واکنش مجیدی به اخراج از آسیا: پستی گرفت و به ریش ما لبخند زد

[ad_1]

فرهاد مجیدی پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. در نیمه اول خوب بازی کردیم. من از بازیکنانم راضی هستم. ما هوشمندانه بازی کردیم. تیم مس هم خیلی خوب و جنگنده بود.

سرمربی استقلال با یادآوری پنالتی دوم تیمش و مربی مس معتقد بود این پنالتی عادلانه نبوده است: بازی با پرسپولیس را به یاد دارم که داور پنالتی را نگرفت اما پنالتی درست اعلام شد. فکر کنم خوب بود

فرهاد مجیدی درباره عملکرد هافبک هایش در این تیم توضیح داد: گفتم در کل از همه بازیکنانم راضی هستم. تیم ما 14 هفته است که شکست نخورده است. بازیکنان الهام می گیرند و به آنها می گویم این روند را تا پایان فصل ادامه دهند.

وی در خصوص اعتراض نیمکت نشینان این تیم در فضای مجازی گفت: چیزی ندیدم.

یکی از خبرنگاران گفت: این به معنای انتشار پیامی از بابک مرادی است که روی نیمکت استقلال نشسته، ناراضی است و به جدایی می اندیشد. مجیدی در پاسخ گفت: مرادی با چه چیزی مخالفت کرد؟

سرمربی استقلال افزود: اتفاقا بابک پسر و بازیکن خوبی است اما از آنجایی که دو بازیکن در آن پست داریم ترجیح دادیم در لیست نباشیم. اگر بازیکنی بازی نکرده و از فوتبالی نبودن ناراحت نیست! از نظر اخلاقی و فنی از بابک راضی هستم اما در این بازی ترجیح دادیم در لیست نباشیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد تیمش یک قدم تا قهرمانی در نیم فصل لیگ فاصله دارد: می گویم عادی است. من بارها با بازیکنان صحبت کرده ام. اینها تنها چیزهایی است که ما را از قهرمانی دور می کند. قهرمانی نیم فصل برای من مهم نیست.

مجیدی در پاسخ به سوالی درباره بازی امین قاسمی نژاد مقابل مس و گلزنی بازیکنان یادآور شد: از امین قاسمی نژاد تشکر می کنم. دو هفته ای می شود که به دلیل مشکلاتی که با تیم پدیده یا شارخودرو داشت نتوانستیم او را در لیست قرار دهیم. همچنین ابوالفضل جلالی و وریا غفوری هم چند هفته بعد بازی کردند و از آنها تشکر می کنم.

سرمربی استقلال در ادامه نشست خبری اخراج استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا چهار روز سرمربی استقلال جواب تلفن من را نداد با شیمبا (مهاجم برزیلی فولاد خوزستان) حاضر شد بیاید اما سرمربی استقلال. جواب من را نداد و بدون شیمبا به لیگ قهرمانان رفتیم.

مجیدی با اشاره به موفقیت تیم عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد که الهلال نیز باید قهرمان آسیا شود. فدراسیون ما نه اختیار دارد و نه منابع. دو سال است که بازی های ما در خارج از کشور ادامه دارد. تیم من که سرگروه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است چرا باید خارج از ایران بازی کند؟ چرا برای بازی های ملی مشکلی پیش نیامد و سوریه به ایران آمد. اونوقت کرونا نبود؟ وقتی قدرت نداریم بهتر است قهرمان آنها باشیم.

سرمربی استقلال بار دیگر به انتقاد از مدیر سابق این باشگاه پرداخت و گفت: مدیران وقت آنلاین شدند اما جواب ما را ندادند. چرا شما و پرسپولیس باید به عربستان بروید و جلوی تماشاگرانش بازی کنید؟ چرا باید در امارات بازی کنیم؟ تمام بازی های امارات با تماشاگران است. او (الهلال) آنقدر قدرتمند بود که بازی ما را بدون تماشاگر انجام داد. تا صحبت می کنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

مجیدی تاکید کرد: اگر فصل آینده از آسیا خارج نمی شدیم با بنی یاس امارات کجا بازی می کردیم؟ آنها سه کشور را انتخاب کرده بودند و ما باید به کشورهایی مانند عمان یا قطر می رفتیم. وقتی صحبت می کنیم می گویند فلانی فرار می کند. نتیجه اش همین است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: آسیا باید به حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان افتخار کند. ببینید چقدر ما را ترک کردند. نمی خواستم دو سه روز بهش فکر کنم چون تاثیر بدی روی من می گذاشت. این یک فاجعه است. عاملان این فاجعه اکنون مسئولیت بزرگی را پذیرفته اند و همه را می خندانند.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما