قسط کروش برگشته زنگبار میاد!

[ad_1]

ورزش سه: محمد سعید اکبری سرمربی موقت ماشین سازی امروز در نشست خبری و پس از صحبت در مورد مسائل فنی این بازی از اتفاقات و حواشی اخیر در بازی تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد که بسیار عالی بود. جالب هست

نمی دانم چرا حقوق و عدالت مردم را رعایت نمی کنند

از دوست خوبم آقای مساقی که دیشب بزرگترین برنامه فوتبالی را پخش کرد شکایت دارم. نمی دانم چرا حقوق و عدالت مردم را رعایت نمی کنند. در شب این بازی مهم ویژه برنامه ای پخش کردند تا به کارگردانی خود اتفاقات بازی قبلی ما را مرور کنند. او برای مصاحبه با تیم حریف دوربین ویژه ای گرفت که نشان می داد چه شکلی است. اگر قرار است عدالت رعایت شود، تیم تهویه هوا باید دوربین بفرستد.

ما هواداران فوتبال و فوتبال می فهمیم که خودشان همه چیز را می فهمند. مساقی عزیز، وقتی می آیی و از مردم آذربایجان، هواداران خوب ماشین و تراکتور صحبت می کنی، بهتر است آنها را در عمل نشان دهیم. دو هفته پیش شخصاً از او خواستم که بیاید و صحبت کنیم اما جوابی نگرفتم. من ریشه و علت این دشمنی ها و دشمنی ها را نمی دانم؟!

وقتی پول جا ماند، نزد زنوزی رفت.

آقای زنوزی یک کارخانه خودروسازی داشت و باشگاه در مرحله واگذاری است و اکنون یک تراکتور دارد. برای این استان و مردمش از جیب خود هزینه می کنند. دلیل اعتراض شما اینه که پرواز ویژه تیم ملی داره یا سابقه کارش برای تیم ملی علاوه بر فوتبال آذربایجان؟! نمی دانم چرا فراموش کردند که قسط پول مانده به آقای زنوزی رفتند، هر جا اتفاقی می افتاد آقای زنوزی به تیم ملی فوتبال کمک می کرد.

کاملاً مشخص بود که کدام تیم برای بازی آمده است.

وی در ویژه برنامه ای که در خصوص فشردگی مسابقات پخش کرد، از اینکه تیم ماشین سازی روز جمعه بازی کرد و خود آقای سهیل مهدی اعلام کردند که چهارشنبه بازی می کنیم، صحبت کرد. باز هم در روز سه شنبه اما ما آمدیم و بازی خود را انجام دادیم. درست بود که این یک کلمه را برای مردم آذربایجان که نفس می کشی گفتی. شما در بازی با نفت مسجد سلیمان دو صحنه اشتباه نشان دادید و کاملا مشخص بود که کدام تیم برای بازی آمده است. دو اشتباهی که بدون توپ به بازیکن ما زد و بعد کادر فنی آمد و مصاحبه کرد که ما مظلوم هستیم. هر دوی ما از نیمکت آنها فحاشی شنیدیم و بازیکنانمان کتک خوردند. حتی یک دوربین هم برای ما آوردند، شاید حرفی برای گفتن داشتیم. در چنین شرایطی مقابل تیم بزرگ سربازان به میدان رفتیم!

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما