افشای تیم هیچ دوستی بین میسی و امبابا وجود ندارد! – سه تمرین

[ad_1]

کد خبر: 1814504 |
18 اسفند 1400 ساعت 17:07 |
5,390 بازدید |

1
نظرات

همه چیز متعلق به زمین است.

رابطه بین لیونل مسی و کلین امباپه بیشتر بر سر دوستی و صمیمیت است تا احترام.

به گزارش “ورزش سیاه”، لیونل مسی اخیرا به تمجید از کلین امباپه پرداخت و مدعی شد با گذشت زمان رابطه او در داخل و خارج از زمین بهتر می شود و هماهنگی بیشتری بر تیم حاکم خواهد شد. اما امروز اکیپ در گزارشی مدعی شد که دوستی زیادی بین کیلیان امباپه و لیونل مسی وجود ندارد و ستاره جدید پاری سن ژرمن بازیکنان دیگری را برای گذراندن وقت در فرانسه انتخاب کرده است.

برای مثال نمی توان رابطه کالین امباپه و ستاره آرژانتینی را با دوستی مسی و نیمار مقایسه کرد. دو ستاره سابق بارسلونا لزوماً سبک زندگی مشابهی ندارند، اما پس از جدایی نیمار از بارسلونا، آنها دوستان صمیمی شدند و ارتباط خود را حفظ کردند. زمانی که نیمار در سال 2019 می خواست پاریس را ترک کند، مسی از او خواست که به بارسلونا بازگردد، اما این اتفاق نیفتاد.

اما برخلاف انتظار، این ستاره آرژانتینی بود که تابستان گذشته دوباره به پژو پیوست تا با نیمار بازی کند. ادعای نیمار مبنی بر دادن پیراهن شماره 10 به لیونل مسی برای حمایت از این بازیکن در بدو ورود به پاریس، رابطه نزدیک آنها را تایید می کند و این دو بازیکن تکنیکی هرگز تمایل خود را برای همکاری مجدد در سال های اخیر پنهان نکرده اند. خیلی

اما رابطه میسی با امباپه دوستانه و محترمانه است، نه بیشتر. البته امباپه هیچ وقت کتمان نکرد که از هفت بار بردن توپ طلا با مسی خوشحال بود و البته این یک خیابان دو طرفه است. لیونل مسی اخیراً گفته است: “در ابتدا امباپا را در داخل و خارج از زمین نمی شناختم. اما به تدریج با یکدیگر خیلی خوب آشنا شدیم و به خصوص در هفته های اخیر همدیگر را می شناختیم. در زمین خوب باشید. “

یک منبع آگاه از اخبار باشگاه به مجله اکیپ گفت که دوستی با امباپا آسان و خوشایند است، او سعی می کند با همه راحت باشد. نگرش او نسبت به میسی یکسان بود اما برخلاف میسی فردی پرحرف و آرام نیست و اغلب ساکت است.

مسی و امباپه گاهی به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و کیلیان هم به خوبی اسپانیایی صحبت می کند. ما اغلب آنها را در حال خندیدن یا گپ زدن در تصاویر رسانه های باشگاه می بینیم، اما میسی و امبابا در دنیای واقعی زمان زیادی را با هم نمی گذرانند.

در واقع این عدم صمیمیت بیشتر از لیونل مسی است و او دوست دارد اوقات خود را بیرون از اردوی پاری سن ژرمن با نیمار یا بازیکنان آرژانتینی مانند لئاندرو پراداس یا آنخل دی ماریا بگذراند. به همین دلیل او و امباپه به ندرت در مراسم یا مهمانی ها دور هم جمع می شوند و این صمیمیت منحصر به دنیای فوتبال است.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما