حسین شریعتمداری: آقای نوبخت برای شما مقدور نبود!

[ad_1]

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: آقای نوبخت برای شما مقدور نیست! نوشت: رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه، دکتر نوبخت با انتشار توییتی گلایه کرده است که وقتی با کشورهایی که علیه ما اعلام جنگ اقتصادی کرده اند مذاکره می کنیم چرا برخی از مسئولان اقتصاد کشور را ورشکسته اعلام می کنند؟!

دکتر. لازم است در مورد این نظر نوبخت سوالاتی پرسیده شود و به توضیحات مراجعه شود.

1- آقای نوبخت یادآوری می کند که آقای روحانی در پنجم آذرماه 1392 در یک برنامه تلویزیونی در اوج بحث هسته ای اعلام کرده بود که; “طاق خالی است”!

سوال اینجاست که چرا آقای نوبخت به اظهارات رئیس جمهور وقت اعتراض نکرد؟

2. در حالی که آمریکا و متحدانش تهدید به استفاده از ابزار نظامی علیه ایران می کردند، آقای ظریف مدعی شد که آمریکا می تواند با یک بمب تمام تاسیسات نظامی ایران را نابود کند! دکتر دکتر ضمن انتقاد از ظریف (همچنین وزیر امور خارجه کشورمان). چرا نوبخت که مشخصا هدفش تضعیف نظام، بزرگتر کردن حریف و ریختن آب بر چرخ دشمن بود سکوت کرد و انتقاد نکرد. و اعتراض اصلی ؟!

3- در مرداد 1400 آقای روحانی با دکتر در نامه ای در پاسخ به درخواست نوبخت آمده است؛ “طاق خالی است”! چرا آقای نوبخت در کامنت اخیر خود این ماجرا را فراموش کرده است؟! و زمانی که خودش آدرس نامه آقای روحانی بود!

4- روز پنجشنبه 13 شهریور 1395 دکتر. نوبخت در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی حمدان گفت: یک قطره هم نمی توانیم نفت بفروشیم. و … ده ها نمونه دیگر از اظهارات اخیر آقای نوبخت در زیر سوال بردن بشردوستی ایشان! و موقعیت خود را تا سرحد مبارزه خالص جناحی تنزل می دهد!

5- گفتنی است در آذرماه 1392 که آقای روحانی به خالی بودن خزانه اشاره کردند، نه تنها خزانه خالی بود، بلکه میلیاردها دلار ذخایر ارزی داشتیم (همان پول هنگفتی که بود. بعدها توسط دولت بی پروا تلف شد) و حرامزاده های حرفه ای.) این واقعیت تلخ دکتر. نوبخت به دلیل اینکه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود نمی توانست از افکار عمومی پنهان بماند.

6. اما اظهارات آقای روحانی و دیگر مقامات دولت قبل در خصوص خالی بودن بیت المال کمی با اظهارات دولت سیزدهم متفاوت است. ادامه مطلب

اولین؛ شری مدعی خالی بودن خزانه (در سال 1392) شد. علیرغم کاری که روحانی کرد، خزانه خالی نبود، دولت سیزدهم نه تنها خزانه خالی بلکه قبض بدهی ها را هم تصاحب کرده است تا جایی که فقط یک قلم را به ارث برده اند. این وام ها قرار است به طور متوسط ​​ماهانه 10 هزار میلیارد تومان پرداخت کنند. آقای نوبخت با توجه به سمتی که در دولت قبل داشت بعید است از موضوع بی خبر باشد!

دومین؛ مسئولان دولت قبل (ظاهراً و نه به خواست خدا) با این ادعا که «هیچ توافقی بهتر نیست» و این منجر به فاجعه شد، سعی کردند این توهم را ایجاد کنند که خزانه خالی است. اما دولت سیزدهم با تهی و بدهکاری خزانه داری به آمریکا اعتماد کرد و ملت را فاجعه دولت قبلی اعلام کرد. آیا لزوم این آموزش و هشدار در مورد خطرات ناشی از دولت یازدهم و دوازدهم قابل انکار است؟! جناب نوبخت ممکن نیست به این نکته بدیهی توجه نکرده باشید؟!

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما