رئیسی: باید با محدودیت ها و تحریف ها مبارزه کرد.

[ad_1]

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در تشریح دستاوردها و موفقیت های انقلاب اسلامی جایگاه و رسالت بالایی دارد.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز سه شنبه به یاد امام بزرگوار و شهدای رهبر معظم انقلاب اسلامی و قدردانی از فعالیت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در محل دفتر مرکزی شورای یادواره دهه فجر برگزار کرد. شورای ارتباط تبلیغی در این جلسه سخنرانی کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ویژه آیت‌الله جنتی ضمن تشریح تلاش‌های مستمر این شورا گفتند: چهل سال گذشته تجربه ارزشمندی برای ابتکارات آینده خواهد بود.

رئیس جمهور بر ضرورت تحول در همه ارگان ها و نهادهای کشور از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز نیاز به تحول در همه دستگاه ها احساس می شود.

رئیسی افزود: رسالت اساسی و مهم همه دستگاه های کشور ایجاد تحول و تلاش برای تعریف دستاوردها برای ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

رئیسی اولین نیاز به تغییر را «تغییر علمی» خواند و گفت: در تحول ادراک، تغییر نگرش افراد جامعه ضروری است. در غیر این صورت نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: جریان تحریف و یاوه گویی با فضای نادرست به دنبال انحراف از مسیر اصلاح و تغییر است و شرط موفقیت در این عرصه قدرت، استقامت و حرکت بر برنامه ریزی دقیق و آگاهانه است.

رئیسی با تاکید بر ضرورت دعوت و تبیین امر به معروف، محیط زیست را از پراکندگی، شایعه پراکنی و تحریف مفاسد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منع کرد و گفت: امروز دشمن می خواهد تحریم ها را با تحریف ادامه دهد. شفاف سازی صحیح با توجه به تحریف و رفع آن ضروری است و شورای هماهنگی در این زمینه موضع حساس و مهمی دارد.

رئیس جمهور «تغییر عمل» را یکی دیگر از الزامات تغییر موفق عنوان کرد و گفت: «بازنگری در فرآیند تصمیم گیری برای اجرا و تأثیر آن بر مخاطبان مختلف مهم است». در تغییر فرآیند باید جنبه های مثبت و منفی نوع مأموریت و فعالیت های شورای رابط بررسی و بر اساس نتایج به دست آمده، اقدامات آتی برنامه ریزی شود.

رئیسی با تاکید بر اهمیت و ضرورت استفاده از دانش ارتباطات در حوزه تبلیغات گفت: می توانم.

رئیس جمهور سومین نیاز به تغییر را تغییر نهادی عنوان کرد و گفت: البته ساختار شورای ارتباط تبلیغات اسلامی نیاز به تغییر دارد و نوع مأموریت در این راستا باید با ساختار و رویه های موجود مطابقت داشته باشد. مهم با

رئیسی افزود: شورای هماهنگی علاوه بر انجام وظیفه موروثی وظیفه ای منسجم و جمعی دارد و تلاش همگانی در این راستا در کسب موفقیت بسیار موثر است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم پیروی از مسیر بصیرت افزایی امام گفت: خط امام منجی کشور است و هر جا که این خط نور و نشانه مورد توجه قرار گرفته است میدان موفقیت ما بوده است.

رئیسی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر و 22 بهمن در واقع انقلاب اسلامی است، گفت: نابرابری با ویژگی های اساسی مردم را متاثر می کند و انتظار دارند همه نهادها و نهادهای تراز انقلاب اسلامی در راستای تحقق این مهم گام بردارند. حل مشکلات و توسعه و پیشرفت کشور.

رئیس جمهور گفت: جشن عشایر فجر و 22 بهمن فقط یک رویداد تاریخی نیست و این رویداد هر سال پیام خاص خود را دارد.

رئیسی با اشاره به حقانیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی گفت: حقانیت ملت ایران در دل دولت های جهانی و ملت های مستقل نهفته است.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت امید آفرینی در مردم و تقویت آن گفت: ممکن است بیان برنامه ریزی ها افزایش یابد.

رئیسی بر اهمیت مردمی شدن مناسبت های مذهبی و ملی به ویژه در ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که بر اساس اراده و رای مردم شکل گرفته است. به جلو حرکت می کند.” و مردم در همه چیز محور هستند.”

رئیس جمهور گفت: امروز هر حرکتی برای ایجاد امید در مردم گامی در جهت راهبرد جمهوری اسلامی ایران و هر حرکتی برای ایجاد ناامیدی و ناامیدی گامی در جهت راهبرد دشمن است.

رئیسی تاکید کرد: 22 بهمن مظهر امید و اوج و مظهر تحول در مردم است که باید تداوم داشته باشد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین موسی پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه های انجام شده به یاد وی ارائه کردند. ده فجر، تمجید از مواضع و دیدگاه های انقلابی.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما