ترکیب احتمالی استقلال مقابل برهنه ارومیه; فرهاد پریوارتان!

[ad_1]

در مرحله یک شانزدهم جام باشگاه های کشور، استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان نود ارومیه است.

استقلالی ها پس از شکست پکان و سپاهان پس از 5 تساوی متوالی به این دیدار رسیدند. آبی ها در حال حاضر طبق اعلام کمیته انضباطی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر هستند اما در مرحله حذفی به دنبال یک هدف حساس هستند.

فرهاد مجیدی روز گذشته در نشست خبری تایید کرد که پس از ناکامی در فینال جام حذفی برای دو فصل متوالی، او و شاگردانش به دنبال اهداف بلند و طلب غرامت هستند.

این مربی همچنین گفت: رودی جستاد، کوین یاماگا، امیرحسین حسین‌زاده، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، سیاوش یزدانی و سیدحسین حسینی برای بقیه اعضای تیم در این فصل استراحت خواهند داشت. سرمربی به او اجازه استراحت داد.

وریا غفوری نیز به دلیل مصدومیت در تمرین غایب است و رشید مظهری آخرین مصدوم آبی هاست که قطعا بازی امروز را از دست داده است.

غیبت حسینی و مظاهری به علیرضا رضایی فرصت می دهد تا دوباره در دروازه استقلال حاضر شود. پس از نمایش های این فصل، این بازیکن جوان قبل از بازگشت حسینی به دروازه آبی ها فرصت بازی پیدا کرد. تغییرات زیادی در خط دفاعی ایجاد خواهد شد.

در سیستم سه دفاعی هم اکنون محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر و عارف آقاسی و در خط هافبک روزبه چشمی، سعید مهری، سبحان خاقانی و بابک مرادی بازیکنانی هستند که شانس کمتری برای حضور در ترکیب اصلی دارند. بازیکنان بود.

آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی سه بازیکنی هستند که می توان برای تیم اصلی در نظر گرفت. همچنین در این پست امیرعلی صادقی حضور دارد که بیشتر از این سه بازیکن بازیکن تعویضی بود.

ترکیب احتمالی نود ارومیه مقابل استقلال:

علیرضا رضایی، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، عارف آقاسی، سبحان خاقانی، روزبه چشمی، سعید مهری، بابک مرادی، آرمان رمضانی، امین قاسمی نژاد و محمدرضا آزادی.

النا

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما