با لباسشویی و قالیشویی تمیز به خانه بیاورید

[ad_1]

هر مبلمانی هر چقدر هم شیک و گران باشد، اگر لکه دار و کثیف شود دیگر جذابیت و زیبایی خود را نشان نمی دهد. به همین دلیل باید همیشه به تمیزی و شست و شوی به موقع آنها توجه کنید. برخی از وسایل خانه مانند فرش و مبل باید شسته شوند زیرا از پارچه و نخ ساخته شده اند و نمی توان به سادگی با گردگیری یا جاروبرقی به حالت اولیه خود بازگرداند.

اما خودتان نمی توانید این کار را انجام دهید. وارد شدن به تجارت و شستن فرش در حیاط یا خراشیدن مبلمان با اسکاچ و شامپو کار آسانی نیست. با وجود اینکه شب عید نزدیک است، یافتن متخصصانی که بتوانند چنین کارهایی را انجام دهند، برای ما آسان نیست. به همین منظور اپلیکیشن استادکار به عنوان مرجع خدمات آنلاین سال هاست که وارد حوزه خدمات کشور شده است تا در بهترین زمان کادری متخصص و ماهر را در اختیار شما قرار دهد. اما مستر اپلیکیشن چیست و چه خدماتی ارائه می کند؟

قالیشویی با درخواست درخواست کارشناسی ارشد

از آنجایی که بسیاری از فرش ها و فرش ها گران و گران هستند، مهم است که یک قالیشویی قابل اعتماد انتخاب کنید که هم قابل اعتماد باشد و هم بتواند بهترین فرش را بدون آسیب بشویید. یکی از مهم ترین مواردی که باید در هنگام ترک فرش نزد قالیشویی به آن توجه کرد، داشتن پروانه کسب و مجوز برای سرویس دهی است. همچنین، زمانی که یکی دیگر از آشنایان با شما در مورد سابقه و شهرت یک قالیشویی خاص صحبت می کند و از نتایج آن راضی هستید، ممکن است به فکر انتخاب با خیال راحت تری باشید. شما می توانید تمام این ویژگی ها را در برنامه اصلی پیدا کنید.

شرکت های قالی بافی فعال در استادکار علاوه بر شستشوی فرش و قالی، خدمات دیگری از جمله لکه گیری، گلدوزی، تعمیرات، چرم دوزی و تعمیر مشکلات ناشی از قالی بافی را نیز برشمرده اند.

اگر می خواهید نظرات و رضایت مشتریان قبلی قالیشویی را مطالعه کرده و انتخاب بهتری داشته باشید، برای دریافت خدمات به لیست قیمت قالیشویی مراجعه کنید. قالی شویی برخط استاد بهترین گزینه برای شماست. با ثبت سفارش در اپلیکیشن می توانید موارد مختلف را بررسی کرده و نظر خود را در مورد اعتبار قالیشویی اعلام نمایید.

با لباسشویی و قالیشویی تمیز به خانه بیاورید

شستشو با برنامه اصلی

تمیز کردن مبل با حوله و مواد شوینده، بدون توجه به پارچه رومبلی، یک راه حل موقتی است که فقط می تواند لکه های سطحی را از بین ببرد. حتی مبل ها هم گاهی لکه های سرسختی دارند.

اپلیکیشن مستر با شستشوی مبل در منزل با مبل شوینده و شوینده مخصوص که تمیزی بالایی دارد و در عین حال بافت و ظاهر مبل را خراب نمی کند می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

در این اپلیکیشن می توانید سفارشات شستشوی انواع مبل راحتی و استیل، صندلی های مختلف، تشک و غیره را ثبت کنید. برای ثبت سفارش خدمات شستشوی مبل تنها کاری که باید انجام دهید این است که اثاثیه منزل خود را به افراد مومن و با تجربه در این زمینه بسپارید.

همه چیز را به مشتری بسپار

سریعترین و کم هزینه ترین راه برای یافتن متخصصان مختلف با پشتیبانی کاری عالی، استفاده از برنامه Sculptor است. با کمک صنعتگران ماهر می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین کارشناسان و تکنسین های معتبر مورد نظر خود را دریافت کنید. خدمات ارائه شده توسط استاد بسیار متنوع است. از خدمات نصب و تعمیر کولر آبی گرفته تا خدمات نظافت منزل، خدمات ساختمانی، خدمات مبلمان، خدمات سیم کشی برق و بسیاری از خدمات دیگر را می توانید سفارش دهید. اگر برای کارهای خانه به متخصص نیاز دارید، هم اکنون می توانید اپلیکیشن مستر مستر را از مارکت و گوگل پلی دانلود کنید و یا به وبسایت استاد مستر مراجعه کنید.

استادکار هم اکنون در تهران، کرج، اصفهان و پردیس مشغول به کار است و به زودی در سایر شهرهای ایران نیز گسترش خواهد یافت. هم اکنون به سایت استادکار سر بزنید و از قیمت ها و تخصص های آن مطلع شوید. حتما در شب عید به این خدمات نیاز خواهید داشت.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما