برخی به اشتباه پیراهن استیگال را پوشیدند

[ad_1]

ارنا: برخی به دنبال فردی هستند که می خواهند روی نیمکت آبی ها بنشینند. اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را بر تن کرده اند، این پیراهن برای آنها گشاد است و به اشتباه پیراهن معتبرترین تیم ایران را بر تن کرده اند.

محمد نوری یکی از سرسخت ترین مدافعان آزادی در دهه 70 است.

نوری روز سه شنبه در مورد وضعیت استقلال صحبت کرد. متن این گفتگو را در ادامه می خوانید:

مصاحبه محمود فکری را خواندید؟

کدام مصاحبه؟

مصاحبه جنجالی سرمربی استیگل که گفته برخی استیگلی ها از باخت ما بیشتر خوشحال هستند تا پرسپولیس.

یعنی شاید کسانی که برای این تیم عرق نمی ریزند و نمی خواهند آبی ها نتیجه بگیرند، نمی دانم کی هستند اما به دنبال فردی هستند که می خواهند روی نیمکت استقلال بگذارند.

یعنی این افراد در گذشته حضور داشته اند؟

یک نکته را می گویم که اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را می پوشیدند برایشان خیلی گشاد بود و به اشتباه پیراهن معتبرترین تیم ایران در آسیا را می پوشیدند.

شما واضح تر صحبت می کنید.

برای آنها نیمکت نشین باشند، استراماکیونی، مجیدی یا فکری، آنها می خواهند تیم برای رسیدن به اهداف شومش شکست بخورد.

ستگلال این هفته با گل گهر بازی سختی با تیم کیلا نوی؟

«امیر زالحانوی» استقلال را به خوبی می شناسد و اطلاعات کاملی از این تیم دارد، آنالیز کاملی از استقلال انجام داده و می خواهد جلوی بهترین نتایج آبی ها را بگیرد. گل گهر در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. این مناقشه برای روشنفکر اهمیت ویژه ای دارد و از منظر دیگری نیز حائز اهمیت است.

در کدام جهت

این دیدار قبل از شاهوارد خواهد بود و آبی ها در صورت پیروزی با شور و شوق بیشتری به مصاف حریفان سنتی خود می روند. فراموش نکنید که استیگال در بازی با گل گهر 6 امتیازی شده تا در صدر جدول قرار بگیرد.

کاندیداهای مستقل به تاریخ شاهورد معترض هستند، فکری می گوید به ما گفتند از همین بازی ها به مصاف پرسپولیس می روید؟

این بی عدالتی سالهاست که با اشغال وجود دارد و آنها به این شرایط عادت کرده اند، حالا برای همه مشخص است که همه شرایط به نفع پرسپولیس است و هر چه بخواهند در فوتبال ایران برایشان مهیا می شود، همه چیز به نفع آن است. پرسپولیس و حق طبیعی اش اعتراض است چرا باید استیگلال با دو بازی دیگر مقابل پرسپولیس بازی کند؟ چرا این تیم بازی عقب افتاده خود را در لیگ برتر انجام نمی دهد؟

حالا شاهوارد 12 دسامبر برگزار می شود.

استیگلال برای پاسخ به این بی عدالتی ها در زمین فوتبال باید با تمام وجود به مصاف حریف خود برود و تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار گیرد. استیگلال می تواند حریف خود را شکست دهد. پرسپولیسی ها همچنان در هوای فینال لیگ قهرمانان آسیا خواب هستند و فکر می کنند در بازی فینال لیگ قهرمانان حضور دارند با اینکه دست خالی به ایران برگشتند و نتوانستند ستاره آسیایی مثل استاگل را ببرند.

منتقدان اشغال می گویند این تیم زیبا فوتبال بازی نمی کند.

محمود فکری و سایر اعضای کادر فنی استیگلال که به این تیم پیوسته اند فرصت زیادی برای عملی کردن ایده ها و استراتژی های خود ندارند، باید به آنها فرصت داد تا به اهداف خود برسند. به عنوان یک استقلالی می توانم امیدوار باشم که این تیم خوب بازی کند اما باید در این شرایط از آبی ها حمایت کنم و زمان زیادی به کادر فنی بدهم. فکر نمی کنم نیم فصل برای مربیان استیگال که همگی طرفدار استیگال هستند زمان زیادی باشد. یک چیز دیگر هم بگویم.

چی؟

اینکه اگر استیگالال خوب بازی می کرد و نمی توانست گل بزند همان منتقدان می گفتند او خوب گل نمی خورد و این تیم باید به نتیجه برسد. امیدوارم در هفته های آینده شرایط به گونه ای باشد که این تیم با یک بازی زیبا به پایان برسد.

به نظر شما استاگل مدعی اصلی قهرمانی در این فصل خواهد بود؟

نمی گویم استیگل 100 درصد قهرمان می شود اما مطمئنم این تیم تا روز آخر مدعی اصلی جام خواهد بود. بازیکنان و مربیان این تیم تشویق می شوند در پایان فصل فوتبال حداقل یک جام به هواداران هدیه دهند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما