به روز رسانی زنده Super Bowl 2022: Rams Lead Bangles در نیمه وقت

[ad_1]

اعتبار …گابریلا رینگ جونز برای نیویورک تایمز

برندان رایت و اسکات بردینگ در ساعت 6 صبح یکشنبه در فرودگاه ملاقات کردند و سینسیناتی را تنها با یک کیف و لباس جو بورو جرسی خود به مقصد لس آنجلس ترک کردند.

رایت گفت: “من او را در فرودگاه بدون چمدان دیدم، درست مثل خودم، و به این فکر کردم که “شما احتمالاً کاری را که من انجام می دهم انجام می دهید.”

رایت و بردینگ بلیت های Super Bowl را صبح روز بازی آنلاین خریدند. پس از فرود در فرودگاه بین المللی لس آنجلس، او با اوبر مستقیماً به اینگلوود، کالیفرنیا رفت. من به استادیوم SoFi، سایت Super Bowl LVI نقل مکان کردم. پرواز برگشت سینسیناتی او در ساعت 11 شب یکشنبه است.

رایت گفت: «ما هیچ کار گردشگری انجام نمی دهیم، این کاملاً تجارت است.

راشل شولتز و میمی روست نیز بامداد یکشنبه وارد ورزشگاه سوفی شدند. او که در لبه استادیوم نشسته بود و از دمای اواسط دهه 80 لذت می برد، فریاد زد “اووو!” برای هر طرفدار بنگال. شولتز گفت: «ما نمی‌خواهیم حتی یک ثانیه از آن روز را از دست بدهیم، می‌خواهیم همه چیز را به آن اختصاص دهیم.

خواهران شولتز و روست، سینسیناتی، بلیط های رایگان برای شرکت در این بازی به عنوان برندگان قرعه کشی برای دارندگان بلیط فصل بنگال دریافت کردند. خانواده او 22 سال است که بلیط فصلی دارند. “بیش از دو سوم زندگی ما با خانواده در استادیوم بنگالز می گذرد و ما در حال مرگ هستیم. برای ما این یک رویا است و من اهمیتی نمی دهم که اینجا به نفع ورزشگاه خانگی باشم. شولتز گفت، طرفداران قوچ ها بیشتر نیستند.

اعتبار …گابریلا رینگ جونز برای نیویورک تایمز
اعتبار …گابریلا رینگ جونز برای نیویورک تایمز

برای استیون آرکولتا، یک مهندس ایمنی از هسپریا، کالیفرنیا، در حدود 95 مایلی شمال شرقی اینگلوود، که اکنون در سانفرانسیسکو زندگی می کند، او گفت، برای رفتن به سوپر باول، قهوه را رها کرد، اما در مورد این موضوع هیجان زده است. چشم انداز بازگشت به خانه با Rams Chip و فانتزی دیدن هولوگرام Topak بسیار مورد بحث، همانطور که دکتر Dre و Snoop Dogg در طول سال ها انجام دادند. قبلاً از یکی در کوچیلا استفاده شده بود.

حریفان ما، 49ers، در سوپربول های زیادی حضور داشته اند، و حالا بالاخره باید به یکی بروم. حالا می توانم به سانفرانسیسکو برگردم و بگویم که من هم یک چیپ گرفتم!

تری و رندی اوونز، طرفداران Die Hard Bengalis، از ابتدای فصل روی بلیت های Super Bowl تمرکز کرده اند. تری اونز گفت: “ما می گوییم که اگر به سوپربول برویم، بدون توجه به هر اتفاقی به آنجا خواهیم رسید. بعداً نگران هزینه خواهیم بود. پول می آید، اما این یک فرصت در زندگی است. تری اونز گفت.

اعتبار …گابریلا رینگ جونز برای نیویورک تایمز

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما