تاکسی هوایی عمودی هیوندای سوپرنال – زومیت نام دارد

[ad_1]

نام سوپرنال توسط هیوندای برای تاکسی هوایی عمودی انتخاب شده است و این کلمه در لاتین به معنای کیفیت بهشتی یا بی نظیر است. انتظار می رود هواپیماهای الکتریکی در سال 2028 (1407) به فضا پرتاب شوند. به گفته هیوندای، ماوراء طبیعی فقط یک هواپیمای الکتریکی نیست. چشم انداز گروه هیوندای ایجاد اکوسیستمی برای حمل و نقل است که با کمک برنامه های کاربردی برای هماهنگی و رزرو تاکسی قابل استفاده باشد.

به گزارش نیوزاطلس، این اکوسیستم می تواند شامل اسکوترهای برقی، تاکسی های هوایی عمودی یا خودروهای سواری باشد. هیوندای قصد دارد پس از ایجاد هر قطعه، اجزای جداگانه را با نرم افزارهای هوشمند ادغام کند.

اکوسیستم هواوی می تواند مانعی برای توسعه خودروهای خودران باشد. زیرا در این اکوسیستم دیگر مالکیت خودرو معنا ندارد و خودرو وسیله خدمت است.

eso2

در مرکز ترافیک ایالات متحده، دفاتر ابرنواختر در واشنگتن دی سی و در سرتاسر کالیفرنیا وجود دارد، و شرکت در حال حاضر بر عملکرد حقوقی و سیاسی حمل و نقل هوایی در ایالات متحده متمرکز است. فرآیند صدور گواهینامه برای تاکسی های برقی جدید فراطبیعی در سال 2024 (1403) آغاز خواهد شد. شرکت های پیشرفته ای مانند Joby Aviation در حال بررسی راه اندازی این سرویس هستند.

اگرچه هواپیماهای برقی فراطبیعی تا سال 2028 (1407) نمی توانند به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، اما باید منتظر یک فناوری کاملاً جدید برای استفاده در محصولات ماورایی باشیم.

مقالات مرتبط:

یکی از عواملی که روند تولید انبوه تاکسی های هوایی فوق طبیعی را به تاخیر می اندازد، اجرای این سرویس مستقل از راننده است. سوپرنال قصد دارد تاکسی های هوایی را به طور خودکار از روز اول در زمانی که نیازی به راننده نیست راه اندازی کند.

عامل دیگر ممکن است زمان عملکرد سیستم پیل سوختی هیدروژنی باشد. پیل سوختی هیدروژنی تبدیل کننده انرژی شیمیایی با راندمان بالا به انرژی الکتریکی است.

کره جنوبی و ژاپن در مورد ایجاد اقتصادهای مبتنی بر مبدل بسیار خوش بین هستند و SuperNel قصد دارد از کارشناسان نیروگاه هیدروژنی HTWO برای راه اندازی این سیستم ها استفاده کند.

هدف سوپرنل این است که از شهرت هیوندای حداکثر استفاده را ببرد. این شرکت با Boston Dynamics برای بهبود تمام جنبه های زنجیره تامین و عملیات با هدف ایجاد پروازهای عمودی بی سابقه برای صنعت هوافضا کار می کند.

ویدیوی معرفی سوپرنال را در زیر تماشا کنید:


نظر شما در مورد تاکسی هوایی عمودی فوق طبیعی چیست؟ آیا واقعاً مالکیت خودرو در آینده معنا خواهد داشت؟

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما