آپدیت های جدید و هیجان انگیز تلگرام

[ad_1]

در رفتن روز چهارشنبه 8 دسامبر (17 آذر) تلگرام در وب سایت رسمی خود از آپدیت جدید اپلیکیشن چت خود خبر داد که ویژگی های جدید و جذابی مانند محتوای محافظت شده، پیام های حذف شده بر اساس تاریخ و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.

به گزارش فرارو، تلگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد که به‌روزرسانی جدید شامل ابزارهایی برای جلوگیری از ذخیره محتوا در گروه‌ها و کانال‌ها توسط دیگران، امکان حذف پیام‌ها در تاریخ‌های خاص، روش‌های جدید مدیریت دستگاه‌های متصل شما و گزینه ارسال ناشناس به گروه‌های عمومی است. . کانال. برای شما و بیشتر به ارمغان می آورد. بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به این ویژگی های جدید بیندازیم.

محتوای محافظت شده در گروه ها و کانال ها

با این به روز رسانی، تلگرام به کاربران کمک می کند از محتوایی که منتشر می کنند محافظت کنند و اطمینان حاصل کنند که محتوایی که ایجاد می کنند فقط در دسترس مخاطبان هدفشان است. با این ویژگی جدید، صاحبان گروه و کانالی که می‌خواهند محتوای خود را فقط برای اعضا نگه دارند، می‌توانند پیام‌ها را از چت‌های خود مسدود کنند، اسکرین‌شات‌ها را محدود کنند و توانایی ذخیره رسانه از پست‌ها را محدود کنند.

حذف پیام بر اساس تاریخ

کاربران تلگرام می‌توانند هر پیامی را که بخواهند از یک مکالمه پاک کنند و با این به‌روزرسانی، این کار آسان‌تر هم می‌شود، زیرا اکنون می‌توانید تاریخچه چت یک روزه خود یا محدوده تاریخ خاص را در هر چت یکی یکی پاک کنید. می توانید با ضربه زدن بر روی نوار تاریخ که در چت ظاهر می شود از این ویژگی جدید استفاده کنید. با انجام این کار، تقویم باز می‌شود و از آنجا، می‌توانید چت‌های روز را که می‌خواهید حذف کنید، انتخاب کنید.

آپدیت های جدید و هیجان انگیز تلگرام

تجهیزات متصل را مدیریت کنید

تلگرام به شما امکان می دهد از حساب خود در تمام دستگاه های دیگر خود به طور همزمان استفاده کنید و منوی دستگاه به شما کمک می کند تا کنترل کنید که حساب شما در کجا وارد شده است. این شرکت یک دکمه جدید برای اتصال سریع دستگاه دسکتاپ با اسکن کد QR و تنظیم آن برای خروج خودکار از سیستم غیرفعال اضافه کرده است. اکنون، به‌روزرسانی جدید به شما کنترل بیشتری بر دستگاه‌های متصل خود می‌دهد، زیرا اکنون می‌توانید روی هر دستگاهی در لیست ضربه بزنید تا اطلاعات بیشتری را ببینید و تغییر دهید که آیا می‌تواند تماس‌ها یا چت‌های مخفی جدید را بپذیرد.

ارسال محتوا به صورت ناشناس برای گروه های عمومی

گروه‌های عمومی و کانال‌های نظر به شما امکان می‌دهند در مورد هر موضوعی در جوامع بزرگ با هزاران عضو بحث کنید. اکنون، هنگام ارسال پیام در این چت ها، می توانید کانال خود را در این بحث گروهی با ویژگی جدید “ظاهر به عنوان کانال” نشان دهید. برای دسترسی به این ویژگی، می‌توانید روی عکس نمایه در کنار نوار پیام ضربه بزنید و یکی از کانال‌های خود را انتخاب کنید. پیام‌هایی که بعداً ارسال می‌کنید با نام و عکس کانال به جای حساب شخصی شما ظاهر می‌شوند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، به‌روزرسانی شامل گزارش تلفن، یک تم جدید چت جهانی برای اندروید و تشخیص متن زنده به چندین زبان برای iOS 13+ است. گنجاندن این ویژگی‌های جدید، تلگرام را جذاب‌تر کرده و می‌تواند آن را از سرویس چت غالب جهان، واتس‌اپ، که فاقد ویژگی‌های مختلف حریم خصوصی و راحتی است، متمایز کند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما