اولین فضاپیمای قایقرانی برای شکار سیارات خطرناک!

[ad_1]

در رفتن سازمان فضایی ایالات متحده، ناسا، تصمیم گرفته است تا سرعت پروازهای فضایی را افزایش دهد آرتمیس 1 اگر یک فضاپیمای کوچک در داخل خود جای خاصی داشته باشد، در فضا ظاهر می شود. ابعاد این فضاپیما کوچک به اندازه یک جعبه کفش است. پیشاهنگ NEA این اولین بار است که یک سیرک کوچک اتوبوسی به اندازه یک اتوبوس را دنبال می کند.

طبق گزارشات فرارو، این اولین باری است که یک فضای هوایی برای رصد سیارات کوچکی که به دور زمین می چرخند اختصاص داده می شود. اما شاتل فضایی NEA Scout NASA راه بسیار خاصی برای رسیدن به این سیاره دارد. از آنجا که باز کردن بادبان برای کنترل تابش خورشید، نیروی دریایی لازم برای رسیدن به سیاره، آن را به اولین ماموریت آژانس فضایی در نوع خود می رساند.

هدف از این فضا، ۲۰۲۰ جنرال الکتریکسیاره ای نزدیک زمین (NEAاندازه آن کمتر از 3 فوت (3 متر) است. سیارات کوچکتر هرگز نزدیکتر از 1 فوت (3 متر) نبوده اند. این فضاپیما از دوربین دوچشمی علمی خود برای مشاهده و اندازه گیری دقیق اندازه، شکل، چرخش و ویژگی های سطح بدن استفاده می کند و در عین حال ممکن است توسط گرد و غبار و زباله هایی که ممکن است GE را احاطه کرده باشد، احاطه شود.

اولین فضاپیمای قایقرانی برای شکار سیارات خطرناک!

با توجه به اینکه تلسکوپ کمتر از 3 اینچ (1 سانتی‌متر) پیکسل در هر پیکسل دارد، تیم مأموریت علمی می‌تواند تعیین کند که آیا GE 2 به اندازه یک تخته سنگ جامد است یا از سنگریزه‌های کوچک و غبارآلود تشکیل شده است. در حاشیه. جولی کاستیلو-روگز، محقق علمی اصلی در این ماموریت در آزمایشگاه کالیفرنیای جنوبی ناسا، گفت: “به لطف اکتشافات NEA توسط رصدخانه های زمینی، چندین هدف برای NEA Scout شناسایی شده است که اندازه آنها بین 2 تا 3 فوت است. “) هستند. با این حال، جنرال الکتریک “کلاسی از سیارات را مشخص می کند که ما در حال حاضر اطلاعاتی درباره آنها کم داریم.”

GE CYARK برای اولین بار در مریخ توسط تلسکوپ های نقشه برداری کاتالینا دانشگاه آریزونا، به عنوان بخشی از پروژه ای در نزدیکی پروژه هماهنگی دفاع از سیاره زمین ناسا مشاهده شد. برنامه هوافضای NEA Scout که توسط ناسا و تحت نظارت مرکز پیشرفته پرواز فضایی مارشال در هانتسویل، آلاباما و JPL توسعه یافته است، مأموریتی برای نمایش علم و فناوری است که آژانس از NEA‌های کوچک می‌فهمد. این فضاپیمای کوچک درست قبل از مریخ 3 از مأموریت شاتل فضایی ناسا به فلوریدا از طریق مأموریت فضایی خود، روی پرتابگر موشکی سیستم فضایی قدرتمند (SLS) نصب خواهد شد.

این ماموریت، به عنوان مقدمه ای برای ماموریت های انسانی و روباتیک آینده، قرار است دفاع سیاره ای مهم در این کلاس را از NEA ضبط کند. جولی کاستیلو-روژس می گوید: «اگرچه سیارات غول پیکر بیشترین نظارت را از نقطه نظر دفاع از سیارات دارند، اما مانند جنرال الکتریک، تعداد زیادی سیاره در اطراف ما وجود دارد که می توانند مقدار کمی رعد و برق را حمل کنند تا به خطر بیفتند. سیاره ما.” به عنوان مثال، شهاب سنگ چلیابینسک توسط یک کره کوچک به قطر 1 فوت (2 متر) ایجاد شده است. این شهاب سنگ در روز 4 فوریه در شهر فراز روسیه منفجر شد و امواجی را ایجاد کرد که شیشه های شهر را شکست و بیش از یک نفر را مجروح کرد. این پدیده در واقع با استفاده از همان کلاس NEA‌هایی که به مقدار GE هستند ایجاد شده است.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیاره ۲۰۲۰ GE تنها بخشی از ماموریت NEA Scout است. برای چنین عملیاتی، هوافضا از بادبان های فناوری برای حرکت در اعماق فضا استفاده خواهد کرد. هنگامی که فضاپیما توسط یک حامل مشکوک رها می شود، از یک بمب ضد زنگ فولاد آلیاژی برای برداشتن بادبان خورشیدی استفاده می کند که یک بسته کوچک، موشکی به اندازه یک موشک زمینی یا 2 فوت مربع (2 متر مربع) منتشر می کند. . این بادبان ها آینه ای از آلومینیوم با غلاف پلاستیکی نازک ساخته شده از موی انسان را منعکس می کنند. قایق های بادبانی بیشتر نیروی پیشاهنگ NEA را تامین می کنند، اما پمپ بنزین های سرد کوچک با منابع محدود نیز به مانورها و جهت گیری کمک می کنند.

قبل از اجرای این ایده، یک سوال بزرگ مطرح شد. آیا واقعاً می توانیم از یک فضاپیمای کوچک برای انجام مأموریت های فضایی عمیق و تولید علم با حداقل هزینه استفاده کنیم؟ لاس جانسون، محقق اصلی فناوری، این مأموریت را گفت. «به همین دلیل است. برای مأموریت‌های فضاپیما، فضای کافی برای راه‌اندازی سیستم‌های در مقیاس بزرگ و پر مصرف سوخت وجود ندارد. اما خورشید به عنوان منبع انرژی پایدار می درخشد بنابراین، یک هواپیمای کوچک مجهز به بادبان خورشیدی بزرگ می تواند مایل ها را در یک ثانیه طی کند. به گفته جانسون، پنل‌های خورشیدی سیستم پیشرفته‌ای برای فضاپیماهای با کارایی بالا فراهم می‌کنند تا جرم کم و حجم کم را فراهم کنند. NEA Scout زاویه چرخش بادبان ها را با صدا و انحنای خود بادبان تغییر می دهد تا مقیاس و جهت حرکت تغییر کند. نحو صحیح استفاده از قایق برای حرکت باد در دریا است.

در 3 سپتامبر، CYARK 2000 GE در همین نزدیکی فرود خواهد آمد. در همین حال، NEA Scout با کمک گرانش مون، سرعت کافی برای رسیدن به این سیاره را خواهد داشت. مبلغان مسیر NEA Scout را به مایلی سایرس هدایت کرده اند. Julie Castillo-Roges می گوید: “در این زمان، 2 GE دارای سرعت نسبتاً سریع کمتر از 2 فوت (2 متر) در ثانیه خواهد بود که احتمالاً سریع ترین پرواز خود سیاره است.” این چند ساعت به ما این فرصت را می دهد تا دانش ارزشمندی را جمع آوری کنیم و خواهیم دید که سیارات این کلاس در چه کاری هستند.”

NEA Scout همچنین زمینه را برای استفاده آینده از بادبان های خورشیدی فراهم می کند. منظومه شمسی پیشرفته فضای زمینی پیشرفته ناسا را ​​برای فضاپیماهای کوچکتر و ارزانتر فراهم می کند. پس از این ماموریت، فضاپیمای سولار کروزر نیز در برنامه قرار گرفت که هر ساله از یک آسیاب بادی خورشیدی به مساحت 1 فوت مربع (تقریباً 2 متر مربع) برای حرکت در جهت خورشید استفاده می کرد. این ماموریت‌ها ما را قادر می‌سازد تا در اسرع وقت جو و خطرات احتمالی سیاره را بهتر رصد کنیم.

منبع: scitechdaily

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما