انتقاد از طرح لیگ تاتار

[ad_1]

خبرگزاری آسنا: سرمربی تیم فوتبال پکان معتقد است برنامه لیگ برتر فوتبال ایران دور از انصاف است.

مهدی تاتار در گفت و گو با ما درباره دیدار این هفته تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برایم سخت است زیرا سال خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتیم. نفت مسجد سلیمان هواداران بسیار خوبی دارد و با همه مشکلات و کمبود امکانات سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی گفت: در برنامه ریزی بازی های لیگ مشکلات زیادی وجود دارد. به نظر من عدالت باید برای همه باشد یا برای همه نباشد. شما یا باید یک سری چیزها را برای همه تیم ها در نظر بگیرید یا برای هیچ تیمی کاری انجام ندهید. در این شرایط برخی تیم ها قدرت زیادی دارند و بر تصمیمات سازمان لیگ تاثیر می گذارند. درست نیست. هر تیمی که قدرت داشته باشد خطر تاثیرگذاری بر تصمیم سازمان لیگ را دارد و هر تیمی که قدرت ندارد باید تصمیمات گرفته شده را اجرا کند. چنین برنامه ریزی و زورگویی فقط در فوتبال ما وجود دارد.

تارتار همچنین با بیان اینکه تعداد تیم های حاضر در لیگ برابر است، گفت: چنین مسائلی روی ورزش تاثیر می گذارد. درست است که همه تیم ها در شرایط مساوی بازی می کنند. بهتر نیست دو هفته لیگ را تعطیل کنند و بازی های عقب افتاده انجام دهند؟ ما هر 4 یا 5 روز بازی می کنیم. آیا در این شرایط بهتر نیست تیم ها را از انجام بازی های استراحتی منع کنیم و سپس در یک شرایط مساوی در لیگ ادامه دهیم؟

وی افزود: باشگاه ما در این خصوص بیانیه ای صادر کرده و من خودم با آقای سهیل مهدی صحبت کرده و اعتراض کرده ام. این عدالت نیست.

سرمربی تیم فوتبال پکان به نقل از جواد نیکنام که گفته بود از بالا برای تغییر برنامه ورزشی فشار می آورد، گفت: این شرایط این شبهه را به ما می دهد که کجا فشار بیاورند، اینگونه برنامه ها تغییر می کند. برنامه ریزی به گونه ای است که هر تیمی قدرت زیادی دارد، سود می برد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته باشگاه اسپند در صورت عدم برگزاری بازی برای تیم ها این تیم بازی نمی کند، آیا از این تصمیم حمایت می کنند، گفت: من تابع آن هستم تصمیم باشگاه و هیئت مدیره. ما به هر تصمیمی باشگاه پایبند خواهیم بود.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما