واکنش تند استیگال به اظهارات پرسپولیس

[ad_1]

معاون باشگاه استیگل در نشست خبری این تیم در واکنش به اظهارات تند باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استیگلال، محمد نوریفر معاون ارتباطات باشگاه استقلال طی سخنانی در نشست خبری پیش از بازی در واکنش به اظهارات تند باشگاه پرسپولیس خطاب به این باشگاه گفت. صنعت نفت که در ادامه می خوانید.

* نمی خواستم در نشست خبری در این باره صحبت کنم، پس از پایان همایش در خدمت شما هستم. می خواستم در مورد بیانیه توهین آمیز باشگاه پرسپولیس که منتشر شد نظر بدهم. لطفا به دور از مشکلات فکری فوتبال به این مسائل نگاه کنید. این یک واقعیت است که باشگاه استیگلال همیشه واکنش نشان داده و شروع نکرده است.

* دیروز ناگهان خبری در رسانه های معروف منتشر شد که باشگاه پرسپولیس نامه ای به سازمان لیگ ارسال کرده اما در بیانیه امروز گفتند ما این نامه را رسانه ای نکردیم و کارمان قانونی است. ما را مسخره نکن

* همه این نامه ها به سازمان لیگ ارسال می شود و رسانه ای نمی شود. چطور شد که نامه 15 روز پیش ما در مورد تاخیر بازی هایمان در پرسپولیس رسانه ای نشد؟ اینها مشاغل ترم رسانه است. شما بلافاصله نامه و رسانه می نویسید. چرا؟ به خاطر اختلاف 6 امتیازی چیزی بیشتر نیست.

* کمیته انضباطی از هر دو باشگاه می خواهد که بیانیه ای صادر نکنند. ناگهان می بینید که قبل از دربی برای جاسوس نامه می نویسد. آنها حدس زده اند که استیگل در دقیقه دوم دربی پنالتی نمی گیرد و داور هم جرات ندارد پنالتی ما را در دقیقه 90 دربی بگیرد.

* متاسفانه اکثر رسانه ها هم طرفدار این تیم هستند. قدرت ویروسی دارند. نام آنها بسیار واضح است. وی گفت: ما آن را به رسانه ها ندادیم. جو علیه داوری در دربی ایجاد کردی.

* در همین برنامه فوتبالی که اشاره می کنید در نیم فصل مشخص شد که استاگال به دلیل اشتباهات داوری 4 امتیاز از دست داده است. بازی با فجرسپاسی خوب فیلمبرداری نشد و گل ارسلان توسط داور به اشتباه مردود شد.

* دیدید مدیرعامل یک تیم درباره ارتش صحبت می کند و این چه هیاهویی بود. آنقدر ضربه زد که این دو بازیکن دوست داشتنی را از استیگلال دور کرد. مدیرعامل دیگری هم هست که بارها درباره سرمربی سابقش و انتقالش به تیمی دیگر صحبت کرده و گفته چرا به ما پول نمی دهید و از پرسپولیس امتیاز کم نمی کنید؟ اما به نظر نمی رسد.

* او از طریق عواملش در رسانه ها روی دو سرباز استاگلال زوم می کند اما می گوید نباید از بازیکن خوش اخلاقی که با کارت معافیتش مشکل دارد صحبت کند.

* اینها جنایت علیه آزادی است. او در اطلاعیه خود نوشت بازی با پکان به اجبار لغو شد. این توهین به سازمان لیگ است. وقتی دو محافظ عزیز ما الان در ملوان هستند از چه زورگویی صحبت می کنید؟ بازی با پکان طبق قوانین سازمان لیگ و ایفمارک لغو شد. همان سازمانی که از اول فصل با آن دغدغه تبلیغات محیطی و مسائل دیگر داشتیم، بازی را لغو کرد.

* آنها می خواهند با جاسوسی روی داور دربی تاثیر بگذارند. ایشان هم آمدند و درباره رفتار آقای مجیدی اظهار نظر کردند. نظری از ما در مورد ضربه زدن سرمربی تیم مقابل به داور در یک مسابقه دیدید؟ حالا که آنها به آن اشاره کردند، ما در مورد آن صحبت می کنیم. او در مورد تیم های سخت کوش صحبت کرد. وقتی با تیم خود علایق مشترک دارید، می گویید تیم سخت کوش است، این امکان پذیر نیست. همین گل را با دستان خودت زدی.

* از آنجایی که تعداد خبرنگاران مستقل در رسانه کم است، با انواع جاسوسی سعی در انجام کارهایی به نفع خود دارند. ما از فدراسیون و کمیته اخلاق و کمیته انضباطی می خواهیم این مسائل را حل کنند. ما در مورد حق قانونی خود صحبت می کنیم. ما هم دیروز گفتیم چرا دم دربی جاسوسی می کنی؟ این گمانه زنی ها مقابل استیگل در دربی چقدر موثر بود؟ استاگال در سال های اخیر جریمه های زیادی را در دربی قبول نکرده است. داور بهار امسال خطای امیری را در دربی پیدا نکرد. خود امیری در مصاحبه ای گفته بود که در جریمه اشتباه کرده است.

*آزادی به این جاسوسان نیازی ندارد. این تیم با قدرت کار خود را انجام می دهد و نیازی به ارتش مجازی ندارد. ما به دنبال یک قهرمان پاک و خاموش هستیم. بیانیه پاسخ بداخلاقی با واکنش شدید باشگاه استغفال مواجه خواهید شد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما