به روز رسانی زنده: وکلای او می گویند که شکایت گیسلین ماکسول بر اساس خاطرات دروغین است.

[ad_1]

تصویرلورا منینگر، در سمت چپ، چند استدلال گزنده و کنایه آمیز در دفاع از گیسلین ماکسول بیان کرد.
اعتبار …استفانی کیت برای نیویورک تایمز

وکیل مدافع به هیئت منصفه گفت که دادگاه قاچاق جنسی خانم ماکسول روز دوشنبه به پایان رسید.

در بحث پایانی که در نوبت گزنده، طعنه آمیز و آزاردهنده بود، وکیل لورا منینگر از هیئت منصفه خواست تا استدلال دولت را رد کند و به شواهدی که به گفته او ناچیز و شهادت شاهد بی اهمیت است، بدبین باشند.

خانم منینگر گفت: «دولت از شما می‌خواهد بارها و بارها حدس بزنید.» خانم منینگر گفت: «خانم. ماکسول مجبور نیست بی گناهی خود را به شما ثابت کند. شما قبلاً می دانید.”

خانم منینگر علاوه بر محاکمه دولت و حمله به نیات و خاطرات متهمان خانم ماکسول، جفری اپستاین را هدف قرار داد که او را “استاد دستکاری کننده” محاکمه توصیف کرد.

خانم منینگر گفت: “همه می دانستند که جفری گیسلین از گیسلین پنهان شده است.”

خانم منینگر در پایان آخرین بحث خود گفت که رابطه خانم ماکسول با آقای اپستین آغاز محاکمه او بود. او گفت: “این احتمالا بزرگترین اشتباه زندگی او بود، اما این یک جرم نبود.”

خانم مننینگر بیشتر دو ساعت و 15 دقیقه خود را با یکی از شاهدان هیئت منصفه که خانم ماکسول را متهم کرده بود که او را برای سوء استفاده جنسی در نوجوانی آماده کرده بود، گذراند.

او به تناقضات در شهادت آنها اشاره کرد – به ویژه در مواردی که با اظهارات قبلی مقامات مجری قانون یا گزارش های امروزی آنها مطابقت نداشت.

او همچنین بر تسویه حساب مالی که شاهدان از دارایی آقای اپستین دریافت کردند، تمرکز کرد. او وکیل یک قربانی را “بدون ساختگی” توصیف کرد و گفت که پس از مرگ آقای اپستین، وکیل می دانست که “انبوهی از پول نقد” برای تعقیب موکلش وجود دارد.

خانم منینگر گفت: “همه این شاهدان بارها داستان خود را تغییر داده اند.” “چرا؟”

خانم منینگر استدلال کرد که شکایت دولت مبتنی بر “خاطرات دروغین” چهار زن است. او به شهادت یک شاهد دفاع تکیه کرد، متخصصی که در مورد اختلال حافظه شهادت داد. خانم منینگر گفت: «حافظه با گذشت زمان ضعیف می‌شود و می‌تواند بر حافظه تأثیر بگذارد و می‌تواند با آلودگی پس از رویداد آلوده شود».

خانم منینگر گفت: «این موضوع من را در مورد اینکه چقدر زنده به نظر می رسد، دقیق تر نمی کند.

خانم منینگر همچنین به اعتبار سایر شاهدان دولت حمله کرد. او شاهدی را توصیف کرد – کارمند سابقی که خانم ماکسول را به عنوان یک “زن خانه دار” توصیف می کرد که قوانین خانه آقای اپستین را تعیین می کرد – “دوبار دزد، ظاهراً با تبر خرد می شود.”

او به یکی دیگر از شاهدان، دوست پسر سابق یکی از متهمان، محکوم به جرم و مصرف مواد مخدر توجه کرد.

خانم منینگر همچنین به شدت با این استدلال شاکیان – در بیانیه‌های آغازین و در استدلال‌های پایانی – مخالفت کرد که مداخله خانم ماکسول در طرح آقای اپستین با انگیزه پول و حفظ سبک زندگی مجلل او بوده است.

اوایل روز، یک شاکی به سوابق بانکی استناد کرد که در آن آقای اپستین بین سال‌های 1999 تا 2007 30.7 میلیون دلار به خانم ماکسول منتقل کرده بود، از جمله چند سالی که او به کمک، مشارکت و آزار جنسی نوجوانان جوان متهم شده بود. .

خانم منینگر گفت: «دولت نمایش بزرگی از این انتقال بزرگ دلار انجام می دهد. او ادامه داد: “این شواهد کمی است.”

او گفت که شاکی از هیئت منصفه می خواهد که شرط بندی کند. خانم منینگر گفت: «گمان‌زنی‌ها دلیلی بر این نیست،» و افزود که «برای خانم ماکسول روشن نیست که می‌دانست این انتقال‌ها به نام او انجام می‌شود».

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
این سایت با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی محتوای خود را بر اساس داده‌های موجود در اینترنت تولید می‌کند و هیچ مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.