با یک ساعت خواب شب های بیشتر، لاغر!

[ad_1]

نتایج یک مطالعه اخیر نشان می دهد که خواب شبانه بیشتر ممکن است به کاهش وزن کمک کند.

به گزارش بهداشت نیوز، این گزارش به شواهدی می افزاید که خواب قهوه عنصری حیاتی برای سلامت و تندرستی انسان است.

شرکت کنندگان در این مطالعه، با افزایش حدود یک ساعت خواب در شب، دریافت کالری خود را به طور متوسط ​​5 کیلو کالری در روز دریافت کردند.

یافته‌های تحقیقات قبلی نشان داده‌اند که کم‌خوابی باعث می‌شود افراد غذای بیشتری بخورند، که به نوبه خود شانس افزایش وزن را در طول زمان افزایش می‌دهد.

به گفته محققان، این یافته های جدید نشان می دهد که عادات خواب سالم ممکن است با گذشت زمان کندتر شود.

دکتر آسترا تسالی، محقق و مدیر مرکز خواب UChicago در مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو در ایالات متحده می گوید: «یافته های ما برای کمک به مبارزه با خواب در مبارزه با چاقی کافی است.

خواب بهتر با دریافت کالری کمتر مرتبط است

در این مطالعه، محققان یک بیمار 6 ساله مبتلا به چاقی را انتخاب کردند که معمولاً در شب کمتر از 2.5 ساعت می‌خوابید. شرکت کنندگان در یک جلسه مشاوره خصوصی یک رویای خصوصی را کشف کردند. آنها روی تخته های خود می خوابند و در حالی که وسایل خود را پشت سر خود پنهان کرده اند می خوابند. در عین حال، شرکت کنندگان برنامه معمول خود را حفظ کردند و رژیم غذایی یا عادات ورزشی خود را تغییر ندادند.

محققان پیشنهاد کرده اند که شرکت کنندگان خواب خود را 1.5 ساعت به 7.5 ساعت در شب افزایش دهند.

تشخیص کالری و ذخیره انرژی روزانه از طریق آزمایش ادرار اندازه گیری شد.

در مقایسه با گروه کنترل شرکت کنندگانی که خواب آنها افزایش یافته بود، کالری دریافتی آنها به طور متوسط ​​به 5 کیلو کالری در روز افزایش یافت. به گفته محققان، این مقدار می تواند برای کاهش 3 پوند در سه سال کافی باشد.

این مطالعه مربوط به تحقیقات قبلی در مورد کم خوابی و اختلال در اشتها و افزایش وزن است. نتایج تحقیقات قبلی نشان داده است که ترک خواب منجر به افزایش مصرف غذا در آزمایشگاه و افزایش وزن می شود.

تسلی گفت: در مطالعه خود برای اولین بار به این نکته اشاره کردیم که مصرف کالری به عنوان هدف خواب طولانی مدت در افراد است که معمولاً کمتر از 5 است. 1 ساعت برای خواب، کار تا خواب.

خواب چه تاثیری دارد؟

وی توضیح داد: مکانیسم‌های بالقوه‌ای وجود دارد که می‌تواند توضیح دهد که چرا خواب بیشتر منجر به دریافت کالری کمتر می‌شود. خواب مشخص بر اشتها تأثیر می گذارد که هورمون ها را تنظیم می کند.

رایان فیورنزی، مربی رویاها، گفت: تحقیقات نشان داده است که کمبود خواب می تواند باعث سطح هورمون استرس کورتیزول و لپتین شود، هورمونی که اشتها را کنترل می کند.

فیورنتزی می‌افزاید: هنگامی که بدن سیگنال‌های روی فرمان را تشخیص می‌دهد که خواب و بیداری معمولی تشخیص داده می‌شوند، آنها را تشخیص نمی‌دهند، ممکن است با روش‌های دیگری برای تکمیل کالری دریافتی خود آن‌ها را جبران کنند.

علاوه بر این، خواب می تواند بر افرادی که عادات غذایی شبانه و شبانه دارند تأثیر بگذارد. محدود کردن خواب ممکن است عواقب جدی برای سلامتی داشته باشد و ممکن است به ایجاد خطرات مختلف سلامتی، از جمله چاقی کمک کند.

او گفت چندین مطالعه انجام شده است که ارتباط مستقیمی بین خواب کوتاه مدت و چاقی پیدا کرده است. افرادی که کمتر از 1 ساعت در شبانه روز می خوابند بیشتر از افرادی که بیش از 7 ساعت در شب می خوابند در معرض چاقی قرار دارند.

در واقع خواب خوب برای سلامتی و تندرستی ضروری است. کمبود خواب یک عامل خطر اصلی برای افزایش وزن و اختلالات متابولیک است.

این یافته ها در آخرین ویرایش JAMA Internal Medicine منتشر شده است.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما