به روز رسانی زنده: با افزایش تنش ها در اوکراین، بلینکن و لاوروف با یکدیگر دیدار خواهند کرد

[ad_1]

ویدئو

گزیده

گزیده

بایدن به روسیه در مورد حمله احتمالی اوکراین هشدار داد

پرزیدنت بایدن گفت که هرگونه حرکت نیروهای روسیه در مرز اوکراین یک حمله تلقی خواهد شد و پاسخ قاطعانه از سوی ایالات متحده و متحدانش دریافت خواهد کرد. هشدار آقای بایدن یک روز پس از آن بود که او زنگ خطر را در اروپا به صدا درآورد که حاکی از شکاف در میان متحدان بود.

من با رئیس جمهور پوتین بسیار صریح هستم. هیچ سوء تفاهمی در مورد آن وجود ندارد – اگر وجود داشته باشد، نیروهای روسی جمع آوری شده در حال حرکت در مرز اوکراین یک حمله است. اما من با متحدانمان گفتگوهای مفصلی داشته ام و همچنین یک پاسخ اقتصادی تند و هماهنگ به رئیس جمهور پوتین داشته ام. اما شکی نیست – اگر پوتین این انتخاب را انجام دهد، روسیه باید بهای سنگینی بپردازد. این تنها موقعیتی نیست که باید آماده باشید. روسیه سابقه طولانی در استفاده از تاکتیک های غیر از اقدام نظامی آشکار برای انجام تاکتیک های تهاجمی و شبه نظامی، حملات به اصطلاح منطقه خاکستری و اقدامات سربازان روسی بدون لباس روسی دارد. یادش بخیر وقتی به دونباس رفتند، آنها مردهای سبز کوچولو بودند، با هواداران روسی سر و کار داشتند و می گفتند در روسیه کسی نیست. خب، این شامل مردان کوچک سبز لباس و همچنین حملات سایبری می شود. شما باید برای پاسخ به این موضوع نیز آماده باشید و با ابزارهای مختلفی که در اختیار دارید قاطع باشید. وزیر خارجه اوکراین صبح امروز گفت که به حمایت و عزم ما ایمان دارد و حق دارد که باشد.

پخش کننده ویدیو در حال class=
پرزیدنت بایدن گفت که هرگونه حرکت نیروهای روسیه در مرز اوکراین یک حمله تلقی خواهد شد و پاسخ قاطعانه از سوی ایالات متحده و متحدانش دریافت خواهد کرد. هشدار آقای بایدن یک روز پس از آن بود که او زنگ خطر را در اروپا به صدا درآورد که حاکی از شکاف در میان متحدان بود.اعتباراعتبار …داگ میلز / نیویورک تایمز

هزاران سرباز روسی در نزدیکی مرز با اوکراین تجمع کرده اند و رئیس جمهور بایدن درباره حمله قریب الوقوع هشدار داده است. جنگ جدید بالقوه فاجعه بار در اروپا.

وزیر امور خارجه آنتونی جی. بلینکن و وزیر خارجه روسیه سرگئی وی. بین لاوروف بحث و گفتگو شد. .

پرزیدنت بایدن روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که “تهاجم محدود” روسیه به اوکراین می تواند منجر به مناقشه بر سر پاسخ متناسب در میان اعضای ناتو شود. آقای بایدن روز پنجشنبه این اظهارات را توضیح داد و تاکید کرد که هرگونه اقدام نظامی روسیه در اوکراین منجر به “پاسخ اقتصادی تند و هماهنگ” خواهد شد.

حداقل آقای بلینکن مقامات آمریکایی انتظارات کمی از سفر لاوروف دارند. هفته گذشته، سه سرمایه گذار سیاسی ایالات متحده، از جمله مقامات روسی در اروپا، نقاط مشترک کمی را شناسایی کردند. روسیه آشکارا از ناتو خواسته است که هرگز اوکراین را به عنوان یک عضو نپذیرد یا آن را به سمت شرق گسترش دهد، نیروهای خود را از بلوک شوروی سابق در اروپای شرقی خارج کند و ایالات متحده سلاح های هسته ای را از این قاره خارج کرده است.

آقای بلینکن روز چهارشنبه گفت که بسیاری از خواسته های روسیه “به وضوح غیر آغاز کننده” هستند، اما ایالات متحده مایل است با روسیه در مورد توافقات متقابل شامل کنترل تسلیحات و تمرین های نظامی مذاکره کند.

در حالی که اشتیاق روسیه برای این مسائل محدود به نظر می رسد، آقای بلینکن گفت که آقای. نشست با لاوروف “فرصتی برای ارزیابی تمایل مسکو برای ادامه گفتگو خواهد بود.” هم آقای بلینکن و هم آقای لاوروف قصد دارند بعد از این دیدار به طور جداگانه با خبرنگاران صحبت کنند.

مقامات کرملین از ایالات متحده خواسته اند تا به پیشنهاد رسمی صادر شده در ماه گذشته همراه با خواسته های آن به صورت کتبی پاسخ دهد. آقای بلینکن این هفته گفت که اسناد مکتوب برای دیدار آقای لاوروف را نخواهد آورد، اما این ایده را رد نکرد. کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد که مایل است تا هفته آینده برای پاسخ کتبی صبر کند.

آقای بلینکن پنجشنبه شب پس از دو توقف برنامه ریزی شده دیگر در اروپا وارد ژنو شد. او در آن روز در برلین با مقامات آلمانی، فرانسوی و بریتانیایی درباره این بحران گفتگو کرد. او روز چهارشنبه در کیف با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین دیدار کرد و از حمایت بیشتر ایالات متحده که در سال گذشته حدود 50650 میلیون کمک نظامی به اوکراین ارسال کرده است، اطمینان داد.

با این حال، آقای بایدن با اطمینان از دیدار آقای زلنسکی، از اظهاراتی که در کنفرانس خبری خود در اواخر روز چهارشنبه بیان کرد، شوکه شد. آقای زلنسکی گفت: “ما می خواهیم به قدرت های بزرگ یادآوری کنیم که هیچ تهاجم کوچک و هیچ ملت کوچکی وجود ندارد.” در توییتر نوشت روز بعد



[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما