بهترین دستگاه آب بندی سیل القایی

[ad_1]

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک بطری مربا را بعد از باز کردن آن آب بندی کنیم؟

فنجان های سیل القایی (فویل آلومینیومی سیلر) یا واشرهای سیل القایی برای آب بندی بطری های محصول قبل از دربندی استفاده می شود و از اصل القای الکترومغناطیسی برای درزگیری سوراخ بطری ها و مهر و موم های هرمتیک استفاده می شود. بنابراین به آن دستگاه آب بندی القایی شیشه ای نیز می گویند.

استفاده از دستگاه آب بندی سیل القایی

از پخش شدن مواد شیشه ای جلوگیری می کند و در صنایع مختلف مانند مواد غذایی، دارویی، روغن، آفت کش ها، مواد شیمیایی، آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده می شود. دستگاه سیل القایی قابلیت افزایش ماندگاری محصول و دستیابی به بالاترین کیفیت آب بندی را دارد. همچنین می توان از سلول القایی AG برای چاپ لیبل روی مهر و موم برای علامت گذاری و شناسایی آسان محصول استفاده کرد. برای پوشش، که تولید تعداد زیادی محصول را به یکباره آسان می کند.

دستگاه سیل بند القایی فویل آلومینیومی

این دستگاه از القای الکترومغناطیسی برای درزگیری فویل آلومینیومی هرمتیک بر روی ظروف مختلف استفاده می کند و می تواند برای آب بندی انواع محصولات در زمینه هایی مانند مواد شیمیایی، غذایی، دارویی و آرایشی استفاده شود.

مزایای دستگاه سیل بند القایی فویل

شما می توانید از مزایای زیر استفاده از دستگاه سیل بند القایی بهره مند شوید: این دستگاه دارای مصالح ساختمانی فولاد ضد زنگ با کیفیت بالایی است و در نتیجه طول عمر آن تضمین می شود. دارای انواع موتورهای محرک است که به فرآیند آب بندی کمک می کند که سریعتر و قابل اعتمادتر است.این دستگاه اتوماتیک قابل اعتماد است و می تواند انواع بطری ها را در زمان کمتری آب بندی کند. فویل آلومینیومی کامپوزیت برای آب بندی بطری ها می سازد.

معایب دستگاه سیل بند القایی فویل

برخی از معایب دستگاه های سیل القایی به شرح زیر است: – این دستگاه شما را به یک نوع مواد آب بندی آلومینیومی محدود می کند. – به دلیل ظرفیت کم، هزینه تعمیر آن بالاست. عظیم است و بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند.

دستگاه سیل القایی دستی چگونه کار می کند؟

یک مهر و موم استاندارد روی درب ظرف نیاز به یک سیستم آب بندی فویل با استفاده از القای الکترومغناطیسی دارد. در زیر راهنمای گام به گام سیل القایی آورده شده است.

بهترین دستگاه آب بندی سیل القایی

مرحله آماده سازی:

شما باید مطمئن شوید که سیستم دستگاه در وضعیت مناسبی قرار دارد. باید مطمئن شوید که دستگاه سالم است، روان کننده در جای خود قرار دارد و همه اجزای آن مرتب هستند. علاوه بر این، مواد آب بندی باید برای دسترسی فوری به قیف سیستم نصب شود. تمامی اجزای آب بندی شامل ورق های کاغذ، فویل آلومینیوم و صفحه سلول حرارتی در این قسمت بسته بندی می شوند.

تهیه مواد آب بندی در دستگاه سیل بند القایی

در این مرحله سیستم به طور خودکار مواد آب بندی را یکی یکی انتخاب می کند. یک لایه القایی استاندارد نیز از چندین لایه متشکل از مقوا، یک فویل آلومینیومی و یک صفحه سلول حرارتی تشکیل شده است.اولین ورق کاغذ در بالای سلول ضربه گیر قرار می گیرد. برای دسترسی آسان یا برداشتن فوری درزگیر بطری، می توانید از چسب روی درب آن استفاده کنید. مومی که تخته کاغذ را به فویل آلومینیومی متصل می کند ورق دوم است. فویل آلومینیومی سومین ورقی است که در لایه زیرین برش می دهید. بستر می تواند یک لایه آب بندی حرارتی یا یک فیلم پلیمری باشد.

درب را ببندید:

سپس بسته به دستگاه می توانید ابتدا مهر و موم را روی درپوش یا بطری بمالید. در این مثال، قبل از اینکه فویل را به بطری بچسبانید، ابتدا آن را روی درب ظرف قرار دهید.

ظرف را ببندید:

مواد از طریق سیم پیچ القایی روی تسمه نقاله شیشه ای عبور می کند. کامپیوتر با حرکت ظرف، داخل بطری را با مهر و موم می‌بندد. به دلیل جریان بیش از حد، سیم پیچ القایی یک میدان الکتریکی مضاعف منتشر می کند که فویل آلومینیومی را گرم می کند. لایه دوم موم شروع به ذوب شدن در مقوا می کند و آن را جذب می کند و مهر و موم را از درپوش جدا می کند. در این مرحله پوشش حرارتی یا فیلم پلیمری ذوب شده و به لبه ظرف چسبانده می شود.

فرآیند خنک سازی:

در این مرحله، بطری را از طریق تسمه نقاله به مکانیسم خنک کننده ظرف منتقل می کنید. پلیمر مذاب در حین سرد شدن به ظرف می چسبد و یک مهر و موم بدون هوا را تشکیل می دهد. این روش پایدار است و ظرف و محتویات آن بی خطر است.

استحکام مهر و موم را بررسی کنید:

کیفیت مهر و موم روی درب بطری در این مرحله بررسی می شود تا کاربر سیل القایی بررسی شود و از استحکام کافی محصول اطمینان حاصل شود. برای اطمینان از دوام آب بندی می توانید از واحد مقاومت سلولی استفاده کنید. بسته بندی و آماده سازی برای حمل و نقل یکی از مراحل بعدی است.

نحوه تست کیفیت فرآیند سیل القایی فویل:

سلول های القایی فویل که الزامات کیفیت دقیق را برآورده می کنند توسط اکثر تامین کنندگان در بازار فروخته می شوند. این قوانین اعلام شده از کیفیت محصولات شما در مقابل تولیدکنندگان دیگر محافظت می کند. همچنین تضمین می کند که دستگاه سیل القایی انتخابی شما برای استفاده طولانی مدت ایمن است. علاوه بر این، الزامات کیفیت تضمین می کند که روش آب بندی محصول شما نسبتاً استاندارد است.

کیفیت خرید سیلر سیل القایی دستی یا اتوماتیک برای کسب و کار شما:

اطمینان از انطباق با گواهینامه ISO استانداردهای CE تضمین کیفیت استاندارد GMP گواهی عملکرد cGMP

یکپارچگی آب بندی حرارتی توسط ISO11607-2 بررسی و تایید شده است که الزامات صدور گواهینامه را برای فرآیند مونتاژ، مونتاژ و آب بندی به تمام سازندگان اعلام می کند. به این ترتیب شما نیاز به گواهی کارکرد تجهیزات بسته بندی دارید. تایید نیروی کار روش ساخت دستگاه سلول القایی از طریق تست کیفیت و مقاومت حرارتی با استفاده از استانداردهای زیر انجام می شود:

مهر و موم نمونه محصول:

در این مرحله باید نمونه های تصادفی را در ظروف مختلف مهر و موم های مختلف جمع آوری کنید. بسته به اندازه درب بطری، می توانید قسمتی از مهر و موم را تا حدود 15 میلی متر برش دهید. اگر مهر و موم بزرگتر از 500 میلی متر باشد، باید نمونه های بیشتری را برش دهید.

دستگاه را کالیبره کنید و قدرت را تست کنید:

هنگام استفاده از این دستگاه باید واحد برق را کالیبره کنید. در آن صورت، می توانید معیارهای تحقیق را بر اساس نمونه هایی که به دست می آورید، برآورده کنید.

برای اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه سیل بند القایی به آدرس AJ https://www.ag777.com/ مراجعه کنید.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما