آموزش و پرورش: مدارس را به تدریج باز می کنیم

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش و پرستاری با اشاره به اینکه درصد اضافه وزن و کم وزنی دانشجویان افزایش یافته است.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه کنترل وزن گفت: آموزش و پرورش وظیفه تربیت تحصیلکردگان را بر عهده دارد و باید در زمینه های مختلف تربیت شوند که یکی از این جنبه ها تربیت تربیت بدنی است. و مراقبت.”

وی افزود: امسال یک طرح ملی را با بزرگواری انجام دادیم و همه بدنسازان مورد بررسی قرار گرفتند.

6 درصد دانش آموزان آگاه از سوءتغذیه رنج می برند

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس نتایج به دست آمده، 6 درصد دانش آموزان لاغر، بسیار لاغر و دچار سوء تغذیه هستند زیرا نیاز به مراقبت جدی دارند، 64 درصد دانش آموزان دارای اضافه وزن طبیعی و 30.1 درصد دارای اضافه وزن یا چاق هستند.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه هم اکنون ارزش های ارزشمندی به دست آورده ایم که برای وزارت بهداشت، وزارت ورزش و جوانان، صنایع غذایی و صدا و سیما برای افزایش آگاهی خانواده ها بسیار مفید است، ادامه داد: آنها را راهنمایی و توصیه می کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: برای همه علما اثری صادر می شود که وضعیت جسمانی آنها را مشخص می کند و توصیه هایی که باید رعایت شود.

افزایش وزن 8 درصدی

وزیر آموزش و پرورش و پرستاری خاطرنشان کرد: در سال 95 حدود 21 درصد از دانش آموزان اضافه وزن داشتند و در حال حاضر به 30.1 درصد رسیده است که 8 درصد افزایش داشته است. دانش آموزان قادر به رفتن به مدرسه نیستند، آنها هنوز در خانه فعال هستند.

وی افزود: هدف ما افزایش درصد دانش آموزانی است که تا پایان سال تحصیلی در حال یادگیری هستند.

ما باید به تدریج مدارس را باز کنیم

وزیر آموزش و پرورش و پرستاری با اشاره به اینکه به عنوان متولی اداره آموزش و پرورش، خطرات علمای ممتاز بودن از مدرسه تا کرون ملی را تهدید می کند. سلامت روانی، اجتماعی و تربیت بدنی طلاب در خطر است و باید به تدریج مدارس را بازگشایی کنیم. کرونای ملی به صحبت‌های ما گوش داد، اما به دلیل نگرانی‌هایی که داشتند، در فرصتی دیگر آنها را فرستادند.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما