تصاویر و ویژگی های فاش کننده Huawei Watch D.

[ad_1]

در رفتن شایعه شده است که غول فناوری چینی هوآوی در حال کار بر روی ساعت هوشمند جدیدی به نام Huawei Watch D است. اکنون به نظر می رسد رونمایی از این دستگاه نزدیک است، زیرا عکس هایی از جعبه بسته بندی Watch D در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش فرارو، این ساعت هوشمند جدید قابلیت اندازه گیری فشار خون را دارد. ItHome گزارش می دهد که یکی از کاربران weibo اخیراً عکس هایی از جعبه بسته بندی Huawei Watch D را در یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی منتشر کرده است. با توجه به تصاویر منتشر شده، طراحی این ساعت هوشمند تفاوت چندانی با مدل های قبلی ندارد و دارای صفحه نمایش مستطیلی با دو دکمه در کناره آن است.

افشای ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت کنترل فشار خون
اما قابلیت جدیدی به این گوشی اضافه شده که جذابیت خاصی به این گوشی بخشیده است. Huawei Watch D توانایی کنترل فشار خون را دارد.

به گزارش فرارو، این ویژگی در حال حاضر در برخی از ساعت های هوشمند در سراسر جهان موجود است. انتظار می رود این ساعت هوشمند بتواند فشار خون را به طور دقیق و بدون خطا اندازه گیری کند، چرا که توانسته گواهی ثبت درجه دوم تجهیزات پزشکی را از «دفتر ملی محصولات پزشکی چین» دریافت کند. همچنین دارای یک فشار سنج عملکردی است که به کاربر کمک می کند فشار خون خود را در طول روز کنترل کند.

در سال‌های اخیر، فناوری‌های جدید به حفظ سلامت افراد جامعه کمک زیادی کرده است. یکی از مشکلات عمده ای که بسیاری از افراد به خصوص سالمندان با آن مواجه هستند فشار خون بالا است. امروزه دستگاه های جدید از جمله ساعت های پیشرفته اندازه گیری فشار خون افراد را در تمام ساعات شبانه روز ممکن می سازند. این دستگاه ها همچنین در صورت لزوم هشدارهای لازم را به کاربر می دهند.

افشای ویژگی‌های ساعت هوشمند Huawei Watch D با قابلیت کنترل فشار خون
یکی دیگر از ویژگی های Huawei Watch D که از تصویر بسته بندی آن قابل مشاهده است، استفاده از این سیستم عامل Huawei Harmony است که به طور یکپارچه در اکوسیستم هواوی ادغام می شود.

شایان ذکر است، این ساعت هوشمند احتمالاً از اپلیکیشن Huawei Health نیز پشتیبانی خواهد کرد. این اپلیکیشن انواع ویژگی‌های مربوط به تناسب اندام و سلامتی مانند ردیابی مراحل، زمان کل فعالیت بدنی، کالری سوزی کل، ردیابی چرخه خواب، ردیابی وزن و غیره را به کاربران ارائه می‌دهد.

شایعات اخیر همچنین حاکی از آن است که غول فناوری چینی ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه Huawei Watch D، احتمالاً در رویدادی در اواخر این ماه در 23 دسامبر باشد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما