ایران مقابل هند پیروز شد

[ad_1]

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار مسابقات قهرمانی آسیا و در مرحله مقدماتی جام جهانی 2023 لهستان مقابل هند در شهر دمام عربستان با نتیجه 42 بر 29 به مصاف هند رفت. نیمه اول این دیدار با نتیجه 18 بر 14 به سود ایران به پایان رسید.

محمد الرشید و محمد جمال ابوالوصل از اردن کوبل این مسابقه را هدایت کردند.

تیم هند این دیدار را با زدن گل اول بازی آغاز کرد. برخلاف تصور، عملکرد ضعیف ایران در دروازه باعث شد هندی ها نزدیک ترین رقیب ایران نباشند و ایرانی ها به راحتی دروازه را باز کنند و حتی در دقیقه اول نیمه اول اختلاف گل را کم کنند.

این موضوع باعث شد تا فرناندز، سرمربی اسپانیایی تیم ایران، بارها تعویض شود. این روند زمانی رقم خورد که عربستان، رقیب اصلی ایران در گروه دیروز، هند را با 23 گل شکست داد.

تیم ایران توانست قدرت خود را به هندی ها تحمیل کند و در نهایت تیم ایران با نتیجه 42 بر 29 هند را شکست داد.

پنج تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام جهانی 2023 لهستان را کسب خواهند کرد. تیم ایران تنها یک بار به جام جهانی قطر راه یافته است تا اینکه در سال 2014 در آسیا سوم شود.

تیم ملی ایران با هدایت مانوئل فرناندز برای دیدار پایانی و مهم مرحله گروهی (فردا) ساعت 18:30 پنجشنبه به مصاف عربستان می رود.

یونس اطری، محمدرضا اورعی، احسان ابویی، مجتبی حیدرپور، امیدرضا سرپوشی، محمد سیاوشی، علی رحیمی کازرونی، محمدرضا کاظمی، محمد کیانی، یاسین کبیریان، کیارش طاهری، محمد قمزی، سجاد محمدرضا. افشین صادقی و حسین جهانی در ترکیب تیم ملی کشورمان در این رقابت ها حضور دارند.

مانوئل مونتایا فرناندز هدایت تیم ملی ایران را برعهده دارد. همچنین کیوان صادقی به عنوان مدیر فنی، محسن طاهری و مسعود ظهرابی به عنوان مربی، فرید علیمرادی به عنوان مربی دروازه بانی، علی بخشی به عنوان متخصص تغذیه و درمانگر و ناصر سلیمی به عنوان آنالیزور و رئیس کادر فنی شهروندان ایرانی. تیم هندبال.

گروه هندبال قهرمانی مردان آسیا:

گروه A: کره، کویت، اردن و سنگاپور

گروه B: عربستان، ایران، استرالیا و هند

گروه C: قطر، امارات، عراق و عمان

گروه D: بحرین، هنگ کنگ، ازبکستان و ویتنام

در ادامه برنامه سومین روز از مسابقات هندبال قهرمانی آسیا آمده است.
پنج دوشنبه 30 روز:
ازبکستان – ویتنام ساعت 12:30
استرالیا – هند ساعت 12:30 ب.ظ.
هنگ کنگ – بحرین ساعت 14:30
سنگاپور – اردن ساعت 14:30
قطر – امارات ساعت 16:30
عراق – عمان 16:30
کره – کویت ساعت 18:30
عربستان – ایران ساعت 18:30

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما