اخراج مدیر سرشناس پس از مقاومت برای کارمندان زن

[ad_1]

موسسه آژاکس از انتشار بیانیه‌های سردبیر مارک اورمارس به دلیل عدم رعایت مسائل اخلاقی خبر داد.

ظاهرا سرمربی سابق آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند از این تیم اخراج شده و برای مدتی پیام های غیراخلاقی برای او و برخی از کادر زن دادگاه ارسال کرده است.وی در بیانیه خود نوشت. : “Overmers از حد مجاز فراتر رفته است.”

گفت: من از خودم خجالت می کشم. هفته گذشته در مورد آن و چگونگی آن صحبت کردیم. متأسفانه در جریان این موضوع نبودم اما در چند روز اخیر متوجه آن شدم و به همین دلیل تحت فشار جدی قرار گرفتم. من بابت ناراحتی پیش آمده پوزش می‌طلبم و می‌دانم که این اقدامات، به‌ویژه برای شخص دیگری، در هیچ مکانی قابل توجیه نیست، و می‌دانم که خیلی دیر شده است. من اکنون راه دیگری برای خروج از آژاکس بروم نمی بینم. این تصادف در زندگی شخصی من نیز تأثیر عمیقی دارد. به همین دلیل از شما می‌خواهم که به رقیب خصوصی و خانواده‌مان احترام بگذارید و بگذارید در آرامش به زندگی خود ادامه دهیم.»

به گفته لین مایارد، رئیس هیئت نظارت آژاکس با مشورت رئیس هیئت مدیره، ادوین فندرسار، تصمیم به اخراج آژاکس گرفته است. وی ادامه داد: این وضعیت ناخوشایند برای همه افرادی است که در هر نوع ماجرایی درگیر شده اند، به ویژه برای زنانی که مورد آزار و اذیت ماوراءالناس قرار گرفته اند. لحظه ای که این اتفاق را شنیدیم، بلافاصله دست به کار شدیم تا بفهمیم. این امر با دقت نظر و در نظر گرفتن تمامی جوانب انجام شد و در نهایت با رایزنی با مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و جمعی از مستشاران خارجی مقرر شد که اورمارها حذف شوند. مارک احتمالا بهترین مدیر فنی آژاکس بود، اما او بسیار فراتر از این بود.”

فاندرسر، ناظر و مدیر سابق دانشگاه آژاکس، گفت: “فکر می کنم وضعیت برای همه ما وحشتناک است و من با لین مایارد موافقم.” من به عنوان مدیر خانه وظیفه کمک دارم اما ایجاد فضای امنیتی بسیار مهم است. من و مارک روزهای زیادی را در کنار زمین اسپری کرده‌ایم، اما اکنون باید همکاری را قطع کنیم و این ضربه بزرگی است.”

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما