تسکو از مدل جدید اندروید باکس به نام Tesco Box Eco Tab – Zomit رونمایی کرد.

[ad_1]

شرکت توسن سیستم شرق که با برند تسکو در بازار سخت افزار کشور آشنا شده است، چهارشنبه 20 بهمن ماه در مراسمی در هتل اسپیناس خلیج فارس از مدل جدید اندروید باکس خود رونمایی کرد. این محصول جدید با نام TSCO BOX Tab Eco وارد بازار کشور می شود تا با قیمتی کمتر نسبت به مدل قبلی تب 100 پلاس با بهترین مدل های موجود در بازار رقابت کند.

نشست خبری قبل از معرفی محصول با حضور آقایان جمال جعفری، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، جلال جعفری، مدیر فروش و عضو هیئت مدیره و مهدی محمدی، بین رئیس و مدیر پروژه تسکو و کارکنان فناوری و اصحاب رسانه برگزار شد. در این جلسه مدیران تسکو به تشریح تاریخچه فعالیت تسکو در طول 20 سال فعالیت آن در بازار سخت افزار کشور پرداختند و هدف اصلی تسکو را تولید کالاهای استاندارد ایرانی و عرضه آنها با قیمت مناسب در بازار کشور دانستند. این که مصرف کنندگان ایرانی محصولات دسترسی را با قیمتی کمتر از رقبای گران خارجی خرج کنند.

کنفرانس مطبوعاتی قبل از رونمایی از Tesco Box EcoTab

مهندس محمدی در مراسم رونمایی از تب اکو با اشاره به اینکه پروژه Tesco Box در این زمینه ۱۰۶۷ روز پیش راه اندازی شد تا تسکو بتواند با کمتر از یک میلیون تومان یک اندروید باکس همه کاره را در اختیار خانواده های ایرانی قرار دهد. مسیر پروژه Tesco Box به اولین ایستگاه خود در رویداد Alcamp در سال 1998 رسید و اولین محصول خانواده، Tab 100 را معرفی کرد.

با پیشرفت پروژه، نوسانات سریع ارز، اپیدمی ویروس کرونا، و بحران جهانی کمبود چیپ، قیمت محصولات جعبه تسکو را حتی بیشتر کرد و این شروع کار بر روی نسخه اقتصادی تر Tesco بود. دلیل اصلی این بود. این تب Tesco Box Echo Fever بود که صد تای آن توسط مهندسان ایرانی در ایران طراحی و ساخته شد.

توضیحات مهدی محمدی در مورد پروژه Tesco Box

یکی از مهم ترین مزیت های تب اکو که تسکو روی آن ترفندهای زیادی می کند، رابط کاربری کاملا فارسی و بومی سازی شده است که مبتنی بر اندروید 10 و توسط مهندسان ایرانی توسعه یافته و تمامی ویژگی های صفحه نمایش بزرگ را در خود دارد. طراحی شده تا حاوی پیشنهاد اندروید باکس به کاربران یکی از گوشی های اندرویدی. تسکو قول داده است که با کمک رابط کاربری EcoTab امکان اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید بر روی نمایشگرهای بزرگ فراهم شود.

از نظر سخت افزاری، Tab Echo از یک پردازنده چهار هسته ای با هسته لوگوی Cortex-A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می کند. G31 مکمل پردازنده گرافیکی MP2، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم DDR3 مجموعه سخت افزاری است. Tesco می گوید که Echo Fever توانسته است در استانداردهایی برابر با اندازه برادر بزرگتر خود Favor 100 Plus عمل کند.

EcoTab از کدک H265 و همچنین استاندارد HDR 10 پشتیبانی می کند و می تواند محتوای 4K را با حداکثر نرخ 60 فریم در ثانیه نمایش دهد. همچنین انتظار می رود Tesco Economic Box با بلوتوث نسخه 4 برای اندروید ادغام شود. Tesco همچنین توجه ویژه ای به علاقه مندان به بازی های موبایلی دارد و با توجه به امکانات یکپارچه سازی لوازم جانبی مانند ماوس، کیبورد و کنترلر به آن ها اجازه می دهد تا بهترین بازی ها را روی صفحه نمایش بزرگ تجربه کنند.

تسکو قیمت و تاریخ دقیق عرضه تب اکو را اعلام نکرده است، اما به گفته مدیران مجموعه در کنفرانس خبری رونمایی از محصول، انتظار می رود تب اکو تقریبا با همین قیمت وارد بازار شود. یک میلیون و دویست هزار تومان. تسکو با همکاری سرویس توزیع محتوای فیلیمو، اشتراک سه ماهه رایگان را به خریداران اکو تب ارائه می کند که می تواند اندروید باکس تسکو را به گزینه ای جذاب برای علاقه مندان به فیلم و سریال تبدیل کند. تسکو همچنین اعلام کرده است که به همکاری نزدیک با خدمات VOD ادامه خواهد داد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما