بهترین مشاور کنکور ایران واقعا کیست؟

مثلا یک مشاور برتر کنکور ریاضی بواسطه آگاهی ها و مهارت هایش، قطعا دانش آموزان موفق زیادی در کنکور ریاضی داشته است. این مسئله موجب می شود تا دانش آموزان سر جلسه کنکور و هنگام مواجه شدن با سوالات، خود را در شرایط بدی ببینند و نتوانند از تکنیک هایی که بارها و ساعت ها تمرین کرده اند به جواب برسند. بنابراین اگر می خواهید موفق شوید حتما باید هدف خود را تعیین نمایید. در صورتی که مایل به دریافت مشاوره در رابطه با 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی می باشید، می توانید با مشاوران ما که شماره های آنان در وب سایت موجود می باشد، تماس حاصل نمایید.

ما تمامی مواردی که مربوط به نکات طلایی شما برای موفقیت می باشند را ارائه نمودیم. تست های ترکیبی را ارائه کند و به تحلیل و بررسی کامل آنها بپردازد. در این شرایط یک مشاوره کنکور به روش برتر و حرفه ای می تواند به خوبی مشکلات احتمالی را تشخیص دهد و برای حل آن راه حل های مناسب را ارائه دهد. ضمناً ویس های مشاوره ای این مقاله را از دست ندهید. یکی از توصیههای مهمی که به شما داوطلب عزیز می توانیم داشته باشیم این است که حتماً با یک مشاوره انتخاب رشته ریاضی برای تسلط بر 14 نکته طلایی موفقیت مشاوره برنامه ریزی کنکور ریاضی صحبت کنید. بی شک هر یک از رشته های انتخابی توسط داوطلبان کنکور، علاوه بر علاقه ای که ممکن است بدان داشته باشند، به دلیل بازارکاری است که در آینده انتظار دارند ، آن را انتخاب نمایند. انتخاب استاد برای یک درس امری سلیقه ای است، پس به طور قطع نظر دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است؛ امیر مسعودی آموزش های پرحجم و زمانبری دارد و برای مطالعه و مشاهده آنها دانش آموزان باید مدت زمان و انرژی زیادی را صرف نمایند.

اما پس از اینکه کارنامه های سال گذشته را مشاهده میکنید متوجه این مسئله می شوید که درصد های شما کمتر بوده اند و یا شاید فاصله زیادی با پذیرفته شدگان رشته مورد نظر شما وجود داشته باشد که در این صورت باید برای کم کردن این فاصله تلاش و برنامه ریزی درستی داشته باشیم. مشاور کنکور فردی است که با بینش کامل نسبت به مشاوره کنکور و آزمون کنکور و با اطلاع از تمام مسیر های که دانش آموزان رتبه برتر طی کرده اند می تواند دانش آموزان و دانشجویان فارق التحصیل را راهنمایی کنند تا به رشته و دانشگاه مورد علاقه شان راه یابند. روش سوم: علاوه بر دو روش فوق، جهت ارتباط با رتبه های برتر کنکور (اعضای گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰) می توانید درخواست خود را در زمینه برنامه ریزی درسی و مشاوره برای کنکور به آیدی تلگرام moshaverane100@ یا به شماره واتساپ ۰۹۹۰۹۳۸۰۹۴۵ ارسال کنید و در صورت تمایل نام مشاور مورد نظر خود را نیز ذکر کنید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه شود.

در کنکور ۱۴۰۰ سوالات غیراستاندارد و خارج از کتاب زیادی دیده شد که بعضا حتی مناسب کنکور دکتری بودند نه کنکور سراسری و مقطع کارشناسی؛ پس از کنکور اعتراضات به سوالات قوت گرفت، به همین دلیل تست های درس ریاضی توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفتند. او هم فورا یک کاغذ و خودکار آورده و میگوید بسیار خب هفت روز هفته و روزی 20 ساعت باید درس بخوانی. ممکن است یک دانش آموز یا داوطلب کنکور به علت های مختلفی از جمله وابستگی زیاد به شبکه های اجتماعی و اتلاف وقت در اینترنت، خواب کم یا زیاد، عدم تمرکز حواس، کندخوانی، اهمال کاری و امروز و فردا کردن، عدم تعادل در مطالعه دروس مختلف، برنامه ریزی درسی نامناسب و ده ها دلیل دیگر تاکنون نتوانسته است ساعت مطالعه مفید خود را افزایش دهد و یا اگر افزایشی داشته موقت بوده و پس از مدتی مجددا کاهش یافته است. بهترین مشاوران کنکور کسانی هستند که با دانش آموزان مشارکت کرده و از آنها حمایت می کنند تا آنها بتوانند آگاهانه تصمیم بگیرند و اهداف صحیحی را برای آینده تحصیلی و شغلی خود معین کنند.

از سال ۱۴۰۲ کنکور دو مرحله برگزار می شود و تست های مطرح شده در آن نیز از دروس اختصاصی هستند؛ ریاضی درسی اختصاصی است، در نتیجه تغییری در منابع و اساتید آن به وجود نمی آید و در هر صورت دانش آموزان باید برای رسیدن به درصدهای بالا در آن، تلاش و ممارست زیادی را به خرج دهند. در حال حاضر استاد آریان حیدری در موسسه آموزش مجازی و کلاس های آنلاین کلاسینو فعالیت می نماید و درس هایی از قبیل ریاضیات، هندسه، حسابان و دیفرانسیل را تدریس می کند. این نکته را در نظر داشته باشید که روشی مناسب حل تست است که با آن بتوان به تمام تست های آن درس پاسخ داد، نه اینکه فقط مختص تعداد خاصی سوال و مبحث باشد. معمولا رتبه های برتر سال های گذشته کنکور بهترین مشاورانی هستند که با دانش کامل نسبت به این آزمون می توانند مسیر موفقیت را به کنکوری ها نشان دهند تا آن ها نیز با دید بهتری در این مسیر قدم بگذارند. خیر، این چنین نیست؛ به واسطه اشتباهات انجام شده در طراحی سوالات کنکور ۱۴۰۰، نظارت ها بر روی طراحی سوال و بررسی آنها بیشتر شده است، به همین خاطر به طور قطع در سال آینده شاهد سوالات مفهومی و نسبتا سختی خواهیم بود، با این تفاوت که همگی از کتاب طراحی شده اند و هیچ مطلب غیرمرتبط و خراج از چارچوبی وجود نخواهد داشت.

در کنارتان خواهیم بود. پس اگر مشاور در زندگی شخصی خود موفق نبوده باشد، احتمالاً راهنمای خوبی هم نخواهد بود. ریاضی از مهم ترین و تاثیرگذارترین دروس کنکور سراسری است، به همین خاطر لازم است تا دانش آموزان زمان و انرژی بیشتری را صرف یادگیری و افزایش مهارت خود در این درس نمایند؛ مشکل اینجاست که در سالهای اخیر سوالات درس ریاضی در کنکور سراسری سخت و سخت تر شده اند و دیگر نمی توان از روش های قدیم و منابع گذشته برای مطالعه این درس استفاده نمود، پس لازم هست بهترین اساتید ریاضی کنکور را بشناسید و بهترین را انتخاب کنید. مشاورین ما پس از صحبت با شما از عواملی که باعث اتلاف وقت و کاهش ساعت مطالعه مفید شما می شوند اطلاع پیدا کرده و راه حل های لازم برای مقابله با این موانع و افزایش ساعت مطالعه برای کنکور را بطور دقیق و کاملا شخصی سازی شده به شما ارائه خواهند داد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بهترین مشاور کنکور تجربی ایران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما