[ad_1]
در رفتن هر چند قبل از تماشای انتشار عکس های جاسوسی مختلف از جدیدترین شاسی بلند رنو SUV رنو استرالیا یعنی ما بوده ایم، اما طراحی داخلی آن برای ما یک راز باقی مانده است. اما حالا سازنده فرانسوی تصویر جدیدی از این خودرو منتشر کرده است که برای اولین بار فضای داخلی این شاسی بلند جذاب را در اختیار ما قرار می دهد.
به گفته فرارو، پس از ماهها شایعه، رنو سرانجام از طراحی رسمی طراحی داخلی شاسی بلند رنو استرالیا رونمایی کرد که قرار است اواخر امسال جایگزین شاسی بلند رنو شود. کدجر راه بازار باشید. عکس های منتشر شده نشان می دهد که خودروی جدید استرالیایی با بروزرسانی های بزرگی در زمینه طراحی داخلی روانه بازار خواهد شد که بزرگترین ویژگی آن نمایشگر عظیم و کارآمد است.
همچنین تصاویر جدید نشان می دهد که طراحی داخلی شاسی بلند رنو آسترال با نور محیطی خاص بسیار شیک است. این خودرو با یک صفحه نمایش دیجیتال بزرگ 12.3 اینچی همراه با صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی پرتره 12 اینچی به نام Renault OpenR عرضه می شود و در وسط داشبورد قرار دارد. رابط OpenRlink شامل ویژگیهای جستجو برای Android Auto و Apple CarPlay و همچنین Google و Google Maps است. رنو ادعا می کند که این سیستم “یکی از بزرگترین پیشرفت ها در فناوری خودرو در چند سال اخیر” است.
معماری داشبورد ظاهری باریک و عریض به آن بخشیده است. فرمان مربعی تر و در وسط کمی صاف تر است تا دید بی وقفه ای از داشبورد به راننده بدهد. همچنین به نظر می رسد فضای ذخیره سازی زیادی وجود دارد که با یک دسته کشویی عریض در وسط شروع می شود، در حالی که خود کنسول دارای دو فضای ذخیره سازی بزرگ و فضایی برای یک گوشی هوشمند با شارژ بی سیم است. گفتنی است این فضا با فضای ذخیره سازی 30 لیتری نیز با حضور سرنشینان افزایش خواهد یافت.
همچنین بحث فضای بیشتر در عقب وجود دارد، زیرا هیچ تونل انتقال نیروی خودرو وجود ندارد که فضای بیشتری را برای سرنشینان در صندلی وسط فراهم کند. در صورت لزوم، صندلی عقب را می توان به عقب و جلو حرکت داد تا فضای صندوق عقب یا فضای اتاق سرنشینان عقب جایگزین شود. این کار را می توان با فشار دادن یک دکمه و حتی تا کردن صندلی ها در صندوق عقب انجام داد. مدیر پروژه طراحی رنو، آگنیتا دالگرن، گفت: “زمانی که کابین مسافر استرالیا را طراحی کردیم، سه موضوع تکراری وجود داشت: درک فضا، طراحی پرشور و احساس امنیت، که همه آنها را با استانداردهای بالا ساخته بودیم.”
رنو همچنین تایید کرده است که Astral در مسیر توسعه نهایی با تمرکز بر تعمیر خط موتور و قابلیت اطمینان آن است. یکی از مقامات رنو گفت: “این توسعه با بررسی نهایی پلت فرم جدید CMF-CD3 و تمام گزینه های موتور الکتریکی تکمیل می شود.” البته این برند تایید کرده است که این به معنای خط تولید خودروهای الکتریکی با واحدهای هیبریدی e-tech و میان رده هیبریدی است، نه نسخه کامل الکتریکی. ناوگانی متشکل از 100 وسیله نقلیه آزمایشی و تیمی متشکل از 900 راننده در مجموع 600000 کیلومتر (تقریباً 373000 مایل) را در جاده باز و 1.4 میلیون کیلومتر باقیمانده (870000 مایل) را در مسیر آزمایشی “تست گواهینامه” انجام خواهند داد.
رنو گفت: «این آزمایش تیم را قادر میسازد تا پلت فرم جدید CMF-CD3 و سیستم پشتیبانی راننده و همچنین عایق صدا و راحتی سیستم تعلیق را تأیید کند تا کاربران بتوانند از بهترین شرایط ممکن لذت ببرند». انتظار می رود این مدل که با فورد کوگا، نیسان قشقایی و فولکس واگن تاگوان رقابت خواهد کرد، تا پایان سال 2022 رونمایی شود. طراحی آن از هاچ بک برقی رنو مگان E-Tech الهام گرفته شده است. در واقع جزئیاتی مانند چراغ های جلوی LED بلند و باریک، کاپوت تاشو و جلوی خمیده خودروی جدید شبیه مگان است.
کابین استرالیا کوچکتر از شاسی کادجار است، اما بزرگتر از مگان E-Tech است که با موقعیت خود به عنوان یک نسخه بلند و متقاطع مگان مطابقت دارد. در همین حال، در پشت خودرو، در وسط درب عقب، نسخه بزرگتری از آرم دو بعدی رنو قرار دارد که اخیراً از سبک قدیمی الهام گرفته شده است. شیب جلوپنجره، چراغ های عقب باریک و سپر بزرگ پایین نیز از ویژگی های این شاسی بلند جدید است. انتظار می رود شاسی بلند رنو آسترال در بهار امسال در اروپا به فروش برسد، بنابراین این تصاویر می توانند آخرین تیزرهایی باشند که قبل از تاریخ عرضه می بینید.
منبع: Auto Express
ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو
[ad_2]