آپدیت جدید تلگرام با دانلود منیجر، پخش زنده و موارد دیگر – زومیت

[ad_1]

آپدیت جدیدی به تلگرام اضافه شده است که در آن شاهد معرفی ابزارهای مدیریت دانلود، طراحی مجدد قسمت پیوست فایل، امکان تبدیل کانال به شبکه تلویزیونی و بسیاری موارد دیگر هستیم.

مدیریت دانلود

کاربران تلگرام می توانند فایل های مختلف تا حداکثر دو گیگابایت را برای شنوندگان خود ارسال کنند و از فضای ابری پیام رسان برای دسترسی به فایل مورد نظر از هر دستگاهی استفاده کنند. با آخرین آپدیت تلگرام، هنگام دانلود فایل ها آیکون جدیدی به نوار جستجو اضافه می شود که با ضربه زدن روی این آیکون قابل مشاهده یا مدیریت است. علاوه بر این، از تب Downloads می توان برای دسترسی به ابزارهای مدیریت دانلود استفاده کرد. در این قسمت می توانید صف های دانلود را به صورت تکی یا گروهی مسدود کرده و یا فعال کنید. از دیگر ویژگی های قسمت مدیریت دانلود جدید تلگرام می توان به امکان تغییر اولویت دانلود فایل ها اشاره کرد.

منوی پیوست جدید

با انتخاب گزینه «انتخاب» در بالای پنل آپلود تصویر یا ویدیو، می‌توانید پیش‌نمایش این رسانه‌ها را مشاهده کنید یا طرح‌بندی آن‌ها را تغییر دهید. علاوه بر این، ظاهر منوی پیوست iOS به طور کامل تغییر کرده است تا با نسخه اندروید سازگار باشد. اکنون گزینه دوربین با گالری و همچنین نوار ناوبری جدید برای دسترسی آسان به عکس‌ها، فایل‌ها، مکان و موارد دیگر یکپارچه شده است.

کاربران همچنین می توانند مواردی که اخیراً آپلود شده اند را در برگه Files مشاهده کرده و با نام جستجو کنند.

رابط کاربری نیمه شفاف در نسخه اندروید

اکنون در نسخه اندروید هنگام استفاده از حالت تاریک، کمی شفافیت به پنل ها و تب ها اعمال می شود که در هنگام اسکرول جلوه زیبایی به پس زمینه، استیکرها و رسانه ها می دهد. این اثر در برنامه های اندروید کمتر دیده می شود. همچنین در جدیدترین آپدیت تلگرام، بهترین فناوری های بصری جهان از سایر پلتفرم ها به اندروید اضافه شده است. افکت شفاف در ژوئن 2021 به نسخه iOS اضافه شد.

طراحی جدید ورود به حساب کاربری

مراحل ورود به حساب کاربری تلگرام در سیستم عامل اندروید و مک بهبود یافته و انیمیشن های جدیدی به این قسمت اضافه شده است. اکنون کد تایید ارسال شده به حساب کاربری با انیمیشن زیبا در اندروید در جایگاه ویژه خود نگهداری می شود. آخرین نسخه سیستم عامل مک نیز کد ماتریس را به همراه کد QR در صفحه ورود نشان می دهد.

لینک های شماره تلفن

حریم خصوصی تلگرام

شما می توانید نام کاربری خود را با استفاده از بخش تنظیمات انتخاب کنید و دیگران می توانند به راحتی از طریق جستجو یا پیوند t.me/username ویژه، بدون نیاز به اشتراک گذاری شماره تلفن، با شما ارتباط برقرار کنند. در آخرین آپدیت تلگرام می توانید با شماره تلفن خود لینک مستقیم t.me ایجاد کنید. فرمت این لینک ها مانند t.me/+123456789 است و باید شماره خود را با کشور قبلی وارد کنید.

البته سایر افراد تنها در صورتی می توانند اکانت شما را از طریق شماره تلفن پیدا کنند که شما اکانت خود را در تنظیمات حریم خصوصی تلگرام فعال کرده باشید.

مقاله مرتبط:

پخش زنده با استفاده از نرم افزارهای دیگر

گروه ها و کانال ها می توانند ویدیوی زنده را برای تعداد نامحدودی از بینندگان پخش کنند. تعداد وبلاگ نویسان و خبرنگاران حرفه ای که از قابلیت پخش زنده تلگرام برای افزایش فالوورهای خود استفاده می کنند هر روز در حال افزایش است.

در آخرین آپدیت تلگرام می توانید از ابزارهای پخش محبوب مانند OBS Studio یا XSplit Broadcaster استفاده کنید و به راحتی لایه بندی و پیکربندی چند صفحه ای مورد نیاز را در پخش زنده خود پیاده سازی کنید تا هر کانال تلگرامی به شبکه تلویزیونی حرفه ای متصل شود. کار برای استریم با این ابزارها، یک چت ویدیویی جدید در گروه یا کانال ایجاد کنید، دکمه “شروع” را انتخاب کنید و اطلاعات نوشته شده در ابزار Stream را وارد کنید.

بینندگان باید از آخرین نسخه تلگرام برای تماشای سریال شما استفاده کنند. همچنین استفاده از کدک x264 در OBS برای کیفیت بهتر توصیه می شود.

صفحات جدید t.me.

با لینک های t.me حتی اگر قبلا در تلگرام ثبت نام نکرده اید، می توانید تمام محتوای پروفایل ها یا کانال های عمومی را در مرورگر مرور کنید. با اضافه شدن والپیپرها و دیگر عناصر طراحی در وب تلگرام، ظاهری جدید و جذاب تر در این پیش نمایش ها به وجود می آید.

آخرین نسخه تلگرام اندروید را می توانید از گوگل پلی و نسخه iOS را از اپ استور دانلود کنید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما