آیا روند صعودی بیت کوین آغاز شده است؟

[ad_1]

در رفتن بیت کوین پس از 12 هفته کاهش، اکنون در کمتر از 72 ساعت روند صعودی خود را آغاز کرده است و در این مدت 15 درصد افزایش را به ثبت رسانده است. البته این زمانی است که بیت کوین 80 روز پیش روی 6565000 بود و قبل از آن توانسته بود به بالاترین سطح 6868000 برسد. اما خرس ها اجازه ادامه روند صعودی را ندادند و بیت کوین کانال 32000 دلاری را لمس کرد.

به گفته فرارو، بیت کوین در حال حاضر در کانال 42 دلار قرار دارد و خریداران در تلاش برای شکستن مقاومت 43000 دلاری هستند. در صورت موفقیت، هنوز چالش بزرگی وجود دارد، مقاومت بزرگ 45000 دلار.

با این حال، روند صعودی در حال حاضر متزلزل نیست و دو روز است که بیت کوین کندال بالای 40000 دلار در روز بسته شده است، پس در بازار گاو موفق باشید. اما آیا این بدان معناست که بازار نزولی به پایان رسیده است و همه چیز برای حرکت سریع آماده است؟

مقاومت هفتگی و نقش کندلابرا در روند صعودی بیت کوین

حدس زدن روند صعودی بیت کوین در حال حاضر آسان نیست. زیرا در ماه های اخیر بازار چندان تحلیلی نبوده و تعداد بسیار کمی از آنها دقیق بوده اند.

با این حال، تحلیلگران Kevin Desk معتقدند که بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت بیشتر افزایش یابد، اما همه اینها به سطح مقاومت بعدی 45000 دلار بستگی دارد. او می گوید اگر مقاومت 45000 دلاری در روزهای آینده شکسته نشود، رالی فعلی احتمالاً متوقف خواهد شد.

شرط تحلیلگران برای ادامه روند صعودی میز، بستن شمع هفتگی بیت کوین بالای 37000 دلار بود.

این نظرسنجی نشان داد که حدود 12 ساعت پیش، شمع هفتگی بیت کوین بالای کانال 42000 دلار بسته شد. بنابراین در وهله اول تنها می توان امیدوار بود که مسیر بیت کوین متوقف نشود. اما بیت کوین باید به شکستن مقاومت 50000 وه، بزرگترین مانع، ادامه دهد تا ترس خریداران و معامله گران در بازار ارزهای دیجیتال را از بین ببرد.

آیا روند صعودی بیت کوین آغاز شده است؟

در چه شرایطی بیت کوین روند خود را از دست می دهد؟

در حالی که تحلیلگران Coin Desk و Crypto News امیدوارند که بیت کوین به رشد خود ادامه دهد، تحلیلگران کوین تلگراف معتقدند اگرچه پول در حال بازگشت به بازار ارزهای دیجیتال است، اما شاخص های مرتبط با بازار نشان می دهد که اعتماد سرمایه گذاران در حال بهبود است. اما روند بلندمدت اکنون حاکی از رکود در بازار است.

گزارش کوین تلگراف تاکید می کند که معامله گران نباید به سادگی به نمودارهای قیمت نگاه کنند و فکر کنند که روند نزولی به پایان رسیده است. به عنوان مثال، بین 13 دسامبر (22 دسامبر) تا 27 دسامبر (6 دسامبر)، ارزش بازار ارزهای دیجیتال از 1.9 تریلیون دلار به 332.33 تریلیون افزایش یافت. با این حال، زمانی که بازار در 5 ژانویه سقوط کرد، بهبود 22.9 درصدی به طور کامل در عرض 9 روز ناپدید شد.

به گفته کوین تلگراف، علیرغم روند فعلی، فروشندگان دلایلی برای این باور دارند که کانال روند نزولی سه ماهه هنوز شکسته نشده است. به عنوان مثال، روند رشد 4 فوریه ممکن است منعکس کننده داده های اقتصادی منفی اخیر باشد. اینها شامل رشد سالانه 2 درصدی فعالیت خرده فروشی در منطقه یورو در ماه دسامبر است که بسیار کمتر از پیش بینی بازار 5.1 درصدی است.

با این حال، کارشناسان و تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال بر این باورند که شکستن مقاومت 45 هزار دلاری و از دست دادن منطقه حمایتی 40 هزار دلاری می تواند راه را برای یک روند نزولی جدید هموار کند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما