نخست وزیر استرالیا می گوید که کت و شلوار واکسن جوکوویچ اگر ساختگی باشد، پس داده می شود

[ad_1]


نواک جوکوویچ از صربستان در جریان بازی نیمه نهایی دیویس کاپ بین کرواسی و صربستان در پاویون آرنا مادرید در مادرید اسپانیا در ماه دسامبر در مقابل مارین چیلیچ از کرواسی به صورت بک هند بازی می کند.

Juan Naharo Gimenez / Getty Images برای Lexus


مخفی کردن عنوان

تغییر عنوان

Juan Naharo Gimenez / Getty Images برای Lexus


نواک جوکوویچ از صربستان در جریان بازی نیمه نهایی دیویس کاپ بین کرواسی و صربستان در پاویون آرنا مادرید در مادرید اسپانیا در ماه دسامبر در مقابل مارین چیلیچ از کرواسی به صورت بک هند بازی می کند.

Juan Naharo Gimenez / Getty Images برای Lexus

در شرایط عادی، نواک جوکوویچ در مسابقات آزاد استرالیا به عنوان نفر اول جهان و برنده نهایی مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اما جوکوویچ با دریافت معافیت از الزامات سختگیرانه واکسن در کشور اجتناب کرد و از بسیاری از استرالیایی ها از جمله نخست وزیر خواست که اجازه ندهند ستاره تنیس تحت درمان ویژه قرار گیرد.

اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا روز چهارشنبه پس از اینکه خبرنگاران از وی در مورد این موضوع پرسیدند، گفت: “هرکسی که مایل به ورود به استرالیا است باید با الزامات مرزی ما مطابقت داشته باشد.”

موریسون گفت: «اگر او واکسینه نشده است، باید شواهد قابل قبولی ارائه دهد که نشان دهد به دلایل پزشکی نمی تواند واکسینه شود.

موریسون در حالی که انگشت شست خود را در هوا چرخاند تا تاکید کند، گفت: “اگر این شواهد کافی نباشد، با او متفاوت از دیگران رفتار نمی شود و در پرواز بعدی در خانه خواهد بود.” “نباید قانون خاصی برای نواک جوکوویچ وجود داشته باشد. هیچ چیز.”

در طول این همه گیری، جوکوویچ نسبت به واکسن کووید-19 ابراز تردید کرده است، اما از تایید عمومی وضعیت واکسیناسیون خود نیز خودداری کرده است. در ماه‌های اخیر، الزامات واکسن استرالیا، پدر جوکوویچ را بر آن داشته است که پیشنهاد کند پسرش ممکن است در آنجا بازی نکند. روز سه شنبه جوکوویچ اعلام کرد که از حضور در مسابقات ملبورن معاف شده است. مسابقات و مقامات بهداشتی ایالتی توسعه را تایید کردند.

بسیاری از استرالیایی‌ها از اینکه یک ورزشکار نخبه که آمادگی جسمانی بالایی دارد و دارای رکوردهای برتر تنیس است یا دارای بسیاری از رکوردهای برتر در تنیس است، با ادعای برخی شرایط پزشکی قوانین آنها را نقض می‌کند، خشمگین هستند. دولت فدرال می گوید بیش از 91.6 درصد استرالیایی های 16 ساله و بالاتر به طور کامل واکسینه شده اند.

ما را مسلم پنداشته اند.» کوین بارتلت گفت، اسطوره فوتبال و پخش کننده قوانین استرالیا.

بر اساس گزارش ABC استرالیا، برخی دیگر گفتند که دادن امتیازات ویژه به جوکوویچ کمپین واکسیناسیون را کاهش داد و نشان دهنده عدم احترام – برای افرادی که آسیب پذیر هستند و با یک بیماری همه گیر جهانی مبارزه می کنند.

موریسون گفت، هنگامی که جوکوویچ به استرالیا می‌رسد، باید “همه کت و شلوارهای پیشنهادی متخصصان پزشکی را بپوشد.”

نخست وزیر افزود که اگرچه بررسی دقیق جوکوویچ غیرعادی بود، اما او تنها در جستجوی معافیت واکسن نبود. او گفت که در دو سال گذشته، بسیاری دیگر مدارک واجد شرایط بودن برای اقامت را نشان داده اند.

موریسون گفت: «بنابراین وضعیت منحصر به فرد نیست. سوال این است که آیا او شواهد کافی برای حمایت از واجد شرایط بودن برای این امتیاز دارد یا خیر.

این داستان در ابتدا در بالا ظاهر شد نسخه صبح وبلاگ زنده.



[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما