پارکینگ شگفت انگیز بایرن ؛ همه خودکارها! (تصویر)

[ad_1]

کد خبر: 1783291/42

زمان: 21:12
1400/07/10

هدیه: 14،048

بلافاصله ، او سر کار می رود ؛

تصویر اخیر جولیان ناگلزمن که برای تمرین با اسکیت بورد به بایرن مونیخ رفته بود خبرساز شد.

به گزارش “ورشش سه” ، جولیان ناگلزمن چند روز پیش از محل اقامت خود به بایرن مونیخ اسکیت زد و تصاویر او مورد توجه هواداران فوتبال قرار گرفت. جولیان ناگلزمن علاقه زیادی به خرید خودروهای جدید ، دوچرخه ، موتورسیکلت و اسکیت برد دارد و هر از گاهی مدلهای جدیدی را انتخاب می کند. این اسکیت که از راه دور و اتوماتیک است ، جدیدترین محصول مورد استفاده این مربی جوان آلمانی است.

ناگلزمن چهار دوچرخه دارد و علاقه زیادی به دوچرخه سواری کوهستانی دارد S-Works Levo Gen3 و دوچرخه های مسابقه ای S-Works Rubyx خودشه. در اوقات فراغت خود ، ناگل زمان در جاده ایزار دوچرخه کوهستانی خود را سوار می شود و از بازی لذت می برد. رویای او این است که با دوچرخه کوهستانی از کوه های آلپ عبور کرده و سرسبزی و مناظر فوق العاده را مشاهده کند. ناگلزمن می گوید: “در واقع ، من همه چیز را برای لذت بردن از رانندگی نیاز دارم ، به جز زمان کافی.”

مربی آلمانی در دوران حضور خود در لایپزیگ ، اغلب با اسکیت بورد خود به تمرین می رفت و هواداران را شگفت زده می کرد. “من هر بار که در جاده کار می کنم اسکیت می زنم. گاهی اوقات می بینم که طرفداران می خندند و شاید آنها فکر نمی کنند که مربیان تیم مورد علاقه خود از اسکیت برای رفت و آمد استفاده می کنند. اما من این کار را می کنم” باعث خنده و تشویق مردم می شوم.

زیرا به این ترتیب ، آنها فکر می کنند که ناگلزمان نیز یک انسان معمولی است و مانند یک عضو جامعه زندگی می کند. “من همچنین علاقه زیادی به موتورسواری دارم ، اما سریع رانندگی نمی کنم ، زیرا من پدر یک خانواده هستم و زندگی من برای من بسیار ارزشمند است.”

جولیان ناگلزمن اواخر ژوئیه آئودی خود را در اختیار گرفت. خودرویی با موتور 600 اسب بخار ، حدود 205 هزار یورو. او اتومبیل جدید خود را در پیست نیوبورگ آزمایش کرد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما