به روز رسانی زنده: اوکراین به دلیل تحریم های بیشتر سازمان ملل علیه روسیه آماده وضعیت اضطراری است

[ad_1]

طارق پنجه

اعتبار …عکس از سوزانا ورا

تجاوز روسیه به اوکراین شکاف هایی را در فوتبال اروپا آشکار کرده است که قراردادهای اسپانسری چند میلیون دلاری را به خطر می اندازد و بزرگترین بازی در تقویم این فصل، فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر میزبان آن، باعث شده است که تماس ها از سنت لوئیس خارج شود. . پترزبورگ

یوفا، نهاد حاکم بر فوتبال در اروپا و برگزارکننده لیگ قهرمانان اروپا، از اجرای درخواست برخی کشورهای اروپایی مبنی بر انتقال بازی برنامه ریزی شده به مکان دیگری در 29 می خودداری کرده است. بزرگترین صدا برای میزبانی روسیه از بریتانیا بود، که می‌توانست یکی از فینالیست‌ها یا هر دوی آنها را ارائه دهد. فینال سال گذشته بین تیم های لیگ برتری منچسترسیتی و چلسی برگزار شد. مالکیت دومی متعلق به یک الیگارش روسی به نام رومن آبراموویچ است.

نادین دوریس، وزیر ورزش دولت بریتانیا گفت: من نگرانی های جدی در مورد مسابقات ورزشی در روسیه مانند فینال لیگ قهرمانان اروپا دارم و با نهادهای حاکم مربوطه صحبت خواهم کرد. در توییتر نوشت.

لیز تراس، وزیر خارجه بریتانیا صبح چهارشنبه به بی بی سی گفت که با برگزاری فینال در سن پترزبورگ مخالف است. پترزبورگ

یوفا گفت که “به طور مداوم و از نزدیک وضعیت را زیر نظر دارد”.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز سه شنبه تحریم هایی را علیه سه میلیاردر دیگر روسیه به عنوان بخشی از سرکوب افراد نزدیک به ولادیمیر وی. پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد. آقای. آبراموویچ، متحد رهبر روسیه، پیش از این در سال 2018 پس از اعمال ممنوعیت های جدید روادید برای تجار روسی برای ورود به بریتانیا با مشکل مواجه بود.

سرمایه گذاری او در چلسی هیچ پیامد مستقیمی ندارد، اما آقای. دولت جانسون گفته است در صورتی که روسیه نتواند فعالیت های خود در اوکراین را به حالت تعلیق درآورد، اقدامات بیشتری را در برنامه دارد.

هواداران اورتون، دیگر تیم لیگ برتری نیز باید با نگرانی منتظر بمانند. بزرگترین حامی آن، USM، توسط علیشیر عثمانوف، میلیاردر روسی دیگر از کرملین کنترل می شود. مارگارت هاج، قانونگذار از حزب مخالف کارگر بریتانیا، به پارلمان گفت که آقای. آبراموویچ و آقای. عثمانوف باید به دلیل توصیف او به عنوان “دزد سالاری که از مردم روسیه دزدی می کند” محروم شود.

امواج بحران به آلمان نیز رسیده است، جایی که غول انرژی روسیه گازپروم اسپانسر شالکه، یکی از تیم های پیشرو این کشور از سال 2007 بوده است. رهبران ورزش آلمان، سیاستمداران و گروه های هوادار خواستار لغو این قرارداد شده اند.

این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که “تحولات بیشتر را زیر نظر خواهد گرفت، آنها را بررسی می کند و خواستار صلح فوری خواهد شد – تا کسانی که تحت تاثیر بحران قرار گرفته اند محافظت شوند.”

گازپروم یک حامی بزرگ فوتبال است که میلیون ها دلار به تیم ها و مهمتر از همه، یوفا از طریق یک رابطه تجاری طولانی مدت ارائه می کند. به عنوان یک شریک برتر، لوگوی گازپروم در حال حاضر در پخش‌های تلویزیونی و استادیوم در طول غنی‌ترین تورنمنت باشگاهی فوتبال، لیگ قهرمانان اروپا رایج است.

گازپروم چندین قرارداد فوتبال دیگر نیز دارد که مهمترین آنها با برگزارکنندگان جام جهانی فیفا است. فیفا در مورد رابطه خود با این شرکت یا روسیه اظهار نظری نکرده است، زیرا واحدهای نظامی روسیه در اختیار او هستند. پوتین علیه اوکراین همسایه ایستاد.

با این حال، ممکن است این کار به زودی انجام شود: فدراسیون فوتبال لهستان روز سه شنبه خواستار توضیح درباره وضعیت بازی مهم مقدماتی جام جهانی مقابل روسیه شد که ماه آینده در مسکو برگزار می شود.



[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما