اگر مشکل قلبی دارید این کار را نکنید.

[ad_1]

اجتناب از برخی رفتارها، به ویژه برای کسانی که مشکلات قلبی دارند، مهم است.

این روزنامه نوشت: قلب یکی از مهم ترین اعضای بدن است که ممکن است در اثر برخی از رفتارهای روزانه ما آسیب ببیند. پرهیز از رفتارهای زیر برای افرادی که مشکلات قلبی دارند بسیار مهم است.

عصبانیت مکرر: عصبانی یا هیجان زده بودن اغلب برای قلب مضر است. اگر احساسات منفی برای مدت طولانی ادامه یابد، تأثیر منفی بر قلب می گذارد. افزایش ترشح آدرنالین در اثر عصبانیت باعث نوسانات فشار خون می شود. وقتی فشار خون خیلی بالا باشد، رگ های خونی اطراف قلب آسیب می بینند. این شرایط جریان طبیعی خون به قلب و عملکرد آن را کاهش می دهد. به خود بیاموزید که برای سلامتی خود آرام بمانید.

غذای بیشتر: اگر می خواهید از آسیب قلبی جلوگیری کنید، مهم است که پرخوری نکنید. خوردن بیش از حد یا ندانستن نحوه تنظیم رژیم غذایی می تواند توانایی خون را برای چسبیدن یا چسبندگی افزایش دهد. این وضعیت باعث تجمع چربی در دیواره رگ های قلب می شود. در نهایت، چربی بیش از حد در خون باعث بسته شدن یا باریک شدن رگ های خونی می شود. در نتیجه قلب خون و اکسیژن از دست می دهد و بدتر می شود. اگر می‌خواهید از قلب خود محافظت کنید، بهتر است در خوردن غذا به میزان متعادلی مصرف کنید و غذا را به آرامی بجوید.

دیر بیدار شدن: بار کار بر روی قلب را افزایش می دهد و به آن آسیب می رساند. تعداد زیادی از مردم به دلیل دیر بیدار شدن مکرر بر اثر مشکلات قلبی جان خود را از دست می دهند. قلب و سایر قسمت های بدن به زمان زیادی برای استراحت نیاز دارند تا به درستی کار کنند. افرادی که ساعات طولانی کار می کنند بیشتر در معرض مشکلات سلامتی هستند. در ساعات پایانی شب که بدن خسته است، عملکرد مغز کاهش یافته و ضربان قلب افزایش می یابد. مهم است که شب خوب بخوابید و زود بیدار شوید زیرا به نرمال نگه داشتن ضربان قلب کمک می کند.

سختی ورزش: ورزش برای قلب مفید است زیرا استقامت را بهبود می بخشد، گردش خون را تقویت می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. با این حال، ورزش شدید می تواند برای قلب مضر باشد. هنگام ورزش سخت، قلب به اکسیژن بیشتری نیاز دارد. مقدار خون مورد نیاز قلب افزایش می یابد، اما قلب به موقع اکسیژن کافی دریافت نمی کند. این شرایط باعث سفتی در قفسه سینه و سخت شدن تنفس می شود. به آرامی ورزش را شروع کنید و به تدریج شدت آن را افزایش دهید تا قلب آن را تحمل کند.

منبع: dailyhealthpost.com

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما