بیست و یک نقل قول ورزشی برتر 2021

[ad_1]

سال 2021 یک سال ورزشی ویژه بود، زیرا رویدادهای مهمی مانند یورو یا المپیک تابستانی در سال عجیبی به دلیل اپیدمی کرونا برگزار شد. رویدادهای جالب فقط در زمین ها و مسیرهای مسابقه نمایش داده نمی شوند. همچنین نقل قول هایی وجود دارد که به ویژه جالب هستند.

1- تاتنهام سال ها مقابل رقیبش آرسنال حرفی برای گفتن نداشت و در دربی شمال لندن کاملا شکست خورد اما با آمدن مائوریسیو پوچتینو ورق برگشت و تاتنهام به تیمی تبدیل شد که به طور کامل مدعی قهرمانی شد. از سوی دیگر افت آرسنال در سال های اخیر توازن قوا را در شمال لندن به هم ریخته است. با این حال، آرسن ونگر کهنه کار توپچی ها همچنان تاتنهام را دور از آرسنال می بیند.

تاتنهام فاصله خود را با آرسنال کم می کند؟ آخرین باری که چک کردم، هنوز 4 مایل و 11 فنجان با ما فاصله داشتند.آرسن ونگر)

2. یورگن کلوپ به این سوال که مسی را ترجیح می دهد یا رونالدو پاسخ جالبی داد.

من فقط یک سلفی روی گوشیم دارم و آن هم با مسی. جالب است بدانید رونالدو هم در اتاق بود. (باشگاه)

3. رحیم استرلینگ از نوجوانی در لیورپول حضور داشت و با همین تیم به فوتبال جهان معرفی شد اما در انتقالی جنجالی راهی سیتی شد و با این تیم چندین جام به دست آورده است. او اخیرا فاش کرد که در کودکی طرفدار لیورپول یا سیتی نبوده است!

شاید نباید این را بگویم، و قطعا الان زمان مناسبی نیست، اما من از بچگی طرفدار سرسخت یونایتد بودم..(استرلینگ)

4. زلاتان ابراهیموویچ به اظهار نظرهای صریح و بی پروا معروف است و این بار هیچکس را ناامید نکرد. او مدتی در لس آنجلس گلکسی بازی کرد و خیلی زود به فوتبال اروپا بازگشت.

آنها (آمریکایی ها) خوش شانس هستند که من 10 سال پیش به کشورشان نیامده بودم زیرا در غیر این صورت اکنون رئیس جمهور می شدم.زلاتان

روملو لوکاکو پس از قهرمانی در سری آ با اینتر به چلسی بازگشت. یک همکاری فوق العاده با لائوتارو برای او 115 میلیون یورو هزینه داشت و انتظار نمی رفت که او را ترک کند.

یاد لائوتارو می افتم، حاضر بودم برایش روی زمین بمیرم. آیا او به چلسی هم خواهد آمد؟ نه نه، او باید آنجا بماند. من به اینتر برمی گردم(روملو لوکاکو)

6. لیونل مسی پس از دو دهه به دلیل مشکلات مالی بارسلونا مجبور به جدایی شد. همه چیز برای تمدید مسی آماده بود و فوق ستاره آرژانتینی آماده بود دستمزد او را به نصف کاهش دهد، اما خوان لاپورتا، رئیس بار अध्यक्षa تصمیم گرفت روابط خود را با باشگاه قطع کند.

ما روی همه چیز به توافق رسیدیم، اما در آخرین لحظه این اتفاق نیفتاد. من چیزهای زیادی در مورد خودم شنیده ام. با این حال می خواستم بمانم و نتوانستم بمانم(لیونل مسی)

7-نمی دانم چرا ما به عنوان یک ورزش به آماتورها اجازه می دهیم در مسابقات حرفه ای شرکت کنند(کمی پس از باخت به قهرمان اسنک شاون مورفی، 30 ژئو آماتور در مسابقات قهرمانی انگلیس)

8. هانسی فلیک پس از دو فصل حضور در بایرن از سمت خود استعفا داد و به دلیل اختلاف با مدیر ورزشی باشگاه، 7 جام به دست آورد. او بعداً سرمربی تیم ملی آلمان شد

آنها نباید عاشق باشند، اما مهم این است که به صورت حرفه ای با هم برای موفقیت بایرن مونیخ همکاری کنند. (هربرت هاینر، رئیس بایرن در 11 آوریل)

9. روی کین کهنه کار منچستریونایتد نیز دو برابر یک متخصص در ورزش های آسمانی محبوبیت پیدا کرده است. زبان تند و بی توجهی کین به انتقاد، بسیاری را مجبور به دنبال کردن برنامه های او کرد.

به نظر می رسد او دهان منتقدان را می بندد. اما به نظر من خجالت آور است. او در ماه های اخیر منبع خجالت منچستریونایتد بوده است. او فکر می کند که اگر او گل بزند، منتقدان دهان خود را خواهند بست. حیف است(روی کین)

10- کرونا مثل فوتبال است. یک تماس برای معکوس کردن همه چیز کافی است. (لئون گورتزکا، فوتبالیست ملی آلمان در 29 ژانویه)

11- در کودکی و نوجوانی همیشه فکر می‌کردم نامش لوتوما و نام خانوادگی‌اش توس است. او همیشه برای من یک خاطره خواهد بود. یک روز به مغازه ای زنگ زدم و گفتند پیراهن لوتوم شماره 10 می خواهم. گفت چنین چیزی وجود ندارد. بعد اصرار کردم و این بار Thäus گفتم و اتفاق جالبی افتاد(جولیان ناگلزمان)

12. سردبیر فرانس فوتبال در مصاحبه ای عجیب مدعی شد که بزرگترین نگرانی رونالدو این است که او در زمان بازنشستگی توپ طلای بیشتری نسبت به مسی نگه می دارد و او گفت که رونالدو به او گفته است.

او نبودن من از گونه را به انزوا ربط داد که این درست نیست. من همیشه به هر کسی که با اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه برنده می شود تبریک می گویم که از همان ابتدا کار من را شکل داده است، زیرا من هرگز با کسی مخالف نیستم. من همیشه برای خودم و برای باشگاهی که نمایندگی می کنم، برای خودم و برای کسانی که بهترین آرزوهای من را دارند برنده می شوم.(کریستیانو رونالدو)

13. اختلافات اخیر بین لیورپول و استون ویلا از زمانی که استیون جرارد به عنوان مربی ویلا به آنفیلد بازگشت، موضوع بحث های زیادی بوده است، اما یارگن کلوپ خیلی زود با یک جمله همه چیز را عادی کرد.

من امروز به هیچ سوالی درباره جرارد پاسخ نمی دهم. (Jrgen Klopp)

14. اسطوره لیورپول بار دیگر با اظهار نظر خود باعث خشم منچستر شد. این بار سوژه اش رونالدو بود!

با توجه به دوندگی های کم رونالدو و عدم دخالت او در دفاع، بهتر است در ترکیب اصلی حضور نداشته باشید.(جیمی کرگر)

15-رونالدو به منچستریونایتد نیامد تا روی نیمکت بنشیند. من با چند بازیکن بزرگ و فوق ستاره هم بازی کرده ام و کار تیمی آنها گاهی کمتر از حد انتظار شما است، اما این را باید نادیده گرفت زیرا آنها هستند که گل های مهمی را به ثمر می رسانند و تیم را در بازی های سخت به پیروزی می برند. بنابراین رونالدو باید در ترکیب اصلی باشد. من کاملاً با ایده استراحت دادن به او مخالفم. رونالدو می توانست امشب را به راحتی شروع کند(پاسخ روی کین به بحث کرگر درباره رونالدو)

16-به‌عنوان یک هوادار، می‌خواهم از بازیکن بزرگی که ملاقات کردم، که به من کمک کرد تا عنوان قهرمانی را در بارسلونا، شخصاً به مونیخ و سپس به انگلیس ببرم، تشکر کنم.(پپ گواردیولا پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا)

17-فقط باید با کمکی که به دیگران می کنید تبعیض آمیزتر باشید. کریستیانو به عنوان یک بازیکن 36 ساله یک بازیکن بسیار حرفه ای و فوق العاده است.(رالف رانگنیک پس از انتخاب به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد)

18 – پاری سن ژرمن لیونل مسی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت اما فوق ستاره آرژانتینی تنها یک گل در نیم فصل اول لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است که مورد انتقاد قرار گرفته است. واکنش مدیر ورزشی پی اس جی به این انتقاد جالب بود.

هرکسی که از مسی انتقاد می کند از فوتبال چیزی نمی داند.(لئوناردو)

19-ما در سال 2017 توانستیم به فینال لیگ قهرمانان صعود کنیم زیرا تیم ما پر از تجربه بود. اما مهمتر از همه، ما در آن سال یک تیم بودیم و تیم رقابت زیادی برای پست های مختلف داشت. با این حال، با وجود کریستیانو رونالدو، ما چنین عناصری را از دست دادیم.(درباره دوران رونالدو در جان لوئیجی بوفون یوونتوس)

20. ژوزه مورینیو در اولین فصل حضورش در رم نتوانست این عنوان را به دست آورد. او توسط دو باشگاه قبلی خود یعنی منچستر و تاتنهام حذف شده است و در رم عملکرد خوبی ندارد، اما همچنان از ایده های خود دفاع می کند. او پس از حذف از تاتنهام ادعای جالبی کرد.
هیچ راهی بهتر از تربیت من در دنیا وجود ندارد.(ژوزه مورینیو)

21-در حالی که پنج دور باقی مانده بود و همیلتون با لاستیک های خسته اش و 11 ثانیه از مکس عقب بود، نیکلاس لطیفی راننده ایرانی-کانادایی ویلیامز از ریل خارج شد و به نگهبان قطار برخورد کرد. این امر منجر به ایجاد یک خودروی ایمنی در مسیر شد که تاخیر زمانی بین رانندگان را از بین برد و فقط نظم قطار را حفظ کرد. ماشین ایمنی Lap 58 تا آخرین دور در مسیر بود و همیلتون تنها یک تساوی با قهرمانی فاصله داشت، اما با بیرون آمدن ماشین ایمن، مسابقه دوباره باز شد و Max Worstpain توانست از لاستیک های نرم استفاده کند. بقیه دور را سریعتر از لوئیس همیلتون بچرخانید. تیم های مرسدس و ردبول در حالی که دهان خود را از تعجب بسته بودند به آرامی از خط پایان عبور کردند.

نیکلاس لطیفی قطعا سهم مادام العمری از ردبول خواهد داشت(کریستین هورنر، مدیر تیم ردبول)

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما