اگر لالیگا جای لیگ برتر بود…!

[ad_1]

جماران: حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا منجر به لغو چند بازی سرخپوشان در هفته های ابتدایی لیگ شد اما برخلاف روال و سنت قبلی در فوتبال اروپا، بازی های شاگردان گل محمدی با سایر دیدارها همخوانی دارد. به جای این که. تیم های لیگ برتری که بعد از آن لغو شدند!

در واقع وقتی پرسپولیس از هفته هشتم لیگ با سایر تیم‌ها لیگ را دنبال می‌کند و منتظر وقت اضافه برای انجام بقیه بازی‌های خود در هفته‌های پنجم، ششم و هفتم است، دقیقا برعکس عمل می‌کند، اما علت آن حوادث مربوط به تقاضای عجیب استیگلال است.

پرسپولیس در آستانه هفته هشتم لیگ برتر از دوحه به تهران بازگشت و در دربی پایتخت به مصاف رقیب خود استیگل رفت، اما آبی‌پوشان پایتخت مخالفت کردند و اعلام کردند که در لیگ برتر بازی خواهند کرد. دربی تحت شرایط خاص. تعداد بازی های پرسپولیس باید برابر با استقلال باشد!

اگر لالیگا جای لیگ برتر بود...!

در نتیجه سازمان لیگ بدون هیچ دلیلی برخلاف عرف فصل گذشته درخواست استیگال را پذیرفته و در عوض به طور کلی تقویم لیگ برتر را قطع کرده است. در واقع در حالی که هفته هشتم این هفته با دربی به پایان رسید، این اتفاق نیفتاد و تمام هفته های آینده بدون تعطیلی به هفته آینده می روند!

اگر لالیگا محل سازمان لیگ بود و رئال مادرید محل استقلال.

درخواست عجیب استیگال و پذیرش این پرونده از سوی لیگ در حالی مطرح می شود که نگاهی به فوتبال اروپا و لالیگا نشان می دهد که هموطن رئال و اتلتیکو در آستانه یک دربی شهری قرار دارند اما هیچگاه اتفاقاتی در لیگ برتر ایران در اسپانیا رخ نداد.

اتلتیکو در شرایطی با رئال مادرید با بحران مواجه شد که دو بازی کمتر از زیدان انجام داده بود، اما رئال هرگز به بهانه مساوی کردن بازی خود با اتلتیکو برای گرفتن زمان بهتر و عبور از بحران دست نیافت.این تیم در دربی و لا بازی کرد. برنامه های لیگ یکی پس از دیگری به هم نخورد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات باشگاهی ایران با تاخیر 4 تا 5 ماهه مواجه شده است و سازمان لیگ باید خواسته های غیر منطقی و بی اساس را بپذیرد و برنامه ریزی درست و منظمی برای لیگ برتر و هر تیمی انجام دهد. در یک موقعیت نامطمئن در طول راه، و امور را به دست محافظان لیگ.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما