دستور: ما می توانیم فضای میسی را پر کنیم.

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: سایت رادیو ورزش یونان با انتشار ویدئویی از گل کریم انصاری فرد مهاجم آتن آتن نوشت: این مهاجم ایرانی بهترین گلزن آک آتن در نیم فصل اول سوپرلیگ یونان بود که در 12 اور 7 گل به ثمر رساند. . بازی انصاری فرد امن ترین راه برای گلزنی برای آاک بود.

آئک آتن با کریم انصاری فرد در رده چهارم جدول رده بندی سوپرلیگ یونان قرار دارد. خبرگزاری تسنیم در این دیدار شاگردانش به مصاف تیم ایبار می روند، وی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایبار تیمی جنگنده است که سبک بازی آن فشار فنی به حریف است، باید نسبت به بازی قبل بهتر باشیم چرا که دومی در این صورت. دچار مشکل خواهیم شد

کامان در مورد غیبت لیونل مسی در تمرینات قبل از بازی گفت: “لیو درد خفیفی از ناحیه پا داشت و به همین دلیل نتوانست تمرین کند و در موقعیتی نیست که بتواند بازی کند. بنابراین دو روز دیگر به او فرصت دادیم. اجازه دهید من باقی مانده

مرد هلندی درباره مصاحبه اخیر کاپیتان بارسلونا و مسائلی که ستاره آرژانتینی به آن اشاره کرد، گفت: به نظر من این مصاحبه عالی بود، زیرا لئو نظرات خود را در آن بیان کرد. من مصاحبه را به صورت زنده تماشا نکردم و آنچه او در مورد آینده من گفت باعث نمی شود که من در مورد آینده ام احساس راحتی کنم. قرار نیست بر تصمیمات میسی تاثیر بگذارم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که آن را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

کومان ادامه داد: “از لئو برای گفتن این حرف تشکر می کنم. ما باید بدانیم که بارسلونا در فصل انتقالی است و تیم ما در حال انطباق با تغییرات زیادی است. با این حال، واضح است. مسی یکی از اعضای بسیار مهم تیم ما است. مسی در مورد آینده اش فقط به یک مربی یا یک کشور تصمیم می گیرد. او باید با خانواده اش مشورت کند تا این تصمیم را بگیرد. من این کار را نمی کنم.”

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما