روایت جعلی منسوب به آیت الله هاشمی رفسنجانی

[ad_1]

دفتر انقلاب در اطلاعیه ای اعلام کرد: جدیدترین مطلب در ارتباط با ارتحال امام راحل، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد خمینی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن تجدید احترام به حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) در ایام الله دهه فجر و تأسف از انتشار این مطالب مخرب، به اطلاع خوانندگان محترم می رساند. روایت معتبر خاطره مرحوم در خاطرات سال نهم ثبت شده است که ادامه خواهد داشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات خود به تشریح جزئیات بیماری و رحلت امام راحل پرداخته است:

یکشنبه 26 مارس 2014

جلسه ای در بازار تشکیل دادم، تصمیم گرفتم، در جلسه به من خبر دادند که حاج احمدآقا بیهوش شده و در بیمارستان است، در اسرع وقت جلسه را تمام کردم و به جماران، بیمارستان بقیه الله، مجاورت خانه. پزشکان گفتند که مغز کاملاً تحلیل رفته است و امید به بهبودی کمتر از یک درصد داشتند.

با همسرم فاطمه صحبت کردم. گفت الان دو ساعت و نیم است که خوابیده ام. ساعت دوازده تا دو و نیم بامداد در مقصد جواد آخ زجا – طبق خواب معمول شش ساعت بود … و ساعت هشت به کارآگاه رفتیم … از هوش رفت به پزشک اطلاع داد و به بیمارستان منتقل شد. پزشکان با شوک و تنفس مصنوعی قلب را بیرون آوردند و فشار خون به شش رسید. آنا ناراحت گفت: به درخواست خانواده و موافقت حضرت آیت الله خامنه ای، دکتر لندنی احضار شده است. به او گفتم سفر به پاکستان را متوقف کند. با همان حالت قبلی به بیمارستان رفتم، با دارو فشار خونم بالا رفت.

دوشنبه ۲۲ اسفند

هفت ساعت برای ویزیت به بیمارستان احمدآقا رفتم اما انتظاری نداشتم. متخصص بیهوشی از لندن آمد و گفت مواردی وجود دارد که بعد از چند روز مغز به حالت عادی برگشت. فشار خون هم به ده رسید. اما عوارض جانبی منفی آشکار است.

سه شنبه 26 اسفند

گزارش از تهران، وضعیت احمدآقا تغییر نکرده است.

چهارشنبه 26 اسفند

خبر اینکه احمدآقا رو آخر وقت می میرد فردا تشیع جنازه است.

پنجشنبه 26 اسفند

بعد از رسیدن به تهران برای عیادت حاج احمدآقا به بقیه بیمارستان رفتم با دلخوری به بیمارستان رفتم.

ساعت 8 صبح رفتم بیمارستان وضعیت مثل قبل است. فقط چند ساعت بحث

جمعه 8 مارس

خبر فوت احمدآقا از دستگاه رادیو حدود ساعت چهار صبح مرا ناراحت کرد.

شنبه ۲۷ اسفند

برای اولین بار برای تسلیت به خانواده امام با عفت و وقار به منزل امام رفتیم، به احمدآقا توصیه کردم درس بخواند و به مسائل خانواده توجه کند.

از اینجا رفتم دانشگاه تهران برای تشییع جنازه، آیت الله خامنه ای هم آمدند، نماز آن مرحوم را اقامه کردیم…

یکشنبه 26 اسفند

برای جلسه فاتحه احمد آقا به حرم امام رکتم رفتند، آقای فیلسوف منبر رفتند… من شب آمدم منزل محسن و حمید آنجا بودند، شایعه فوت احمد احمد بود. اسرائیل هم شیطان است.

دوشنبه ۲۹ اسفند

عفاف قبل از ظهر برای مراسم عزاداری به منزل امام رفت.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما