گوشی گلکسی زد فولد 4 ادعای شل با قلم الکترونیکی

[ad_1]

در رفتن طبق آخرین گزارش ها، سامسونگ قصد دارد اسلات S-Styles را در گوشی گلکسی زد فولد 4 کلایمشل نصب کند.

به گفته فرارو، سامسونگ در آخرین رویداد معرفی خود از گوشی هوشمند گلکسی اس 22 اولترا رونمایی کرد. این گوشی با قلم محبوب S Pen عرضه شد که در اولین دستگاه های سری گلکسی نوت محبوبیت داشت. اما به نظر نمی رسد که سامسونگ قصد داشته باشد S-Styles را در انحصار S22 Ultra نگه دارد، زیرا گزارش جدید حاکی از آن است که گوشی هوشمند بعدی سامسونگ دارای S-Styles اختصاصی نیز خواهد بود.

بر اساس گزارش وب سایت خبری TheElec، این منبع گفت که شرکت فناوری کره جنوبی تصمیم گرفته است که قلم S Pen را در گوشی ادعایی خود گلکسی Z Fold 4 در آینده نصب کند. همچنین شایعه شده است که این دستگاه در نیمه دوم سال 2022 عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با استفاده از قلم الکترونیکی گوشی پوسته ای را ادعا می کند
همانطور که می دانید گلکسی زد فولد 3 نیز در حال حاضر از S Pen Fold Edition و S Pen Pro در بازار پشتیبانی می کند. اگرچه این مدل قابلیت استفاده از خودکار را دارد، اما می دانیم که خودکار باید جداگانه خریداری شود و در جعبه خرده فروشی دستگاه وجود ندارد. از طرفی در این دستگاه جای خاصی برای نگهداری خودکار در داخل بدنه وجود ندارد. برای حل این مشکل، کاربران گلکسی زد فولد 3 معمولاً از یک پوشش با قلم S استفاده می کنند.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که گلکسی Z Philip 3 سامسونگ از پوسته ادعایی Galaxy Z Fold 3 جلوتر است. اکنون سامسونگ امیدوار است که ZFold 4 استایل های S را در بدنه گوشی ادعایی قرار دهد و آن را در کانون توجه مصرف کنندگان آینده قرار دهد و بنابراین فروش خود را نسبت به مدل قبلی Z Fold 3 افزایش دهد.

به استثنای S Styles، انتظار نمی رود که گوشی تاشو Galaxy Z Fold 4 نسبت به Z Fold 3 تغییرات عمده ای در طراحی داشته باشد. گزارش جدید حاکی از آن است که گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش داخلی 7.56 اینچی تاشو خواهد بود. از طرف دیگر، اندازه صفحه نمایش خارجی تقریباً 6.19 اینچ است. اخیراً رندرهایی برای Galaxy Z Fold 4 نیز منتشر شده است که طراحی دستگاه را برای مصرف کنندگان نشان می دهد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما