به من توهین کردند، من مدیرعامل پرسپولیس نبودم!

[ad_1]

مهرعلی باران چشمه درباره اظهارنظرش در برنامه «ورزش و مردم» درباره دریافت پیشنهادات از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مطرح شد. وقتی این موضوع مطرح شد، طبیعی بود که آقای آزورلو تنها گزینه مشورتی من باشد.

وی با تمجید از مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از دهه 70 او را می شناسم و می دانم که مهارت و تجربه کافی برای مدیریت باشگاه های مختلف دارد؛ تصمیم گرفتم کاری را انجام دهم که فکر می کنم درست است، در واقع چه کسی می تواند بهتر به من توصیه کند. و راهنمایی در این مورد؟

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در ادامه گفت: همانطور که انتظار می رفت و در راستای این روال دوستی دیرینه، زمانی که این موضوع را با آزورلو در میان گذاشتم، ایشان تجربیات خود را در عرصه باشگاهی به اشتراک گذاشت و برای من آرزوی موفقیت کرد. در واقع آزورلو نقشی در این پرونده نداشت و نام من به مدیرعامل پرسپولیس مطرح شد و من هم به او اطلاع دادم. آزورلو طبیعتاً سال ها به عنوان یک دوست و همکار با من مهربان بود و انتظار دیگری نداشت.

باران چشمه با انتقاد از فضای فوتبال ایران گفت: یکی از دلایلی که در این مقطع افتخار و خدمت باشگاه پرسپولیس را نپذیرفتم بداخلاقی های موجود در فوتبال کشور بود. در این دو روز انواع دروغ و تهمت و اظهارات نادرست را علیه برادر عزیزم آزورلو دیدم و واقعاً متاثر شدم. برخی از آقایان صاحب منصب در باشگاه به اکاذیب و توهین می پردازند که این مسائل دور از اصل قهرمانی است و باید پیگیری شود.

وی گفت: آنها در حال ایجاد ابزاری برای حل سیاسی این موضوع هستند و به نظر می رسد این نقش و رویکرد بسیار هدفمند است. نسبت به مسائلی که در چند روز اخیر وجود داشته است، احساس بدی دارم. این نگران کننده است که مردم برای رسیدن به هدف خود هر کار زشت و هر دروغی را انجام می دهند.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای در ادامه گفت: امیدوارم مدیران باشگاه های بزرگ کشورمان مسئولیت اخلاق حرفه ای و انصاف را بر عهده بگیرند و برای ماندن در سمت خود به هیچ روش نفرت انگیزی متوسل نشوند. امیدوارم افراد با اخلاق در صدر لیست باشند، نه اینکه از زیردستان خود بخواهند مسائل نادرست و غیراخلاقی را برای ماندن آنها ارائه کنند.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما