به روز رسانی زنده المپیک: کانادا در پیش نمایش فینال هاکی آمریکا را شکست داد

[ad_1]

تصویرایالات متحده و کانادا روز سه شنبه در چیزی که تقریباً همه آن را پیش نمایش بازی مدال طلا می دانستند، ملاقات کردند.
اعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

زنان در اطراف دایره رو به رو اسکیت زدند، همه آنها قبلاً فنلاندی ها، سوئیسی ها و روس ها را تسلط داشتند.

آنها برای این به بازی های پکن آمده بودند: دوئل دیگری بین کانادا و ایالات متحده، مشهورترین رقابت هاکی زنان.

تا پایان بعدازظهر در مرکز ورزشی ووکسونگ، پس از پیروزی 4-2 کانادا، کانادایی‌ها اعتماد به نفس پیدا کردند، آمریکایی‌ها درخشیدند و بقیه زمین در پکن برای هر حمله‌ای که هر دو ممکن است در روزهای پیش رو به دنبال قهرمانی المپیک انجام دهند آماده شدند. که در فوریه اعطا خواهد شد. 17.

از زمان شروع بازی‌ها، نه کانادا و نه ایالات متحده با تطابق سرعت و قدرت مانند آنچه در روز سه‌شنبه رخ داد، مواجه نشده بودند. این تعجب آور نبود. از زمانی که هاکی زنان در سال 1998 به ورزش المپیک تبدیل شد، هر دو تنها دو کشوری هستند که موفق به کسب مدال طلا شده‌اند.

پرچم ایالات متحده آمریکا

ایالات متحده

CAN پرچم

کانادا

کانادایی ها مثل همیشه تیراندازان کارآمدی بودند و 27 بار مدی رونی دروازه بان آمریکایی را هدف گرفتند. ایالات متحده همتای کانادایی خود، آن رنه دزبینز را با 53 شوت به چالش کشید.

سارا نرس، مهاجم کانادایی گفت: “برای ما، ما واقعاً می‌خواهیم بر شانس کیفیت به کمیت تمرکز کنیم.” می‌دانم که در این تورنمنت نیز شوت‌های زیادی داشته‌ایم، اما فکر می‌کنم تمرکز زیادی روی کسب موقعیت‌های گل در درجه A داریم.»

پرستار با کمی عمیق تر شدن ماجرا، اضافه کرد: «آره، ایالات متحده شوت های محیطی زیادی داشت، اما ما یک دروازه بان فوق العاده داشتیم، و بنابراین اگر قرار است از بیرون شوت کنید، گل نخواهید زد. روی او.»

ایالات متحده پذیرفت که به استراتژی جدیدی در برابر دزبین که در دومین المپیک خود شرکت می کند، نیاز دارد.

جوئل جانسون، مربی تیم ملی ایالات متحده گفت: «دریافت زمان منطقه و ضربات به سمت دروازه عالی است، اما وقتی آنها به همان اندازه که انجام دادند و برخی از این موارد را مهار می کنند، شوت ها اهمیتی ندارند. اگر انتظار پیروزی در چنین بازی‌ای را داشته باشیم، باید راهی متفاوت برای ایجاد موقعیت‌های گلزنی با کیفیت بالاتر پیدا کنیم.»

اعتبار …هیروکو ماسوئیکه / نیویورک تایمز

نمایش تهاجمی کانادا ممکن است مانند سایر بازی‌ها سریع شروع نشود، زمانی که قبل از به صدا درآمدن بوق گل، توپ به سختی پایین آمده بود.

بازی با کمتر از 6 دقیقه بازی در وقت اول شروع شد، زمانی که آمریکایی‌ها یک بازیکن را به دلیل یک پنالتی متقاطع از دست دادند، ماری فیلیپ پولن کنترل توپ را در دست گرفت. او به سارا فیلر، که در اطراف حلقه های المپیک کمی فراتر از خط دروازه کمین کرده بود، پاس داد.

فیلر، کیک را به سمت برایان جنر، که چوب خود را به اندازه‌ای دراز کرد تا رونی را که سرش فوراً از شدت ناراحتی پایین افتاد، هدایت کرد.

جادوگری دفاعی فراملی دوره اول، با وجود هدف، دوام نیاورد. در واقع، تقریباً در هشت دقیقه در وقت دوم، زمانی که آمریکایی‌ها و کانادایی‌ها با هم به 5 گل رسیدند، همه چیز رها شد.

تقریباً در اواسط بازی 60 دقیقه ای، کلی پانک، مهاجم آمریکایی، به دنی کامرانزی که به سرعت نزدیک می شد، پاس داد. یک مدافع از دست داد و Cameranesi نتیجه را مساوی کرد.

30 ثانیه بعد، مقامات از امیلی کلارک مهاجم کانادایی برای سوار شدن به هواپیما نام بردند. این یک فرصت دیگر برای آمریکایی‌ها بود که در دو بازی قبلی موفق به گلزنی نشده بودند، و الکس کارپنتر به سرعت توپ را وارد دروازه ایالات متحده کرد و کمترین امتیاز را به آمریکایی‌ها داد.

26 ثانیه طول کشید.

سپس جنر پس از شرط‌بندی رونی در مورد اینکه کجای بازی اشتباه می‌کند، گل زد. جیمی لی راتری، مهاجم کانادایی چندی بعد یک گل دیگر به تعداد گل های تیمش اضافه کرد.

دقایقی بعد اوضاع برای آمریکایی‌ها بدتر شد، زمانی که یک تماس هوک منجر به یک ضربه پنالتی شد که پولین آن را تبدیل به برتری دو گل برای کانادا کرد.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما