول شیوع کرونا. در سال های اخیر، بحران اوردوز یا مصرف بیش از حد مواد مخدر در میان سفیدپوستان آمریکایی تشدید شده است. با این حال، این مقاله خاطرنشان می کند که برای اولین بار در سال 2020، میزان مصرف بیش از حد در میان سیاه پوستان از میزان مشابه برای سفیدپوستان فراتر رفته است.

در ماه اکتبر گزارشی با عنوان CNN جنایات ناشی از نفرت در ایالات متحده به بالاترین حد خود در 12 سال گذشته رسیده است. بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره تحقیقات فدرال (FBI) برای مثال، بین سال های 2019 تا 2020، تعداد حملاتی که سیاه پوستان را هدف قرار می دهند، از 1782 به 2871 افزایش یافته است.

تعداد اسلحه های خریداری شده در ایالات متحده افزایش یافته است. واشنگتن پست گزارش می دهد که در ژانویه 2021، بیش از دو میلیون اسلحه خریداری شد که 80 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

با افزایش خصومت آمریکا نسبت به یکدیگر. به نظر می رسد شهروندان آمریکایی کمتر نگران یکدیگر هستند. مطالعه ای توسط دانشگاه ایندیانا نشان می دهد که سهم کمک های آمریکا به موسسات خیریه به طور پیوسته در حال کاهش است. در سال 2000، 66.2 درصد از خانوارها کمک های خیریه کردند، اما در سال 2018 این رقم تنها 49.6 درصد بود. تعداد افرادی که برای اهداف مذهبی کمک می کنند یا در مراسم عبادت شرکت می کنند نیز کاهش یافته است. با این حال، در سال 2018، سهم خانواده هایی که برای مقاصد غیر مذهبی کمک می کنند نیز به پایین 42 درصد رسیده است.

موارد دیگر مانند قطبی شدن فزاینده جامعه، تقویت احساسات نفرت، خشم و ترس نیز در جامعه آمریکا رو به رشد است که مطمئناً اندازه گیری آن دشوار است.. وقتی به دانشگاه رفتم حوصله نداشتم در کلاس چیزی بگویم که رد شوم. با این حال، اکنون دانش آموزان آشنای من می ترسند که یک جمله اشتباه منجر به مرگ اجتماعی آنها شود. این تغییری است که می توان آن را با یک اقیانوس عظیم مقایسه کرد.

البته، همه روندها در ایالات متحده بد نیستند. به عنوان مثال، به نظر می رسد مصرف مواد مخدر در نوجوانان رو به کاهش است. با این حال، بسیاری از مشکلاتی که به دلیل اضطراب بالقوه موقت وجود دارد، به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب است. من گمان می کنم که اگر قوانینی برای استفاده از ماسک و ویروس های کشنده وجود نداشته باشد، بسیاری از مسافران هواپیما عصبانی می شوند و مهماندار را کتک می زنند. با این حال، به نظر می‌رسد چیزی تاریک‌تر و عمیق‌تر در حال رخ دادن است: از دست دادن طولانی‌مدت اتحاد و افزایش طولانی‌مدت احساس بیگانگی و خصومت. زندگی در جامعه ای تحت سلطه و بالعکس.

دقیقا چه خبر است؟ پاسخ کوتاه من: نمی دانم. همچنین نمی دانم چه چیزی باعث افزایش ناامیدی، خودکشی و تنهایی مردم آمریکا قبل از شیوع کرونا شده است و اینها جنبه های غم انگیز خصومت و سهل انگاری است که شرح داده ام.

از رسانه های اجتماعی گرفته تا سیاست های فاسد، می توانیم مظنونان عادی را مقصر این وضعیت بدانیم. هنگامی که رئیس جمهور دونالد ترامپ اعلام کرد که نفرت از گروه های مورد غفلت موضوع نیست، بسیاری آن را مجوزی می دانستند که توسط او صادر شده است.

فرسایش ساختار اجتماعی و جامعه شناختی ما برخی از سموم ما را تولید می کند. سال گذشته، گالوپ گزارشی با عنوان «برای اولین بار در تاریخ اعضای کلیسا در ایالات متحده، کمتر از اکثریت هستند» منتشر کرد. در سال 2019، مرکز تحقیقات پیو گزارش داد که ایالات متحده دارای بالاترین نسبت کودکانی است که در خانواده های تک والدی زندگی می کنند. برخی از سموم ما باید فرهنگی باشد. در سال 2018، واشنگتن پست مقاله ای با عنوان “آمریکا کشوری جذاب بر اساس دو مطالعه جدید” منتشر کرد.

با این حال، ریشه این مشکل باید یک مشکل معنوی یا اخلاقی باشد. طی چند سال گذشته، طیف وسیعی از رفتارهای مختلف، آمریکایی ها را به سمت هنجارهای اجتماعی کمتر و نگرش های ضد اجتماعی و خود ویرانگرتر سوق داده است. با این حال، علت این وضعیت چیست؟ به عنوان یک ستون نویس، پاسخ ها را پیدا خواهم کرد. با این حال، در حال حاضر هیچ پاسخی ندارم و تنها چیزی که می دانم این است که وضعیت در آمریکا وحشتناک است.

منبع: نیویورک تایمز | پیوند به مقاله |

ترجمه: فرارو

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما