با افزایش عدم اطمینان Omicron، برنامه های دفتر به دفتر در حال تجدید نظر هستند.

[ad_1]

اعتبار …جیم ویلسون / نیویورک تایمز

سن خوزه، کالیفرنیا – قضات پرونده الیزابت هولمز، موسس استارت آپ آزمایش خون ترنوس، گفتند که نتوانستند روی سه مورد از 11 پرونده پرونده کلاهبرداری خود به توافق برسند زیرا بحث ها از روز دوشنبه در هفتمین روز شروع شد. .

هیئت منصفه ای متشکل از هشت مرد و چهار زن تاکنون بیش از 46 ساعت را صرف این موضوع کرده اند که آیا خانم هولمز، 37 ساله، به دو اتهام توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری سیمی و 9 فقره کلاهبرداری با سیم مجرم شناخته شده است یا خیر. هر مورد کلاهبرداری حداکثر 20 سال زندان دارد.

صبح روز دوشنبه، هیئت منصفه یادداشتی مبنی بر اینکه در سه مورد به بن بست رسیده اند ارسال کردند. وی مشخص نکرد که کدام یک از این اعداد مورد اختلاف است. قاضی ادوارد جی از ناحیه شمالی کالیفرنیا. دی ویلا، که بر این پرونده نظارت دارد، به هیئت منصفه دستور داد تا به بحث ادامه دهند.

قاضی از 23 دسامبر که خواستار شنیدن صدای ضبط شده ای شد که در آن خانم هولمز سرمایه گذاران را به گمراه کردن ترنوس در مورد روابط تجاری خود متهم کرده بود، سؤالی از دادگاه نپرسید. او از هیئت منصفه خواست تا دستورالعمل ها را به خانه برسانند که دادگاه رد کرد.

اندرو جورج، وکیل مدافع یقه سفید شرکت Baker Bots، گفت: اگر هیئت منصفه نتواند در مورد همه موارد تصمیم بگیرد، قاضی DeVilla می تواند احکام را در مورد مواردی که با آنها موافقت کرده است بپذیرد. این بدان معناست که خانم هلمز می تواند دوباره روی سه امتیاز تلاش کند.

آقای جورج گفت، اما اگر او به دلایل دیگر مجرم شناخته شود، احتمال کمتری برای بازگرداندن او وجود دارد. او گفت: «دولت ممکن است پیروز شده باشد.

وی در ادامه افزود که تصمیم جزئی در دادگاه طولانی ایده‌آل نبود زیرا «برای همه شرکت‌کنندگان رضایت‌بخش نیست» اما «کابوس کل محاکمه چندان محتمل نیست».


چه کسی در محاکمه الیزابت هلمز است

ارین وو

ارین ووگزارش از سن خوزه، کالیفرنیا

چه کسی در محاکمه الیزابت هلمز است

ارین وو

ارین ووگزارش از سن خوزه، کالیفرنیا

کارلوس چاوریا برای نیویورک تایمز

الیزابت هولمز، بنیانگذار بدنام استارت آپ آزمایش خون Theranos، به دلیل دو فقره توطئه برای ارتکاب کلاهبرداری با سیم و 9 فقره کلاهبرداری با سیم محاکمه می شود.

در این مورد برخی از ارقام کلیدی وجود دارد

مورد 1 از 9

کت و شلوار خانم هلمز به دلیل طول و سرعت نامرتبش متمایز است. قاضی دی ویلا به وکلایش اجازه داد تا چند روز شاهدان را در کباب کنند و یک بحث طولانی رویه ای برگزار کرد که شهادت را برای چند روز به تعویق انداخت.

از زمانی که محاکمه خانم هولمز در سپتامبر آغاز شد، چندین پرونده جنایی بزرگ از جمله تراویس مک مایکل، گریگوری مک مایکل، و ویلیام برایان جونیور که احمد آربری را کشتند، وجود داشته است. کایل ریتنهاوس، که به سه نفر در کنوشا، ویس در سال 2020 تیراندازی کرد. و کیم پاتر، افسر پلیسی که دونته رایت را کشت – آمد و رفت. هفته گذشته، هیئت منصفه، گیسلین ماکسول را به توطئه با جفری اپستین، سرمایه دار زیر سن قانونی برای استخدام، داماد و آزار جنسی دختران زیر سن قانونی متهم کرد.

طولانی شدن بحث در محاکمات یقه سفید، به ویژه در پرونده های کلاهبرداری پیچیده که در آن متهمان به چندین فقره اتهام در یک دوره چند ساله متهم می شوند، غیر معمول نیست. در سال 2007، هیئت منصفه پس از 14 هفته محاکمه شامل 13 جنایت، 12 روز طول کشید تا کنراد بلک، سرمایه دار مطبوعاتی را محکوم کند. مارتین شاکرلی، مدیر سابق صندوق تامینی بدنام، در سال 2017 پس از پنج روز بحث و بررسی پس از یک محاکمه پنج هفته ای، به تقلب در اوراق بهادار اعتراف کرد.

در مورد خانم هولمز، هیئت منصفه باید 14 هفته شواهد و بیش از 900 مدرک را بررسی کند تا مشخص شود که آیا خانم هولمز عمداً از سرمایه گذاران، بیماران و تبلیغ کنندگان برای راه اندازی آزمایش خون و کسب و کار خود کلاهبرداری کرده است یا خیر. .

Theranos در سال 2003 توسط خانم هلمز تاسیس شد. او در سال 2004 استنفورد را ترک کرد و در طول دهه بعد حدود 1 میلیارد دلار از سرمایه گذاران جمع آوری کرد و با Walgreens و Safeway قراردادهایی امضا کرد.

اما وال استریت ژورنال در سال 2015 فاش کرد که «تجهیزات آزمایش خون ترانوس تنها می‌توانند ده‌ها آزمایش را انجام دهند، برخلاف ادعای خانم هولمز توسط بیش از 1000 سرمایه‌گذار، شریک تجاری و مردم. ترنوس به طور رسمی در سال 2018 در جریان این رسوایی بسته شد.

برای بسیاری، این حماسه نشان دهنده بدترین افراط گرایان در فرهنگ راه اندازی دره سیلیکون است، جایی که بنیانگذاران به طور مرتب حقیقت را در جستجوی ثروت و شهرت منتشر می کنند. با این حال، چنین بنیانگذارانی به ندرت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

جف شنک، دستیار وکیل ایالات متحده در سخنرانی پایانی خود گفت که دادستان ها 29 شاهد را فراخواندند تا ثابت کنند که خانم هولمز “به دلیل شکست تجاری، کلاهبرداری را انتخاب کرده است.”

پرونده دفاع در درجه اول به شهادت خود خانم هلمز متکی بود. او گفت که به ادعاهای خودش اعتقاد دارد و انگشت اتهام را به سمت کارکنان ارشد خود از جمله رامش بالوانی، دوست پسر سابقش و مدیر عامل سابق ترنوس گرفت. آقای بلوانی که با اتهامات مشابهی مواجه است از بهمن ماه محاکمه خواهد شد.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.