آیا جانشین امباپن از بارسلونا خواهد آمد؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در روزهای اخیر بسیاری از منابع خبری مدعی شده اند که دمبله در آستانه تمدید قرارداد با باریا قرار دارد.

با این حال، شب گذشته جرارد مورنو، روزنامه نگار اسپانیایی اعلام کرد که مذاکرات بین دو طرف به بن بست رسیده است و توافق بر سر مبلغ درخواستی دمبله و مدیر رویدادش حاصل نمی شود.

مدیر دمبله، موسی سیسوکو، معتقد است که این بازیکن آینده بار भविष्यa است و بنابراین تمایلی به پذیرش پیشنهادی کمتر از یک پیشنهاد مالی به ارلینگ هلند ندارد.

گفته می شود سیسوکو خواهان 40 میلیون پوند دستمزد ناخالص برای مشتری خود و همچنین 40 میلیون پورسانت از باشگاه برای تمدید قرارداد خود است.

دمبله و سیسوکو معتقدند که با توجه به دستمزدهای پرداخت شده به فیلیپه کوتینیو و آنتونی گریزمان، بارسا می تواند همان مبلغ را به این بازیکن بپردازد و بنابراین تمایلی به عقب نشینی از خواسته های خود در این زمینه ندارد.

خبر به بن بست رسیدن مذاکرات دمبله با بارسلونا چند تیم را بر آن داشت تا با مدیر رویداد این بازیکن که از دور وضعیت این بازیکن را بررسی می کرد تماس بگیرند.

بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس و منچستریونایتد از جمله تیم هایی هستند که به دنبال جذب دمبله هستند اما پاری سن ژرمن تیمی است که شاید برای این بازیکن جذابیت بیشتری داشته باشد.

مرگ مرکاتو و موندو دپورتیوو از علاقه PSG خبر داد و مدیران باشگاه با موسا سیسوکو تماس گرفتند تا در مورد وضعیت دمبله صحبت کنند.

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی پاریسن ژرمن فرانسه و یاران دمبله قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده اند و انتظار می رود در اوایل فصل به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید بروند و همین امر باعث شد تا مسئولان پی اس جی به این موضوع رسیدگی کنند. جانشین او و به همین دلیل به سراغ دمبله رفته است.

حضور در پاری سن ژرمن و بازی با بازیکنانی مانند مسی، نیمار و سایر ستارگان این تیم می تواند الهام بخش بزرگی برای دمبله باشد. در عین حال پاریس تنها سه ساعت با محل اقامت این بازیکن فاصله دارد که گزینه بسیار خوبی برای او است.

با این حال بارسا قصد ندارد در پایان فصل به این بازیکن اجازه جدایی رایگان بدهد، بنابراین به احتمال زیاد او را در نقل و انتقالات زمستانی می فروشند. باید دید که آیا پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن در ژانویه آماده است یا خیر.

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما